Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste maal

Eerste maal

41 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#1
matthijs zei:
ewwem zei:
Wat denken jullie van eerste maal een pilletje?
Klik om te vergroten...


Pak in ieder geval genoeg. De eerste keer XTC moet je, naar mijn mening, goed doen. :) En dan niet gaan overdrijfen met 6 pillen ofzo maar bouw het gewoon op totdat je voldaan bent :) Als je een beetje normale pillen hebt zal dat rond de 2 pillen liggen. :)
Klik om te vergroten...

klopt.. dat bedoelde ik ook te zeggen in mijn eerdere posts!
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#2
2 :hearteyes:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#3
die eerste optie en de 2e kan ik echt niet tegen

1/4 pilletje, dat geef je nog aan een kind van vier :rolleyes:

gewoon lkr met 1tje beginne, dood zal je echt niet gaan :wink:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Saivy zei:
Ik zou beginnen met een halfje en kijken wat dat doet.
Klik om te vergroten...
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#5
zuivere mdma kristallen...
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#6
teebo zei:
zuivere mdma kristallen...
Klik om te vergroten...

hoezo?? als je goeie kwaliteit pillen hebt, is het nagenoeg t zelfde
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#7
De meeste pillen van de laatste tijd zijn niet bijzonder hoog qua gehalte MDMA. Zo rond de 100 mg denk ik. Dan kan je best met 1 beginnen en dan eventueel na een uurtje of 2 tot 3 nog eentje.

Is de dosering hoger dan kom je op maximaal iets van 185 mg uit en dat is dan, zeker voor een tenger persoon, iets te veel van het goede. Dan lijkt me een halfje beter. De hele pil naar binnen kan op zich geen kwaad. Te hard gaan kan als nogal overdonderend worden ervaren. Die eerste keren zou je juist lekker dat love gevoel moeten ervaren en die drang om te bewegen en te socialiseren.

Ik zou nooit meer dan 2 pillen gebruiken de eerste keer.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#8
1ste keer geen halve nemen, maar een hele, dat geeft teminste een 'eerste keer was vet' gevoel... anders slaat ie niet lekker in.. :wave:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#9
maarja weinig kans dat je de eerste keer echt weet waar je mee bezig bent als je iets van iemand koopt, tenzij via vrienden of bekenden, maar meer kans dat je de eerste keer wat zwaks koopt als dat je knallers hebt van 160 mg dus gewoon een hele :)
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Halfje gestemd maar was 3 kwart.
Jammer dat ik de eerste keer zo weinig had wat opzich leuke trip.

Heb het nu alleen nog een keer overtroffen met 6 pillen (En hoe :grin: )
Spijt dat ik er geen 2 had eerste keer (110mg)

Mja het is altijd ff uitkijken hoe en wat je reageerd..
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
6 pillen tegelijk? :confused:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ellesdee zei:
6 pillen tegelijk? :confused:
Klik om te vergroten...

kkwaus gaan...je weet tog!!!! :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
:tearsofjoy:

ja tog, helemaal KoEkIEwAUs
0
023UserLid
01-01-2024, 00:00
#14
Veel plezier, je zal vaak terugverlangen naar deze ervaring! :grin:


Ik weet niet meer wie het zei, maar Helemaal Koekwaus is echt te brilliant. :wink:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#15
1 pil in de ochtend,
later 5 bijgepakt in 30 minuten ..

Een van de betere dagen -> onderdruk van 110 / bovendruk 160
Voelde niet eens de hartkloppingen :flushed:
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zooo lekker,, gewoon met één beginnen,, dan ga je lekker.. Als het een heel slappe is naar een uurt of twee, ééntje bijnemen, anders gewoon laten.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Skippy zei:
1ste keer geen halve nemen, maar een hele, dat geeft teminste een 'eerste keer was vet' gevoel... anders slaat ie niet lekker in.. :wave:
Klik om te vergroten...
idd ook al ga je beetje hard, tis nog altijd xtc en dat kan bijna iedereen aan..

als je het dan toch niet leuk vind, dan ga het de 2de keer met een lagere dosis ook niet leuk vinden
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jeller zei:
Skippy zei:
1ste keer geen halve nemen, maar een hele, dat geeft teminste een 'eerste keer was vet' gevoel... anders slaat ie niet lekker in.. :wave:
Klik om te vergroten...
idd ook al ga je beetje hard, tis nog altijd xtc en dat kan bijna iedereen aan..

als je het dan toch niet leuk vind, dan ga het de 2de keer met een lagere dosis ook niet leuk vinden
Klik om te vergroten...
^

als je voor t' eerst in je leven zo intens gelukkig word dan moet je wel heel raar in elkaar zitten om dat niet leuk te vinden :rolleyes:
E
EdiktLid
01-01-2024, 00:00
#19
1-2 mg MDMA per kilo lichaamsgewicht is een goede richtlijn heb ik wel eens gelezen, maarja het verschilt per persoon he
n
nicole1973Lid
01-01-2024, 00:00
#20
moet zeggen de eerste x heel voorzichtig ( eerlijk gezegd ook een beetje bang om misselijk te worden enz ) heb een halfje gepakt maar dat voelde zo lekker en ik had echt zoiets .. zoek zoek waar is die andere helft ( na 1 uur ) en dat was toch super.. maar ik had het helemaal uitgerekend hoe zwaar en bla bla dus ik bleef keurig op de hoeveelheid die ik mag hebben als vrouw met mijn gewicht.. helaas weinig meer van over die bezorgdheid :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."