#1
matthijs zei:ewwem zei:Wat denken jullie van eerste maal een pilletje?
Pak in ieder geval genoeg. De eerste keer XTC moet je, naar mijn mening, goed doen.En dan niet gaan overdrijfen met 6 pillen ofzo maar bouw het gewoon op totdat je voldaan bent
Als je een beetje normale pillen hebt zal dat rond de 2 pillen liggen.
![]()
klopt.. dat bedoelde ik ook te zeggen in mijn eerdere posts!
