#1
k zou n hele pakke, geen halve en zkr geen kwart, als je halve pakt heb je echt zo net niet net wel gevoel, kan je t beter goed doen in 1x
, alleen volgende keer meer water drinken ik heb ff 2 a 3 min op de wc gezeten om ff beetje kracht te vinden om water te graan drinken "AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."