Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvragen omtrend xtc en beveiliging

vragen omtrend xtc en beveiliging

115 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
als je pillen kan slikken zonder water ...
ga dan in de rij staan en slik hem dan
als je er bijna bent en ja dit kan je on opvallend doen kaugom dingetje + pil. Pil slik je weg en de kaugom naja is handig voor later :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Naar welk feestje ga je :) ?

Van dat zero drugstollerance moeten ze er volgend mij gewoon opzetten !

Ik zou gewoon chill voorbij de ingang wandelen en je zal geen problemen hebben.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoe de honden het beste voor de gek te houden weet ik niet.

Zonder water raad ik je niet aan, zorg dan dat je gewoon een blikje bij je hebt ofzo dat je achter kan laten als je naar binnen gaat. De smaak is echt te goor om droog in te nemen, en de pillen vallen snel uit elkaar.

Dat drugs niet zijn toegstaan staat inderdaad overal aangeven, en betekend niets. Toch zijn ze in belgie soms wel zeikerds wat drugs betreft. Ik heb een paar keer gehad dat op het feest zelf de security in beperkte mate wat oplette en af en toe wat afpakte, maar dat stelde weinig voor en ook geen echte problemen verder, niemand buitengezet ofzo. En ik heb dus 1 keer een drugscontrole met hond gehad op de weg erheen (met auto)

Het ligt er ook een beetje aan wat voor soort feestje denk ik. Grotere commerciele feesten wordt meer gecontroleerd dan kleinere underground feestjes.
Ga je naar Mechelen ?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik ga naar bassleader, grootste belgische hard dance event(35 000man)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zou 't gewoon innemen enkele minuten voordat je naar binnen gaat. :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
zo toevallig me een flesje water in de rij gaan staan en als je aan ingang bent zeggen: hee kijk wat heb ik nou vast? vast vergeten bij het avondeten.
wat ik eventueel kan proberen is flesje water meedoen en net voor ik ga aanschuiven innemen, flesje weggooien en hopen dat ik niet te lang hoef aan te schuiven.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Is toch normaal om drinken bij je te hebben. De feesten waar ik heen ga mag je gewoonlijk gewoon eigen drinken meenemen, maar anders staat er voor de deur toch meestal een grote afvalbak waar iedereen zijn blikjes / flesjes nog net even in kan dumpen.

Maak je daar niet druk om zou ik zeggen, niemend die vreemd opkijkt van een blikje cola of een flesje spa in de rij.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
temmy zei:
ik ga naar bassleader, grootste belgische hard dance event(35 000man)
Klik om te vergroten...


Kan je beter meer dan 1 pil meenemen :)


Steek het gewoon in je boxershort , zal niks gebeuren .
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
is een pil van rond de 120mg dacht ik
voor mijn eerste x en mijn gewicht lijkt dat me meer dan genoeg :P
of tzou moeten zijn dat mijn maat(andere pil) plots geen zin meer inheeft, dan heb ik er2 :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Weednator zei:
temmy zei:
ik ga naar bassleader, grootste belgische hard dance event(35 000man)
Klik om te vergroten...

Kan je beter meer dan 1 pil meenemen :)

Steek het gewoon in je boxershort , zal niks gebeuren .
Klik om te vergroten...

Die hond zal maar net die pil ruiken en bijten :grin:

1 pil lijkt me inderdaad prima hoor, zeker met 55kg voor de eerste keer.

Mocht je toch een tweede bij de hand hebben die je wilt nemen, denk dan niet een half uur na inname "hij doet nog nix, ik neem die andere ook" maar wacht tot de eerste goed over de top is voor je die andere eventueel neemt.

Zulk soort feesten ga ik nooit heen, hopelijk dat ze daar ook een beetje chillout ruimte hebben :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
ja ze hebben er wel een chillout, en bar etc

ga er ook heen, hopelijk geen honden :openmouth: heb je best kans van op flockers stond er ook een
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gewoon innemen als je bij de rij aankomt inderdaad.. duurt toch wel zo'n 3 kwartier ofzo voordat het gaat werken. Ik was toen op een goa party in België, hing er op de voordeur een blaadje waar op stond: NO DRUGS ALLOWED!!!!! Maar binnen lagen mensen gewoon in de zaal lijnen te leggen en alles, de organisatie keek er echt niet naar om. Maja.. dat is wel weer wat anders dan een trance event voor 35000 man, daar zullen ze wel wat strenger zijn.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik doe mn pille altijd tussen mn veters en tussen de tong van mn schoene in ( classics ) dus dat zien ze absoluut niet. Bassleader? denk dat je wel wat meer nodig hebt dan 1 pil.. maarja moet je zelf weten :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Doe het gewoon in een plastik zakje en stop het onder je ballen in je boxershort.
Niemand die het lef heeft om daar zonder reden aan te komen :smoke:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Steek het gewoon in je boxershort , zal niks gebeuren..

Mee eens, die optie werkt het beste!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Anathema zei:
Steek het gewoon in je boxershort , zal niks gebeuren..

Mee eens, die optie werkt het beste!
Klik om te vergroten...

idd, maar als de hond nou aanslaat bij jou dan mogen ze je volgens mij volledig uitkleden :sunglasses:

maargoed denk niet dat er zo'n sterke controle is anders moeten ze 20000 man gaan onderzoeken :confused:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
GabberSnoePie zei:
Anathema zei:
Steek het gewoon in je boxershort , zal niks gebeuren..

Mee eens, die optie werkt het beste!
Klik om te vergroten...

idd, maar als de hond nou aanslaat bij jou dan mogen ze je volgens mij volledig uitkleden :sunglasses:
Klik om te vergroten...
heb ik geen zin in :mrgreen:
zijn idd chill outs
denk dat ik vanaf uur of 3 gewoon aan de redbull ga en het zo afmaak :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zo streng is de controle volgens mij niet , anders kan je 3 uur wachten voor je binnen bent als ze iedereen zo grondig gaan controleren. Denk dat het meer is om de mensen af te schrikken.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
ook denk ik als er honden zijn dat ze volledig op tilt slaan 20.000 man me drugs ofzo :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
FlipMeister zei:
95 % kans dat er geen controle is
en als ze jou zien met 1 pilletje in bezit denk je nou echt dat ze dat vervolgen? miss dat ze het nog nie eens in beslag nemen.
Cola kan wel maar water is het best. En niet te veel drinken eens in het uur is voldoende, en neem ook even de tijd om af te koelen.
Verder; geniet het is je laatste eerste keer :grin:
Klik om te vergroten...
staat zelf op de affiche gedrukt: zero tollerance regarding drugs!
en mensen die nabij contact hebben met de organisatie wisten me te vertellen dat er drugshonden gingen zijn.

@weednator: als ik op voorhand neemt zou het in station zijn(tot aan ingang feest 15-30minuten) hangt ervan af wanneer ik kan vertrekke naar feest(openbaar vervoer he)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."