Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGEKSTE ervaringen met XTC!!!!

GEKSTE ervaringen met XTC!!!!

295 antwoorden
103 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mr.jiho zei:
je kan nooit wetne hoe sterk die pillen zijn (als je ze niet hebt laten testen) of wat voor effect ze zullen geven op dat moment, en meer dan 2 pillen op het zelfde moment is zowiezo niet slim, beter wat afwachten, en niet ieder uur 1bijpakken zo kan er veeeeel foutgaan
waarom zou je je zo onverantwoord gedragen, gewoon 1pakken, zien wat het effect heeft, als je het aankan nog een bijpakken nadat je eerste pil het hoogtepunt heeft bereikt enz...enz...
Klik om te vergroten...

ik neem er altijd 2 tegelijk... heb t wel eens geprobeerd om er eerst 1 te nemen en dan na 1uur nog 1... maar dan sloegen ze niet in... :(

dus dat doe ik nooit meer...voel me dan alleen maar rot...

neem er liever 2 en dat ik te hard ga(wat nog niet is gebeurd), dan dat ik er 1 neem en op t randje blijf hangen...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ellesdee zei:
neem er liever 2 en dat ik te hard ga(wat nog niet is gebeurd), dan dat ik er 1 neem en op t randje blijf hangen...
Klik om te vergroten...

Hey Ellesdee,als je goeie snoepies hebt,dan heb je er maar 1 nodig hoor :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Trip Unit zei:
Ellesdee zei:
neem er liever 2 en dat ik te hard ga(wat nog niet is gebeurd), dan dat ik er 1 neem en op t randje blijf hangen...
Klik om te vergroten...

Hey Ellesdee,als je goeie snoepies hebt,dan heb je er maar 1 nodig hoor :P
Klik om te vergroten...

onzin hangt helemaal af van de persoon zelf.... wil jij zeggen dat je nog snoepies van 200mg+ hebt dan....of hang jij bij 80 mg al scheef :P Hahah
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
need^weed zei:
Psychonaut1976 zei:
BobG zei:
Als je super hard wilt gaan moet je meer pillen tegelijk nemen.
En als je je 'trip' wilt verlengen neem je elk uur er 1 bij(maximum 3 doseringen daarna is je serotonine echt op)
Klik om te vergroten...

Jezus kerel wat een domme opmerkingen plaats je hier..

Als je meer dan 2 pillen tegelijk neemt heb je kans op een wisse dood man!
Klik om te vergroten...

een wisse dood??

ik neem wel vaker 2 pillen tegelijk in (110 mg t' stuk) is dat echt zo gevaarlijk dan??
Klik om te vergroten...


Zo gevaarlijk is het niet,zeker als je jezelf kent (tolerantie) en je de pillen laten testen hebt. :P

Vroeger heb ik nog meer dan 10 pillen ineens genomen(per 5,anders is de smaak niet te harden).Maar was dan ook al paar jaartjes bezig,eerste jaar 1 stillaan vermeerderd naar 2 en verder in het 2 de jaar naar de 4 à 5. Laatste jaar was ik echt niet goed bezig en mijn meeste op 1 nacht was dan 32 (was alles wat ik meehad) door het eindigen van een relatie met m'n lief toen. Die week had ik er 100 gekocht en waren ze ook op. :openmouth:
Niet dat ik er trots op ben,had ik nooit mogen doen. :flushed: Had dus wel zeker de tolerantie opgebouwd.Moest ik dat nu nog eens proberen,(na 4 jaar gestopt te zijn)mag ik er niet aan denken wat er zou gebeuren en zou het zeker niet goed aflopen...

ps:getest waren de pillen wel niet(woon dan ook in Belgie,gaat hier niet)maar te zien aan m'n vrienden die wel "weinig" bleven nemen waren het zeer goede.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als ik gepakt heb en op feestje/buiten in stad/bij vriend thuis/waar dan ook ben, en ik ga naar huis en ga slapen, zie ik alles weer afspelen wat die avond is gebeurd of gezegd.. Lijkt enorm echt (precies of ik daar echt nog ben) want als mensen dan, tijdens die "droom :confused: " vragen stellen, antwoord ik dan echt en schrik ik wakker :P :flushed:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
need^weed zei:
Trip Unit zei:
Ellesdee zei:
neem er liever 2 en dat ik te hard ga(wat nog niet is gebeurd), dan dat ik er 1 neem en op t randje blijf hangen...
Klik om te vergroten...

Hey Ellesdee,als je goeie snoepies hebt,dan heb je er maar 1 nodig hoor :P
Klik om te vergroten...

onzin hangt helemaal af van de persoon zelf.... wil jij zeggen dat je nog snoepies van 200mg+ hebt dan....of hang jij bij 80 mg al scheef :P Hahah
Klik om te vergroten...
Nou ik heb meestal goed spul meestal over de 100 mg mdma en dan heb ik er maar 1 nodig.
Heb ook vaak genoeg pepermuntjes gehad waarvan ik er 2 nodig had om wat te voelen!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Trip Unit zei:
need^weed zei:
Trip Unit zei:
Ellesdee zei:
neem er liever 2 en dat ik te hard ga(wat nog niet is gebeurd), dan dat ik er 1 neem en op t randje blijf hangen...
Klik om te vergroten...

Hey Ellesdee,als je goeie snoepies hebt,dan heb je er maar 1 nodig hoor :P
Klik om te vergroten...

onzin hangt helemaal af van de persoon zelf.... wil jij zeggen dat je nog snoepies van 200mg+ hebt dan....of hang jij bij 80 mg al scheef :P Hahah
Klik om te vergroten...
Nou ik heb meestal goed spul meestal over de 100 mg mdma en dan heb ik er maar 1 nodig.
Heb ook vaak genoeg pepermuntjes gehad waarvan ik er 2 nodig had om wat te voelen!
Klik om te vergroten...

Nou kom maar op met je goede pilletjes :P
Dat wil ik wel eens zien dat jij mij van 1 pilletje kan laten spacen... :sunglasses:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ellesdee zei:
Nou kom maar op met je goede pilletjes :P
Dat wil ik wel eens zien dat jij mij van 1 pilletje kan laten spacen... :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Is goed zal hem naar je mailen :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
hahaha de pil mailen :| wat heb ik daar nou weer aan :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Trip Unit zei:
need^weed zei:
Trip Unit zei:
Ellesdee zei:
neem er liever 2 en dat ik te hard ga(wat nog niet is gebeurd), dan dat ik er 1 neem en op t randje blijf hangen...
Klik om te vergroten...

Hey Ellesdee,als je goeie snoepies hebt,dan heb je er maar 1 nodig hoor :P
Klik om te vergroten...

onzin hangt helemaal af van de persoon zelf.... wil jij zeggen dat je nog snoepies van 200mg+ hebt dan....of hang jij bij 80 mg al scheef :P Hahah
Klik om te vergroten...
Nou ik heb meestal goed spul meestal over de 100 mg mdma en dan heb ik er maar 1 nodig.
Heb ook vaak genoeg pepermuntjes gehad waarvan ik er 2 nodig had om wat te voelen!
Klik om te vergroten...

je gaat me toch niet vertellen dat je van iets meer dan 100 mg al waus bent.... van pillen rond de 110 neem ik er 2 dan ben ik de rest van de aaff zoet maar dat zijn dus geen slechte pillen en daar neem ik er ook 2 van.... dus het hoefd niet meteen flut te zijn als je er 2 neemt...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
vind ik precies ook wat weinig 100mg, dat voel je maar daar ben je toch allesbehalve spacy van, gewoon beetje lekker dat wel
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#12
need^weed zei:
Trip Unit zei:
need^weed zei:
Trip Unit zei:
Ellesdee zei:
neem er liever 2 en dat ik te hard ga(wat nog niet is gebeurd), dan dat ik er 1 neem en op t randje blijf hangen...
Klik om te vergroten...

Hey Ellesdee,als je goeie snoepies hebt,dan heb je er maar 1 nodig hoor :P
Klik om te vergroten...

onzin hangt helemaal af van de persoon zelf.... wil jij zeggen dat je nog snoepies van 200mg+ hebt dan....of hang jij bij 80 mg al scheef :P Hahah
Klik om te vergroten...
Nou ik heb meestal goed spul meestal over de 100 mg mdma en dan heb ik er maar 1 nodig.
Heb ook vaak genoeg pepermuntjes gehad waarvan ik er 2 nodig had om wat te voelen!
Klik om te vergroten...

je gaat me toch niet vertellen dat je van iets meer dan 100 mg al waus bent.... van pillen rond de 110 neem ik er 2 dan ben ik de rest van de aaff zoet maar dat zijn dus geen slechte pillen en daar neem ik er ook 2 van.... dus het hoefd niet meteen flut te zijn als je er 2 neemt...
Klik om te vergroten...
Er staat over de 100 mg mdma,dat ook zijn 199 mg mdma.
Maar goed ik zal je zeggen dat degene die ik nu heb echt goeie shit is.
Ik ben ondertussen een ervaren slikker en heb inmiddels ook een weerstand opgebouwd,waardoor ik meer nodig heb,dus ik weet wel wanneer het echt goed spul is.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Trip Unit zei:
need^weed zei:
Trip Unit zei:
need^weed zei:
Trip Unit zei:
Ellesdee zei:
neem er liever 2 en dat ik te hard ga(wat nog niet is gebeurd), dan dat ik er 1 neem en op t randje blijf hangen...
Klik om te vergroten...

Hey Ellesdee,als je goeie snoepies hebt,dan heb je er maar 1 nodig hoor :P
Klik om te vergroten...

onzin hangt helemaal af van de persoon zelf.... wil jij zeggen dat je nog snoepies van 200mg+ hebt dan....of hang jij bij 80 mg al scheef :P Hahah
Klik om te vergroten...
Nou ik heb meestal goed spul meestal over de 100 mg mdma en dan heb ik er maar 1 nodig.
Heb ook vaak genoeg pepermuntjes gehad waarvan ik er 2 nodig had om wat te voelen!
Klik om te vergroten...

je gaat me toch niet vertellen dat je van iets meer dan 100 mg al waus bent.... van pillen rond de 110 neem ik er 2 dan ben ik de rest van de aaff zoet maar dat zijn dus geen slechte pillen en daar neem ik er ook 2 van.... dus het hoefd niet meteen flut te zijn als je er 2 neemt...
Klik om te vergroten...
Er staat over de 100 mg mdma,dat ook zijn 199 mg mdma.
Maar goed ik zal je zeggen dat degene die ik nu heb echt goeie shit is.
Ik ben ondertussen een ervaren slikker en heb inmiddels ook een weerstand opgebouwd,waardoor ik meer nodig heb,dus ik weet wel wanneer het echt goed spul is.
Klik om te vergroten...

Dan kom ik binnenkort gewoon bij je langs om ze te testen :P
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Flut zei:
Haha ken dat gevoel ook ja, soms vergeet je dan helemaal dat je in je bed ligt en denkje datje nog in je bed ligt! Zeer appart :openmouth:
Klik om te vergroten...

Ik begrijp deze zin niet echt. :)
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb wel eens brillen gezien, verder niet echt vage ervaringen gehad.

Wel een vriend van me die al flink de weg kwijt was van de MDMA, we waren een film aan het kijken en die heeft toen wel wat mooie uitspraken gedaan:

We waren een film aan het kijken, hij was al 1.5 uur bezig en daarvoor hadden we gegamed: "Huh, Jan, ben jij nou speler 1 of 2?"

"Stond deze film 10 minuten geleden niet ook al op?"

"Ik heb niet het idee dat je nou bepaald slimmer bent onder invloed van XTC"

Ik vond het wel grappig :P
F
FlutLid
01-01-2024, 00:00
#16
We waren een film aan het kijken, hij was al 1.5 uur bezig en daarvoor hadden we gegamed: "Huh, Jan, ben jij nou speler 1 of 2?"
Klik om te vergroten...

Lol! :P
M
MartijnSLid
01-01-2024, 00:00
#17
Toen ik XTC voor de 3rde keer gebruikte heb ik wel iets vaags meegemaakt ja.

Ik had toen, op een zaterdag, al in de middag 4 kleine klavertjes op. Klavertjes zijn de enigste die ik ken, maar vallen wel lekker.

Ik zat toen al redelijk vaag met gekke bekken in de auto, en we gingen nog ff naar snollywood iin rotterdam.
Daar heb ik in totaal nog 4 extra op, maar ze vielen niet.

Pas toen we richting huis gingen rond half 4 begon ik vage stippen te zien, en ben zelfs een paar keer gewoon weggevallen.

Toen ik s'ochtends wakker werd stond mijn pc onverwachts aan, met een soort dating chat site open, en werd ik een uur later gebeld of ik nog wou komen voor een sexdate met een vent van 36... :openmouth:
WTF, een sexdate gaat al ver... maar met een vent terwijl ik hetero ben... amai!

Conclussie: Nooit meer zoveel op 1 avond :openmouth:
M
MonkeyBusinezzLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb een keer een zwarte eekhoorn op mijn kamer gezien, die me aankeek alsof ie ging aanvallen. Achteraf bleek het een zwarte ceintuur van mn badjas te zijn.

Diezelfde avond werd een kledinghaakje met kleren een vage man met een stuk kledinghaak als hoofd. Mn schemerlampje werd een vaag poppetje met een hele lange nek :tongueout:

Ook heb ik die avond echt van de asbak gehouden. Hij was zo mooi en elke keer kiepte ik em op mn bed om. Daarna zei ik : kijk wat mooi! terwijl ik niet eens iets vast had.

Op straat (om 4 uur snachts) zag ik overal mensen lopen, fietsen, in autos stappen en shit maar er was niemand :tongueout:

Daarna wouden we nog gaan rummikubben maar dat werd echt helemaal niks. haha
s
snitsneusLid
01-01-2024, 00:00
#19
een tijdje geleden, ging samen met 3 vrienden XTC gebruiken en heel de nacht rond lopen in de stad.. had na 7 a 8 pillen zware halucinaties ik had het gevoel dat het een drukke dag was, zag overal mensen heel relaxed.. ik zag een paar mensen dien een auto aan het inladen waren in het midde van nacht, ik ging naar ze toe waar ze plots verdwenen.. ik kon er niet meer aan uit ben dus gwn verder gegaan :)


grtz
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#20
raarste was, toen had ik alcohol, xtc en wiet doorelkaar gehad, en toen ik snachts in bed lag in het donker zag ik allemaal ogen , verder nog neit veel meegemaakt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910...15
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."