#1
dus de fijne tijd is afgelopen voor mij...
XTC was mn mooiste drug
. damn...
XTC was mn mooiste drug


htweeoo zei:Als je serotonine echt verneukt is kan je dan nooiit meer het love gevoel krijgen ? ook niet na een jaar stoppen en md kristal ?
Amen. Het heeft mij ook verandert en een beter persoon gemaakt.lysergine25 zei:htweeoo zei:Als je serotonine echt verneukt is kan je dan nooiit meer het love gevoel krijgen ? ook niet na een jaar stoppen en md kristal ?
Ik niet, ook niet na een jaar, ook niet met cristallen.
Ik kan wel janken want de mdma heeft me als mens geopent en verfijnt.
Het was toendertijd een medicijn voor mijn gelsoten karakter.
Groet
Stonie
Ik ook pas weer is pillen gedaan na minstens een half jaar en het is gewoon weglysergine25 zei:htweeoo zei:Als je serotonine echt verneukt is kan je dan nooiit meer het love gevoel krijgen ? ook niet na een jaar stoppen en md kristal ?
Ik niet, ook niet na een jaar, ook niet met cristallen.
Ik kan wel janken want de mdma heeft me als mens geopent en verfijnt.
Het was toendertijd een medicijn voor mijn gelsoten karakter.
Groet
Stonie
lysergine25 zei:htweeoo zei:Als je serotonine echt verneukt is kan je dan nooiit meer het love gevoel krijgen ? ook niet na een jaar stoppen en md kristal ?
Ik niet, ook niet na een jaar, ook niet met cristallen.
Ik kan wel janken want de mdma heeft me als mens geopent en verfijnt.
Het was toendertijd een medicijn voor mijn gelsoten karakter.
Groet
Stonie
...Robdebob zei:MDMA wordt in jouw hersenen sneller afgebroken

pixo207 zei:...Robdebob zei:MDMA wordt in jouw hersenen sneller afgebroken![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."