Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLove gevoel, (FOETSIE?)

Love gevoel, (FOETSIE?)

31 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
A
AnOniem:)Lid
01-01-2024, 00:00
#1
dus de fijne tijd is afgelopen voor mij...

XTC was mn mooiste drug :(. damn...
D
DroopyLid
01-01-2024, 00:00
#2
komt nooit meer terug, je wordt alleen nog maar verrot en wazig..
A
AnOniem:)Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hallo allemaal,

ik heb een paar maanden geleden ook al een post gemaakt met dat t love gevoel van XTC helemaal weg is.

ik heb 2 maanden lang niks gebruikt, en iedere dag L-tryp.... genomen.
ik heb na die 2 maanden weer geprobeert, en op het begin voelde ik het wel. ik denk uurtje of iets langer, en daarna verdween het weer in 1 keer!, zo snel als het kwam ging het weg.

is het gewoon helemaal verneukt bij mij, of zou ik nog langer moeten wachten, iemand dit ook mee gemaakt, en toevallig sugesties?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen! :)
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#4
of langere tijd niets nemen :mrgreen:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
andere pillen?...ga over naar mdma kristallen?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
laat eerst is testen wat je slikt ?
als de waarde niet boven de 80mg komt andere pillen zoeken.
minder vaak nemen ...

als je neemt 1 x per 3 maanden neem dan minmaal 80mg en maximaal 120 mg

als dat nog bniet werkt dan ben je schuldig bevonden aan zwaar XTC misbruik en zal je net zoals mij nooit meer xtc nemen want het doet geen reet meer voor me.

:hearteyes:
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je serotonine echt verneukt is kan je dan nooiit meer het love gevoel krijgen ? ook niet na een jaar stoppen en md kristal ?
Y
YourePrivateDjLid
01-01-2024, 00:00
#8
MDMA Kristal eens proberen:wink:

heb het maandag voor de 2de keer genomen.Was 2j geleden :( maar ik nam af en toe een pilletje en na een tijd was dat niet goed genoeg meer..

dusja maandag was super:grin:en nu morgenavond terug..zal wel weer super worden :stoned:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
htweeoo zei:
Als je serotonine echt verneukt is kan je dan nooiit meer het love gevoel krijgen ? ook niet na een jaar stoppen en md kristal ?
Klik om te vergroten...

Ik niet, ook niet na een jaar, ook niet met cristallen.
Ik kan wel janken want de mdma heeft me als mens geopent en verfijnt.
Het was toendertijd een medicijn voor mijn gelsoten karakter.

Groet

Stonie
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#10
lysergine25 zei:
htweeoo zei:
Als je serotonine echt verneukt is kan je dan nooiit meer het love gevoel krijgen ? ook niet na een jaar stoppen en md kristal ?
Klik om te vergroten...

Ik niet, ook niet na een jaar, ook niet met cristallen.
Ik kan wel janken want de mdma heeft me als mens geopent en verfijnt.
Het was toendertijd een medicijn voor mijn gelsoten karakter.

Groet

Stonie
Klik om te vergroten...
Amen. Het heeft mij ook verandert en een beter persoon gemaakt.
A
AnOniem:)Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ben bang dat ik t verneukt heb ja :(.
balen zeg, nu een andere manier vinde om me te vermaken.

toch bedankt allemaal.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
er is gelukkig ook nog 2CB en LSD mescaline en DOB

MDMA is maar 1 soort drugs ... er is beter en fijner.

Groet

Stonie
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#13
lysergine25 zei:
htweeoo zei:
Als je serotonine echt verneukt is kan je dan nooiit meer het love gevoel krijgen ? ook niet na een jaar stoppen en md kristal ?
Klik om te vergroten...

Ik niet, ook niet na een jaar, ook niet met cristallen.
Ik kan wel janken want de mdma heeft me als mens geopent en verfijnt.
Het was toendertijd een medicijn voor mijn gelsoten karakter.

Groet

Stonie
Klik om te vergroten...
Ik ook pas weer is pillen gedaan na minstens een half jaar en het is gewoon weg :( De laatste keer daarvoor ook een half jaar je word wel wat anders. Maar niet dat de hele wereld zo mooi is en iedereen is je beste vriend etc.
h
hersenspinselLid
01-01-2024, 00:00
#14
lysergine25 zei:
htweeoo zei:
Als je serotonine echt verneukt is kan je dan nooiit meer het love gevoel krijgen ? ook niet na een jaar stoppen en md kristal ?
Klik om te vergroten...

Ik niet, ook niet na een jaar, ook niet met cristallen.
Ik kan wel janken want de mdma heeft me als mens geopent en verfijnt.
Het was toendertijd een medicijn voor mijn gelsoten karakter.

Groet

Stonie
Klik om te vergroten...

In wat voor hoeveelheden(en wat voor periodes) heb je het vroeger dan geslikt om er voor te zorgen dat je het nou niet meer voelt?
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wel ik moet zeggen ; vroeger deed ik het en kon ik niet zonder.
Nu ik vind het niet spijtig ik heb het teveel gebruikt en dat is mijn eigen schuld ik zit er niet mee.

Maar hoe komt het gebeurt er iets in je hoofd dan je serotonine wordt toch aangemaakt waarom gaat het dan weg :confused:.
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het is als het ware een verdedigingsmechanisme van je hersenen. MDMA wordt in jouw hersenen sneller afgebroken en heeft minder invloed op je serotoninehuishouding dan bij anderen

Kut lijkt me dat
p
pixo207Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Robdebob zei:
MDMA wordt in jouw hersenen sneller afgebroken
Klik om te vergroten...
... :rolleyes:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#18
pixo207 zei:
Robdebob zei:
MDMA wordt in jouw hersenen sneller afgebroken
Klik om te vergroten...
... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Idd, volgens mij zijn dat andere organen die stoffen afbreken. :P
En denk niet dat je lever er iets mee te maken heeft.
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#19
jewellus

Ben nu heel wazig maar ik probeer t uit te leggen: in feite zijn alle drugs 'gifstoffen' die door ervaren gebruikers sneller worden afgebroken dan door onervaren. Vergelijkbaar met het menseijke immuunsysteem, als je een bepaalde virus hebt gehad zul je hem niet nog een keer krijgen...
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#20
idd kan wel, maar de stof op zich blijft nog steeds even schadelijk voor je lichaam denk ik

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."