#1
dus de fijne tijd is afgelopen voor mij...
XTC was mn mooiste drug
. damn...
XTC was mn mooiste drug
Droopy zei:komt nooit meer terug, je wordt alleen nog maar verrot en wazig..
DarkScope zei:Boh wat klote, ik krijg het ook niet meer terug. Kutzooi. Misschien als ik een jaar stop ofzo.
citrobacter zei:DarkScope zei:Boh wat klote, ik krijg het ook niet meer terug. Kutzooi. Misschien als ik een jaar stop ofzo.
sporten en gezond eten, kan ook wonderen doen.
Shana_P zei:Zoek je heil in andere dingen dan, ik heb net hetzelfde hoor. volgens mij komt dit door dat de serotonine onherstelbaar is aangetast.
Shana_P zei:Zoek je heil in andere dingen dan, ik heb net hetzelfde hoor. volgens mij komt dit door dat de serotonine onherstelbaar is aangetast.

Ochoa zei:Damn, wat kan je lichaam toch soms irritant zijn
Alhoewel ik een keer een artikel heb gelezen over een Engelsman die 9 jaar lang XTC heeft ziten eten alsof het skittles zijn (40.000 in 9 jaar ofzo)? Als dat effect zo snel weggaat waarom at hij ze dan nog
http://frontpage.fok.nl/nieuws/63623
Ochoa zei:Damn, wat kan je lichaam toch soms irritant zijn
Alhoewel ik een keer een artikel heb gelezen over een Engelsman die 9 jaar lang XTC heeft ziten eten alsof het skittles zijn (40.000 in 9 jaar ofzo)? Als dat effect zo snel weggaat waarom at hij ze dan nog
http://frontpage.fok.nl/nieuws/63623
DarkScope zei:Ochoa zei:Damn, wat kan je lichaam toch soms irritant zijn
Alhoewel ik een keer een artikel heb gelezen over een Engelsman die 9 jaar lang XTC heeft ziten eten alsof het skittles zijn (40.000 in 9 jaar ofzo)? Als dat effect zo snel weggaat waarom at hij ze dan nog
http://frontpage.fok.nl/nieuws/63623
Verslaafd.
citrobacter zei:Ochoa zei:Damn, wat kan je lichaam toch soms irritant zijn
Alhoewel ik een keer een artikel heb gelezen over een Engelsman die 9 jaar lang XTC heeft ziten eten alsof het skittles zijn (40.000 in 9 jaar ofzo)? Als dat effect zo snel weggaat waarom at hij ze dan nog
http://frontpage.fok.nl/nieuws/63623
ik denk dat het ook van persoon tot persoon afhankelijk is, en misschien pakte de man op het einde ook alleen nog maar om de andere effecten van xtc te verkrijgen. Het zorgt namelijk niet alleen voor de stimulatie van serotonine maar ook van adrenaline en dopamine.


htweeoo zei:Als je serotonine echt verneukt is kan je dan nooiit meer het love gevoel krijgen ? ook niet na een jaar stoppen en md kristal ?
Amen. Het heeft mij ook verandert en een beter persoon gemaakt.lysergine25 zei:htweeoo zei:Als je serotonine echt verneukt is kan je dan nooiit meer het love gevoel krijgen ? ook niet na een jaar stoppen en md kristal ?
Ik niet, ook niet na een jaar, ook niet met cristallen.
Ik kan wel janken want de mdma heeft me als mens geopent en verfijnt.
Het was toendertijd een medicijn voor mijn gelsoten karakter.
Groet
Stonie
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."