Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLove gevoel, (FOETSIE?)

Love gevoel, (FOETSIE?)

31 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#1
Shana_P zei:
Zoek je heil in andere dingen dan, ik heb net hetzelfde hoor. volgens mij komt dit door dat de serotonine onherstelbaar is aangetast.
Klik om te vergroten...

Meen je dat, dat betekent dat het in het gewone leven dus ook is aangetast om het zo maar te zeggen, dus bij je gevoelens en serotonine huishouding als je geen mdma hebt genomen?
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#2
Shana_P zei:
Zoek je heil in andere dingen dan, ik heb net hetzelfde hoor. volgens mij komt dit door dat de serotonine onherstelbaar is aangetast.
Klik om te vergroten...

Dat beekent dus dat als je niks hebt genomen je serotonine huishouding ook naar de klote is?
O
OchoaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Damn, wat kan je lichaam toch soms irritant zijn :beer:

Alhoewel ik een keer een artikel heb gelezen over een Engelsman die 9 jaar lang XTC heeft ziten eten alsof het skittles zijn (40.000 in 9 jaar ofzo)? Als dat effect zo snel weggaat waarom at hij ze dan nog :confused:

http://frontpage.fok.nl/nieuws/63623
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ochoa zei:
Damn, wat kan je lichaam toch soms irritant zijn :beer:

Alhoewel ik een keer een artikel heb gelezen over een Engelsman die 9 jaar lang XTC heeft ziten eten alsof het skittles zijn (40.000 in 9 jaar ofzo)? Als dat effect zo snel weggaat waarom at hij ze dan nog :confused:

http://frontpage.fok.nl/nieuws/63623
Klik om te vergroten...

Verslaafd.
c
citrobacterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ochoa zei:
Damn, wat kan je lichaam toch soms irritant zijn :beer:

Alhoewel ik een keer een artikel heb gelezen over een Engelsman die 9 jaar lang XTC heeft ziten eten alsof het skittles zijn (40.000 in 9 jaar ofzo)? Als dat effect zo snel weggaat waarom at hij ze dan nog :confused:

http://frontpage.fok.nl/nieuws/63623
Klik om te vergroten...

ik denk dat het ook van persoon tot persoon afhankelijk is, en misschien pakte de man op het einde ook alleen nog maar om de andere effecten van xtc te verkrijgen. Het zorgt namelijk niet alleen voor de stimulatie van serotonine maar ook van adrenaline en dopamine.
O
OchoaLid
01-01-2024, 00:00
#6
DarkScope zei:
Ochoa zei:
Damn, wat kan je lichaam toch soms irritant zijn :beer:

Alhoewel ik een keer een artikel heb gelezen over een Engelsman die 9 jaar lang XTC heeft ziten eten alsof het skittles zijn (40.000 in 9 jaar ofzo)? Als dat effect zo snel weggaat waarom at hij ze dan nog :confused:

http://frontpage.fok.nl/nieuws/63623
Klik om te vergroten...

Verslaafd.
Klik om te vergroten...

Waardan hij voelt toch niks meer?


citrobacter zei:
Ochoa zei:
Damn, wat kan je lichaam toch soms irritant zijn :beer:

Alhoewel ik een keer een artikel heb gelezen over een Engelsman die 9 jaar lang XTC heeft ziten eten alsof het skittles zijn (40.000 in 9 jaar ofzo)? Als dat effect zo snel weggaat waarom at hij ze dan nog :confused:

http://frontpage.fok.nl/nieuws/63623
Klik om te vergroten...

ik denk dat het ook van persoon tot persoon afhankelijk is, en misschien pakte de man op het einde ook alleen nog maar om de andere effecten van xtc te verkrijgen. Het zorgt namelijk niet alleen voor de stimulatie van serotonine maar ook van adrenaline en dopamine.
Klik om te vergroten...

ah ok..
A
AnOniem:)Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Hallo allemaal,

ik heb een paar maanden geleden ook al een post gemaakt met dat t love gevoel van XTC helemaal weg is.

ik heb 2 maanden lang niks gebruikt, en iedere dag L-tryp.... genomen.
ik heb na die 2 maanden weer geprobeert, en op het begin voelde ik het wel. ik denk uurtje of iets langer, en daarna verdween het weer in 1 keer!, zo snel als het kwam ging het weg.

is het gewoon helemaal verneukt bij mij, of zou ik nog langer moeten wachten, iemand dit ook mee gemaakt, en toevallig sugesties?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen! :)
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#8
of langere tijd niets nemen :mrgreen:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#9
andere pillen?...ga over naar mdma kristallen?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
laat eerst is testen wat je slikt ?
als de waarde niet boven de 80mg komt andere pillen zoeken.
minder vaak nemen ...

als je neemt 1 x per 3 maanden neem dan minmaal 80mg en maximaal 120 mg

als dat nog bniet werkt dan ben je schuldig bevonden aan zwaar XTC misbruik en zal je net zoals mij nooit meer xtc nemen want het doet geen reet meer voor me.

:hearteyes:
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als je serotonine echt verneukt is kan je dan nooiit meer het love gevoel krijgen ? ook niet na een jaar stoppen en md kristal ?
Y
YourePrivateDjLid
01-01-2024, 00:00
#12
MDMA Kristal eens proberen:wink:

heb het maandag voor de 2de keer genomen.Was 2j geleden :( maar ik nam af en toe een pilletje en na een tijd was dat niet goed genoeg meer..

dusja maandag was super:grin:en nu morgenavond terug..zal wel weer super worden :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."