#1
Ik kan ook nooit pissen dan, maar eerlijk gezegd denk ik daar helemaal niet aan
. Als ik thuis kom nadat ik vele liters water gedronken heb, en ga slapen, wordt ik om het uur wakker om een lading te gaan zeiken ![:sunglasses:]()
982 zei:Dat had ik eerst ook, maar je moet de ontspanning weten te vinden.. Dan lukt het wel, tenzij je echt te raar bent (dat je van voren niet weet dat je van achteren nog leeft).

lucifer in the sky zei:mja even geduld hebben en het komt vanzelf. naar mate dat je het meer doet, kan je er steed beter en beter tegen...... denk ik.


El Retro zei:Jup ik heb het ook altijd, toen ik het de eerste keer had, wist ik niet wat me overkwam. Maar als je dan uiteindelijk kan, jongens er is echt niets zaliger dan dat he. Manman
.
Amvitamine zei:Ik trek altijd mn binnenste lipjes over mn kleine lippen; en dan weet je het wel![]()



riflexz zei:dat vind ik een van de grootste nadelen van xtc.
je bent in een club, je hebt het gevoel dat je dringend moet pissen, je betaald 0.50€ voor naar het wc te gaan. Je staat daar uiteindelijk een kwartier gewoon wat naar je veel te kleine pik te gapen en te spacen. en er komt gewoon niks uit van pis.
Ik heb dit veel als ik uitga, en ben zo al snel 5€ kwijt aan wc-kosten :d
gerbeenn zei:riflexz zei:dat vind ik een van de grootste nadelen van xtc.
je bent in een club, je hebt het gevoel dat je dringend moet pissen, je betaald 0.50€ voor naar het wc te gaan. Je staat daar uiteindelijk een kwartier gewoon wat naar je veel te kleine pik te gapen en te spacen. en er komt gewoon niks uit van pis.
Ik heb dit veel als ik uitga, en ben zo al snel 5€ kwijt aan wc-kosten :d
Hmm moest gisteren weer om het half uur pissen en toen lukt het me pas na 20 secs en na 5 mins was ik klaar![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."