Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNiet kunnen plassen na xtc gebruik

Niet kunnen plassen na xtc gebruik

61 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
Y
YourePrivateDjLid
01-01-2024, 00:00
#1
982 zei:
Dat had ik eerst ook, maar je moet de ontspanning weten te vinden.. Dan lukt het wel, tenzij je echt te raar bent (dat je van voren niet weet dat je van achteren nog leeft).
Klik om te vergroten...


idd :wink:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#2
als ik aan de pillen zit pis ik hooguit 2 keer per avond...de rest komt de volgende ochtend met watervallen eruit :rolleyes:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#3
mja even geduld hebben en het komt vanzelf. naar mate dat je het meer doet, kan je er steed beter en beter tegen...... denk ik.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#4
lucifer in the sky zei:
mja even geduld hebben en het komt vanzelf. naar mate dat je het meer doet, kan je er steed beter en beter tegen...... denk ik.
Klik om te vergroten...

naarmaate je het meer doet neem je meer pilllen...meestal...dus maakt eigenlijk niet echt uit
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
gisteren op een feestje had een gast na te veel mdma in zijn broek gepist en hij had het zelf niet eens door in het begin hahaha :openmouth: :beer:

bij hem lukte het dus wel nog :rolleyes:
t
thunder-droopyLid
01-01-2024, 00:00
#6
El Retro zei:
Jup ik heb het ook altijd, toen ik het de eerste keer had, wist ik niet wat me overkwam :grin:. Maar als je dan uiteindelijk kan, jongens er is echt niets zaliger dan dat he. Manman :grin:.
Klik om te vergroten...

vandaar ook het gezegde : plassen kan soms lekkerder zijn dan klaarkomen! :grin: :grin:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dit heb ik 2 keer gehad, dat ik super erg moest een uur lang, maar leek alsof ik een prop erin had, waardoor er niks maar dan ook niks eruit kwam. Ik dacht eerst dat het aan de pillen lagen maar had het bij andere ook een keer. Kan het dat je dan uitgedroogd bent zodat je lichaam vocht vast houdt? en ben je dan al gevaarlijk ver uitgedroogd?
w
wittemotorLid
01-01-2024, 00:00
#8
plassen tja....

Nou je bent mij eigenlijk net voor.
Afgelopen zaterdag voor het eerst X gedaan.
Was overigens top !! hmmmm what a feeling.
Heb er echt super van genoten, maar.........
Na een uurtje of 6 denk ik dat het geweest is na inname.
Kreeg ik enorme druk/pijn in mijn blaas.
Leek wel of m'n pik in de fik stond bijna laat maar zeggen.
Sta je lekker te pissen en klaar je hangt hem weg en fuck mot je weer.
Was niet leuk denk ik uurtje of 1,5 last van gehad.
Moet ook zeggen dat het beter ging toen ik ging zitten tijdens het plassen, ontspannen de spieren een beetje, toen wel goed.
Enne te weinig water had ik zeer zeker niet op was eerder te veel dus dat kan het niet zijn.
Zou eerder zeggen dat je te laat gaat of zo en dat er daardoor zo'n spanning op je blaas komt ?
Maar ja ben geen doctor he :wink:

Goh maar wat was ik er Geil van zeg pffffffft

heerlijk !!!!
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb het ook , gewoon proberen met te leven :)
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bij xtc en speed gebruik krijg je inderdaad dat je meer moet plassen en dat het juist minder goed lukt. Heel normaal verder.
In plaats van aan uitdroging te denken, moet je het volgens mij meer vergelijken met het tandenknarsen dat je er ook van kan gaan doen. De drugs beinvloed de spieren, en de blaas zit ook vol spieren.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Regelmatig last van, het lukt altijd wel, het duurt alleen even :grin:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#12
ja het duurt altijd even, maar ik moet dan wel super erg. Ik dacht echt dat er iets mis met me was of dat ik te ver was uitgedroogd.

Maar de spieren in mn blaas waren toen idd super erg aangespannen ofzo, daardoor zou t miss wle komen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
DarkScope zei:
ja het duurt altijd even, maar ik moet dan wel super erg. Ik dacht echt dat er iets mis met me was of dat ik te ver was uitgedroogd.

Maar de spieren in mn blaas waren toen idd super erg aangespannen ofzo, daardoor zou t miss wle komen.
Klik om te vergroten...
Geen idee, ik ben nog nooit zo waus geweest dat ik de spieren in mn blaas kon voelen (nooit op gelet ook) :P
Naar het toilet gaan is altijd wel een avontuur op zich, het is altijd de vraag hoe lang het deze keer duurt en of je 'm uberhaupt wel kan vinden :wink:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jup ik heb het ook altijd, toen ik het de eerste keer had, wist ik niet wat me overkwam :grin:. Maar als je dan uiteindelijk kan, jongens er is echt niets zaliger dan dat he. Manman :grin:.
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heb ik wel vaker gehad :P
t
tailsLid
01-01-2024, 00:00
#16
gewoon gaan plassen om het uur doe ik altijd, ook al voel ik dat ik niet moet

soms gebeurt het wel dat ik het vergeet :mrgreen:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#17
ExceptionalInsight zei:
DarkScope zei:
ja het duurt altijd even, maar ik moet dan wel super erg. Ik dacht echt dat er iets mis met me was of dat ik te ver was uitgedroogd.

Maar de spieren in mn blaas waren toen idd super erg aangespannen ofzo, daardoor zou t miss wle komen.
Klik om te vergroten...
Geen idee, ik ben nog nooit zo waus geweest dat ik de spieren in mn blaas kon voelen (nooit op gelet ook) :P
Naar het toilet gaan is altijd wel een avontuur op zich, het is altijd de vraag hoe lang het deze keer duurt en of je 'm uberhaupt wel kan vinden :wink:
Klik om te vergroten...

Haha klinkt inderdaad heel bekend in de oren zeker de eerste keren. Laatste tijd kan ik met een beetje gedult wel plasse :P maar zitten gaat inderdaad beter. Ik moet sowieso vaak naar de wc maar drink ook altijd veel dus ja is logisch opzich.

Maar als je niet kan plassen en het gaat dan wel dan voelt dat heel goed ja :grin: dat klopt inderdaad

Zijn jullie ook bekend met het schijt gevoel ?? gevoel dat je meot schijten de hele tijd ?? heb zelf neit heel erg last van maar hoor er genoeg mensen en vrienden over.

Wat wel vaag is als me vriendin bevoorbeeld zegt ik meot plassen dan denk ik eraan en moet ik ook :rolleyes: terwijl als ze niets had gezegt ik neit was gegaan vaag :P misschien logisch omdat je erdan aan denkt maarja.

Is inderdaad voor de meeste gebruikers ene heel avontuur naar de wc en zeker als je neit thuis bent :P haha ben ik gelukkig meestal wel scheelt toch wel hoor. Zie me zelf al 2 keer per uur op een feest naar de wc gaan met een dikke rij :P nou ja voor de meiden wc dan als me vriendin moet. En sta je eindelijk voor de pot lukt het niet :P tja dan is het wel handig beetje als je rustig thuis kan op je gemak :sunglasses:

Al heb ik gene problemen om te plassen met toeschouwers maar ik denk met drugs op wel :P aangezien het dan al moeilijker gaat maarja.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Fishhead07 zei:
Al heb ik gene problemen om te plassen met toeschouwers maar ik denk met drugs op wel :P aangezien het dan al moeilijker gaat maarja.
Klik om te vergroten...
Zeg dat nou niet! Ik moest er gisteren achterkomen dat ik daar wel moeite mee heb in nuchtere staat uiteraard, anders maakt het geen flikker uit, dan duurt het toch wel lang. Maar gisteren op mn werk (nieuw gebouw, dames en heren toilet in 1, dus een pisbak aan de muur van het hok met de pot. Wil ik daar verdomme gaan pissen, gaat er een meisje naast staan en het ging niet, hoe gênant is dat?

Edit: Waarom post ik dat in godsnaam.
Edit nummer 2: Zij ging daar uiteraard niet staan om te pissen
r
richelleLid
01-01-2024, 00:00
#19
Na xtc gebruik praktisch heel de de nacht niet naar de wx , hoogstends 1 keertje en dan lukt t ook gewoon, maar zodra ik thuis op bed lig en het idee heb dat het aant uitwerken is moet ik wel 6 of 7x naar t toilet.
denk dat dan de flesjes water eruitkomen:wink:.
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#20
Fishhead07 zei:
Zijn jullie ook bekend met het schijt gevoel ??
Klik om te vergroten...

Hahahaha

Zo'n grappige zin :grin:

En zitten helpt idd goed om te plassen. Ik ben nog niet echt bezig geweest met schijten of schijtproblemen tijdens de X

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."