#1
982 zei:Dat had ik eerst ook, maar je moet de ontspanning weten te vinden.. Dan lukt het wel, tenzij je echt te raar bent (dat je van voren niet weet dat je van achteren nog leeft).
idd
982 zei:Dat had ik eerst ook, maar je moet de ontspanning weten te vinden.. Dan lukt het wel, tenzij je echt te raar bent (dat je van voren niet weet dat je van achteren nog leeft).

lucifer in the sky zei:mja even geduld hebben en het komt vanzelf. naar mate dat je het meer doet, kan je er steed beter en beter tegen...... denk ik.


El Retro zei:Jup ik heb het ook altijd, toen ik het de eerste keer had, wist ik niet wat me overkwam. Maar als je dan uiteindelijk kan, jongens er is echt niets zaliger dan dat he. Manman
.
Geen idee, ik ben nog nooit zo waus geweest dat ik de spieren in mn blaas kon voelen (nooit op gelet ook) :PDarkScope zei:ja het duurt altijd even, maar ik moet dan wel super erg. Ik dacht echt dat er iets mis met me was of dat ik te ver was uitgedroogd.
Maar de spieren in mn blaas waren toen idd super erg aangespannen ofzo, daardoor zou t miss wle komen.

ExceptionalInsight zei:Geen idee, ik ben nog nooit zo waus geweest dat ik de spieren in mn blaas kon voelen (nooit op gelet ook) :PDarkScope zei:ja het duurt altijd even, maar ik moet dan wel super erg. Ik dacht echt dat er iets mis met me was of dat ik te ver was uitgedroogd.
Maar de spieren in mn blaas waren toen idd super erg aangespannen ofzo, daardoor zou t miss wle komen.
Naar het toilet gaan is altijd wel een avontuur op zich, het is altijd de vraag hoe lang het deze keer duurt en of je 'm uberhaupt wel kan vinden![]()
terwijl als ze niets had gezegt ik neit was gegaan vaag :P misschien logisch omdat je erdan aan denkt maarja.Zeg dat nou niet! Ik moest er gisteren achterkomen dat ik daar wel moeite mee heb in nuchtere staat uiteraard, anders maakt het geen flikker uit, dan duurt het toch wel lang. Maar gisteren op mn werk (nieuw gebouw, dames en heren toilet in 1, dus een pisbak aan de muur van het hok met de pot. Wil ik daar verdomme gaan pissen, gaat er een meisje naast staan en het ging niet, hoe gênant is dat?Fishhead07 zei:Al heb ik gene problemen om te plassen met toeschouwers maar ik denk met drugs op wel :P aangezien het dan al moeilijker gaat maarja.
Fishhead07 zei:Zijn jullie ook bekend met het schijt gevoel ??
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."