plassen tja....
Nou je bent mij eigenlijk net voor.
Afgelopen zaterdag voor het eerst X gedaan.
Was overigens top !! hmmmm what a feeling.
Heb er echt super van genoten, maar.........
Na een uurtje of 6 denk ik dat het geweest is na inname.
Kreeg ik enorme druk/pijn in mijn blaas.
Leek wel of m'n pik in de fik stond bijna laat maar zeggen.
Sta je lekker te pissen en klaar je hangt hem weg en fuck mot je weer.
Was niet leuk denk ik uurtje of 1,5 last van gehad.
Moet ook zeggen dat het beter ging toen ik ging zitten tijdens het plassen, ontspannen de spieren een beetje, toen wel goed.
Enne te weinig water had ik zeer zeker niet op was eerder te veel dus dat kan het niet zijn.
Zou eerder zeggen dat je te laat gaat of zo en dat er daardoor zo'n spanning op je blaas komt ?
Maar ja ben geen doctor he
Goh maar wat was ik er Geil van zeg pffffffft
heerlijk !!!!