#1
Lauu zei:gerbeenn zei:riflexz zei:dat vind ik een van de grootste nadelen van xtc.
je bent in een club, je hebt het gevoel dat je dringend moet pissen, je betaald 0.50€ voor naar het wc te gaan. Je staat daar uiteindelijk een kwartier gewoon wat naar je veel te kleine pik te gapen en te spacen. en er komt gewoon niks uit van pis.
Ik heb dit veel als ik uitga, en ben zo al snel 5€ kwijt aan wc-kosten :d
Hmm moest gisteren weer om het half uur pissen en toen lukt het me pas na 20 secs en na 5 mins was ik klaar![]()
hehe had ik ook gister...gvd
Hopelijk heb ik het de volgende keer niet want vond het egt zwaar irritant en moest ook telkens naar de plee zzz
:P