#1
wat is er mis met ouderwetse bommetjes?
esth0r zei:wat is er mis met ouderwetse bommetjes?
gekkehenkie zei:Ok, ik heb me antwoord![]()
Ik dacht alleen dat je het ook kon snuiven, maar bommetjes maken lijkt me ook wel een goed plan.
thanks![]()
TrippyShit zei:wat voor een iets ander effect geeft het snuiven eigenlijk?
ik heb al zo'n 25x kristallen en vitamines geslikt maar nog nooit gesnoven eigenlijk, lijkt me best keer intressant wat is er net iets anders aan dan slikken?? graag positieve en negatieve effecten bedankt![]()
Lauu zei:TrippyShit zei:wat voor een iets ander effect geeft het snuiven eigenlijk?
ik heb al zo'n 25x kristallen en vitamines geslikt maar nog nooit gesnoven eigenlijk, lijkt me best keer intressant wat is er net iets anders aan dan slikken?? graag positieve en negatieve effecten bedankt![]()
komt sneller op...maar verdwijnt ook weer sneller en het is pijnlijker dat pep
space scientist zei:DreamerOfDreams zei:ik ben gigantisch voorstander van mdma en tegenstander van xtc
ik heb nog maar een keer of 10 gespaced op beide, dus ik weet niet of ik genoeg ervaring heb maar ik heb allesinds al een duidelijke mening:
MDMA kristallen
rush: *knip* boem paukeslag
gevoel: oneindig veel love, helder in het kopke, soms actief soms zeer loom, weinig tandengeklapper
coming down: *knip* gedaan, bedje in; of uren napraten hoe geweldig het wel niet was
volgende dag: spring uit mn bed, voel me herboren, de rest van de dag last van mellow gevoel.
gedurende een maand put ik energie uit deze ervaring.
XTC:
rush: langzaam aan, voelt wel goed, soms een beetje raar, waar gaat dit heen...?
gevoel: beetje love, energie, soms wegdromen (vreselijk irritant) veel kauwen, naar het eind van de pil begin ik mij raar te voelen, vage mood,
coming down: geleidelijk aan, weinig zin om nog veel te doen, 'ja kben dan keer naar huis é'
volgende dag: brak, mottig...
nu ja, mss ben ik wel te positief over kristallen en te negatief over xtc, maar dit is gewoon mijn ervaring en die van veel van mijn vrienden.
![]()
zal ik je een geheimpje vertellen?
als je gewoon normale xtc hebt, zit er alleen mdma in. Niks meer of minder. Dus zou gewoon het zelfde moeten werken. Wat wel kan is dat een pil langzamer opkomt, aangezien die slechter oplost/opgenomen wordt
Pepnoize zei:exactomundo
zoveel mensen altijd met hun gezever dat kristallen beter zijn dan pillen... is hetzelfde als zeggen dat dafalgan in bruistabletvorm beter is dan pilvorm.![]()
je hebt natuurlijk wel veel meer rotpillen dan rotkristallen... dus regel zuivere pillen en je hebt hetzelfde!
daar heb je inderdaad een punt! en heb ik zelf ook al ervaren.Lauu zei:Pepnoize zei:exactomundo
zoveel mensen altijd met hun gezever dat kristallen beter zijn dan pillen... is hetzelfde als zeggen dat dafalgan in bruistabletvorm beter is dan pilvorm.![]()
je hebt natuurlijk wel veel meer rotpillen dan rotkristallen... dus regel zuivere pillen en je hebt hetzelfde!
niet helemaal...
het % puurheid van de mdma kan verschillen bij de pillen en kristallen...en de manier waarop het inslaat verschilt
ik vind bijvoorbeeld kristallen beter dan pillen omdat het zo lekker inslaat![]()
Pepnoize zei:daar heb je inderdaad een punt! en heb ik zelf ook al ervaren.Lauu zei:Pepnoize zei:exactomundo
zoveel mensen altijd met hun gezever dat kristallen beter zijn dan pillen... is hetzelfde als zeggen dat dafalgan in bruistabletvorm beter is dan pilvorm.![]()
je hebt natuurlijk wel veel meer rotpillen dan rotkristallen... dus regel zuivere pillen en je hebt hetzelfde!
niet helemaal...
het % puurheid van de mdma kan verschillen bij de pillen en kristallen...en de manier waarop het inslaat verschilt
ik vind bijvoorbeeld kristallen beter dan pillen omdat het zo lekker inslaat![]()
maar ik heb vorig weekend echt de lekkerste pilletje ooit gehad (roze dolfijntjes) en die waren zeker even lekker en goed als mdma kristallen... ook geen afkick de dag erna, net als bij kristallen ! (als je niet overdrijft qua hoeveelheid dan)
Lauu zei:sloegen ze hard in of kwamen ze langszaam op die dolfijnen? ik heb hier blauwe...ook heel lekker...en die kwamen rustig op met een lange piek
esth0r zei:wat is er mis met ouderwetse bommetjes?
Pepnoize zei:Lauu zei:sloegen ze hard in of kwamen ze langszaam op die dolfijnen? ik heb hier blauwe...ook heel lekker...en die kwamen rustig op met een lange piek
ik was begonnen met een halfje, na halfuur nog een halfje
dan kwam hij redelijk rustig op
en ging ik al lekker![]()
dan nog 1 volledige bij en dan stond ik opeens nog een stuk strakker.
dus combinatie eigelijk


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."