Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben trouwens nieuw hier (even een opmerking tussendoor) Hallooo allemaal"
"ik zou het niet snuiven hoor, gewoon een beetje in je cola gooien idd..."