Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKristallen ipv. pil

Kristallen ipv. pil

32 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ok, ik heb me antwoord :grin:
Ik dacht alleen dat je het ook kon snuiven, maar bommetjes maken lijkt me ook wel een goed plan.

thanks :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#2
gekkehenkie zei:
Ok, ik heb me antwoord :grin:
Ik dacht alleen dat je het ook kon snuiven, maar bommetjes maken lijkt me ook wel een goed plan.

thanks :grin:
Klik om te vergroten...

je weet niet wat je meemaakt :hearteyes:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#3
TrippyShit zei:
wat voor een iets ander effect geeft het snuiven eigenlijk?
ik heb al zo'n 25x kristallen en vitamines geslikt maar nog nooit gesnoven eigenlijk, lijkt me best keer intressant wat is er net iets anders aan dan slikken?? graag positieve en negatieve effecten bedankt :grin:
Klik om te vergroten...

komt sneller op...maar verdwijnt ook weer sneller en het is pijnlijker dat pep
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lauu zei:
TrippyShit zei:
wat voor een iets ander effect geeft het snuiven eigenlijk?
ik heb al zo'n 25x kristallen en vitamines geslikt maar nog nooit gesnoven eigenlijk, lijkt me best keer intressant wat is er net iets anders aan dan slikken?? graag positieve en negatieve effecten bedankt :grin:
Klik om te vergroten...

komt sneller op...maar verdwijnt ook weer sneller en het is pijnlijker dat pep
Klik om te vergroten...

snuiven lijkt me idd erg pijnlijk(geen ervaring) aangezien het een erg scherp goedje is...

go for the bom/cap.... its makes you crazy in a nice way.. :openmouth:

adios
P
PepnoizeLid
01-01-2024, 00:00
#5
space scientist zei:
DreamerOfDreams zei:
ik ben gigantisch voorstander van mdma en tegenstander van xtc
ik heb nog maar een keer of 10 gespaced op beide, dus ik weet niet of ik genoeg ervaring heb maar ik heb allesinds al een duidelijke mening:

MDMA kristallen
rush: *knip* boem paukeslag
gevoel: oneindig veel love, helder in het kopke, soms actief soms zeer loom, weinig tandengeklapper
coming down: *knip* gedaan, bedje in; of uren napraten hoe geweldig het wel niet was
volgende dag: spring uit mn bed, voel me herboren, de rest van de dag last van mellow gevoel.
gedurende een maand put ik energie uit deze ervaring.

XTC:
rush: langzaam aan, voelt wel goed, soms een beetje raar, waar gaat dit heen...?
gevoel: beetje love, energie, soms wegdromen (vreselijk irritant) veel kauwen, naar het eind van de pil begin ik mij raar te voelen, vage mood,
coming down: geleidelijk aan, weinig zin om nog veel te doen, 'ja kben dan keer naar huis é'
volgende dag: brak, mottig...

nu ja, mss ben ik wel te positief over kristallen en te negatief over xtc, maar dit is gewoon mijn ervaring en die van veel van mijn vrienden.

:wave:
Klik om te vergroten...



zal ik je een geheimpje vertellen?


als je gewoon normale xtc hebt, zit er alleen mdma in. Niks meer of minder. Dus zou gewoon het zelfde moeten werken. Wat wel kan is dat een pil langzamer opkomt, aangezien die slechter oplost/opgenomen wordt
Klik om te vergroten...

exactomundo
zoveel mensen altijd met hun gezever dat kristallen beter zijn dan pillen... is hetzelfde als zeggen dat dafalgan in bruistabletvorm beter is dan pilvorm. :rolleyes:

je hebt natuurlijk wel veel meer rotpillen dan rotkristallen... dus regel zuivere pillen en je hebt hetzelfde!
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pepnoize zei:
exactomundo
zoveel mensen altijd met hun gezever dat kristallen beter zijn dan pillen... is hetzelfde als zeggen dat dafalgan in bruistabletvorm beter is dan pilvorm. :rolleyes:

je hebt natuurlijk wel veel meer rotpillen dan rotkristallen... dus regel zuivere pillen en je hebt hetzelfde!
Klik om te vergroten...

niet helemaal...

het % puurheid van de mdma kan verschillen bij de pillen en kristallen...en de manier waarop het inslaat verschilt

ik vind bijvoorbeeld kristallen beter dan pillen omdat het zo lekker inslaat :)
F
FractalLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mijn eerste ervaring was met pure kristallen. Als je de inname spreidt (om het half uur 75 mg ofzo) valt dat heel goed mee, ik veronderstel dat het bij een pil ook zo is.
P
PepnoizeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lauu zei:
Pepnoize zei:
exactomundo
zoveel mensen altijd met hun gezever dat kristallen beter zijn dan pillen... is hetzelfde als zeggen dat dafalgan in bruistabletvorm beter is dan pilvorm. :rolleyes:

je hebt natuurlijk wel veel meer rotpillen dan rotkristallen... dus regel zuivere pillen en je hebt hetzelfde!
Klik om te vergroten...

niet helemaal...

het % puurheid van de mdma kan verschillen bij de pillen en kristallen...en de manier waarop het inslaat verschilt

ik vind bijvoorbeeld kristallen beter dan pillen omdat het zo lekker inslaat :)
Klik om te vergroten...
daar heb je inderdaad een punt! en heb ik zelf ook al ervaren.
maar ik heb vorig weekend echt de lekkerste pilletje ooit gehad (roze dolfijntjes) en die waren zeker even lekker en goed als mdma kristallen... ook geen afkick de dag erna, net als bij kristallen ! (als je niet overdrijft qua hoeveelheid dan)
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#9
Pepnoize zei:
Lauu zei:
Pepnoize zei:
exactomundo
zoveel mensen altijd met hun gezever dat kristallen beter zijn dan pillen... is hetzelfde als zeggen dat dafalgan in bruistabletvorm beter is dan pilvorm. :rolleyes:

je hebt natuurlijk wel veel meer rotpillen dan rotkristallen... dus regel zuivere pillen en je hebt hetzelfde!
Klik om te vergroten...

niet helemaal...

het % puurheid van de mdma kan verschillen bij de pillen en kristallen...en de manier waarop het inslaat verschilt

ik vind bijvoorbeeld kristallen beter dan pillen omdat het zo lekker inslaat :)
Klik om te vergroten...
daar heb je inderdaad een punt! en heb ik zelf ook al ervaren.
maar ik heb vorig weekend echt de lekkerste pilletje ooit gehad (roze dolfijntjes) en die waren zeker even lekker en goed als mdma kristallen... ook geen afkick de dag erna, net als bij kristallen ! (als je niet overdrijft qua hoeveelheid dan)
Klik om te vergroten...

sloegen ze hard in of kwamen ze langszaam op die dolfijnen? ik heb hier blauwe...ook heel lekker...en die kwamen rustig op met een lange piek
P
PepnoizeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lauu zei:
sloegen ze hard in of kwamen ze langszaam op die dolfijnen? ik heb hier blauwe...ook heel lekker...en die kwamen rustig op met een lange piek
Klik om te vergroten...

ik was begonnen met een halfje, na halfuur nog een halfje
dan kwam hij redelijk rustig op
en ging ik al lekker :mrgreen:
dan nog 1 volledige bij en dan stond ik opeens nog een stuk strakker.
dus combinatie eigelijk
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#11
esth0r zei:
wat is er mis met ouderwetse bommetjes?
Klik om te vergroten...

Ik wou 't ook net vragen. :wink: Bomb-o-matic!!!!!
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#12
zowel al mdma gesnoven,in men cola'tje of bommetje van gemaakt het is hetzelvde ik moet minstens een uur wachten voor ik iets voel.daarom neem ik alleen mdma als ik thuis chill in men zeteltje zit en dus alle tijd heb.xtc moet ik nooit lang op wachten en neem ik dus wel als ik in een discotheek zit.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Pepnoize zei:
Lauu zei:
sloegen ze hard in of kwamen ze langszaam op die dolfijnen? ik heb hier blauwe...ook heel lekker...en die kwamen rustig op met een lange piek
Klik om te vergroten...

ik was begonnen met een halfje, na halfuur nog een halfje
dan kwam hij redelijk rustig op
en ging ik al lekker :mrgreen:
dan nog 1 volledige bij en dan stond ik opeens nog een stuk strakker.
dus combinatie eigelijk
Klik om te vergroten...

aha ik doe alleen hele en dat kwam rustig...maar na die 2de sta je idd goed te space :hearteyes: :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."