#1
Het beste is eens in de drie maanden. Als ik slechts 1 goede pil neem heb ik de volgende dag echt nergens last van.
tomz0r zei:Je bent dan al helemaal vergeten hoe het ongeveer voelt :P

Zeepbel zei:Toen ik het pas deed was het 1x per 2 maanden, dan na een paar maanden werd het 1x per maand, en nu de laatste paar weken is het elke week... i know, not so good![]()
Miss J zei:Zeepbel zei:Toen ik het pas deed was het 1x per 2 maanden, dan na een paar maanden werd het 1x per maand, en nu de laatste paar weken is het elke week... i know, not so good![]()
Precies zoals het bij mij ook ging, waar ik nu spijt van heb...
(Wel mooie herinneringen btw)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."