Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe vaak neem jij xtc?

Hoe vaak neem jij xtc?

54 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Het beste is eens in de drie maanden. Als ik slechts 1 goede pil neem heb ik de volgende dag echt nergens last van.
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Om een beetje een indruk te krijgen.

Het gaat even niet om hoeveel want ik ga gewoon uit van een flinke trip wat voor sommigen 1 à 2 betekent en voor anderen wel wat meer.

Ik heb tussen m'n eerste 4 keer elke keer minstens een maand laten zitten en 2x 1,5 maand. Nu minimaal 2 maanden, in de meivakantie is het weer zover :)

Ik moet zeggen het wachten is prima te doen voor mij, maar ik baal er wel van dat het maar zo weinig kan en dat ik tussendoor zo lang moet wachten. Maarja m'n gezondheid vind ik toch belangrijker..

Overigens neem ik ook L-Tryptofaan in de week na de trip en 1,5 dag voor de trip.

BTW Ik weet dat 3 maanden minst slechte is maja, ik geniet ervan nu ik nog kan, mijn xtc tijd zal niet al te lang duren vermoed ik. (ivb met vrienden etc)
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb het nu 3 keer gedaan sonds nieuwjaar :flushed:
Ik vind 3 maanden echt te lang wachten. Je bent dan al helemaal vergeten hoe het ongeveer voelt :P

Ik ga het nu in ieder geval nog een keer proberen, tot eind mei als ik geslaagd ben geen MDMA meer gebruiken. Ik wil ook slagen :P

Alleen ben ik best bang voor de vakantie, echt bang dat ik in die vakantie vaan MDMA ga doen, want na 3 maanden is mijn vakantie alweer voorbij zo ongeveer. :P
g
gerbeennLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik doe het ongv om de maand meestal wel langer licht eraan wat anderen gaan doen ook als zij iets gaan doen en dan poas over 2 maanden weer dan ga ik mee enzzo
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ongeveer om de maand, soms 2x in een maand, soms 1x in 2-4 maanden.

Moet wel leuk blijven :P
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb pas 1 keer XTC gedaan maar vind het zeker voor herhalng vatbaar. Dus over een maandje pak ik denk ik de volgende pil (is nu 5 weken geleden)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik doe het sporadisch één of twee keer per jaar.
Altijd een suces dan :hearteyes:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#8
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=13791
:)
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik doe het ook heel sporadisch. Het is nu 6 maanden geleden en overmorgen gaat we nog eens een pilletje nemen. Zo blijft de magie er een beetje in en verneuk ik m'n hersens niet! :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dit is een hoevaak per periode topic; hoeft dus niet bij het algemene hoevaak topic. Je kan ook geen poll voor alle drugs maken. Deze mag dus blijven.
T
TostiniLid
01-01-2024, 00:00
#11
toen ik het net ontdekt had deed ik het zoon beetje om de week.. nu probeer ik het om de maand te doen.. maar door een rare samenloop van plannen heb ik nu anderhalve maand pauze gehad en het deze maand al 2 keer gepland.
vind ik toch wel netjes..
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#12
tomz0r zei:
Je bent dan al helemaal vergeten hoe het ongeveer voelt :P
Klik om te vergroten...

dat is het idee erachter...dan blijft het leuk...

ik ga er nu een tijdje mee stoppen... loopt een beetje uitdehand :cry:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ben begonnen met eens in de 2 maanden 1 pilletje. Dat was fantastisch, maar die tijd krijg ik nooit meer terug. Een half jaar nadat ik mijn eerste keer had beleeft deed ik het 1 of 2 keer per maand, en dan meerdere pillen.
Op een gegeven moment was het zo erg (rond augustus 2007) dat er in een week een pilletje of 30 doorheen gingen.

Het enige wat ik nu nog voel als ik xtc neem is een druk, warm en opgefokt gevoel. Liefde kan ik echt wel vergeten en ik doe het dus ook bijna nooit meer.
s
sinfonyLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik schaam me om te zeggen dat ik de afgelopen 2 / 3 maanden elk weekend pilletjes gegooid heb, maar ik stop er nu een tijdje mee
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#15
2 keer per jaar ofzo :grin:
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Toen ik het net had uitgevonden elk gingen er elk weekend wel een stuk of 10 doorheen.
maar het boeit me nu niet zow erg vind het leuk om te wachten omdat ik dat iederekeer het efect weer vergeet en het dan bijna net zo is als de eerste keer

Moet wel zeggen dat ik er minstes 2 tegelijk moet nemen anders slaat hij nooit zo hard in en natuurlijk lekker erbij bllowen :stoned:
Z
ZeepbelLid
01-01-2024, 00:00
#17
Toen ik het pas deed was het 1x per 2 maanden, dan na een paar maanden werd het 1x per maand, en nu de laatste paar weken is het elke week... i know, not so good :)
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zeepbel zei:
Toen ik het pas deed was het 1x per 2 maanden, dan na een paar maanden werd het 1x per maand, en nu de laatste paar weken is het elke week... i know, not so good :)
Klik om te vergroten...

Precies zoals het bij mij ook ging, waar ik nu spijt van heb...
(Wel mooie herinneringen btw :wink: )
Z
ZeepbelLid
01-01-2024, 00:00
#19
Miss J zei:
Zeepbel zei:
Toen ik het pas deed was het 1x per 2 maanden, dan na een paar maanden werd het 1x per maand, en nu de laatste paar weken is het elke week... i know, not so good :)
Klik om te vergroten...

Precies zoals het bij mij ook ging, waar ik nu spijt van heb...
(Wel mooie herinneringen btw :wink: )
Klik om te vergroten...

Hoe was het eigenlijk bij jouw 'afgelopen'? Hoe komt dat je er spijt van hebt?

Ik besef dat het niet goed is, maar ik heb er ook nooit echt last van de dagen erna, dus waarom nie hé...

maarja...
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#20
hou jezelf dan in de hand godveredomme :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."