Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe vaak neem jij xtc?

Hoe vaak neem jij xtc?

54 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
M
MaikelkLid
01-01-2024, 00:00
#1
mwa verschilt, meestal wacht ik 2 tot 3 maanden
maar dan heb ik zoiets van het hele weekend door (gelijk goed doen he:wink: )
en dan soms 2 weekenden achter elkaar als het toch al in een dieptepunt zit he :wink: , maar daarna zeker weer 2-3 maanden wachten.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#2
ongetwijfeld vaker dan goed voor je is :grin:
M
Marten!Lid
01-01-2024, 00:00
#3
@:confused:perSizeboon: Jij bent toch niet toevallig de Sperzieboon van scholierenforum?
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Marten! zei:
@:confused:perSizeboon: Jij bent toch niet toevallig de Sperzieboon van scholierenforum?
Klik om te vergroten...

nee,want ik heet SperSIZEboon en geen Sperzieboon...
M
Marten!Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ach, het zijn dezelfde letters, alleen een andere combinatie :P
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#6
buiten dat ben ik allang geen scholier meer hehehe
M
Marten!Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat zijn er daar heel veel niet meer, maar ze blijven gewoon hangen daar :tongueout:

Maar dan ben je vast wél de SperSizeboon die ik op PF een keer ben tegengekomen!
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Marten! zei:
Dat zijn er daar heel veel niet meer, maar ze blijven gewoon hangen daar :tongueout:

Maar dan ben je vast wél de SperSizeboon die ik op PF een keer ben tegengekomen!
Klik om te vergroten...

ongetwijfeld :rolleyes:

onmogelijk dat er nog een andere SperSIZEboon is :grin:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#9
2 keer per jaar ofzo :grin:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Het beste is eens in de drie maanden. Als ik slechts 1 goede pil neem heb ik de volgende dag echt nergens last van.
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#11
Elk weekend voor het moment, paar maandjes nu.. zal binnenkort wel stoppen! maar eerst dit weekend goed feesten, en dan is het gedaan
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat ik begon met XTC gebruikte ik haast elk weekend.
Lang leve de lol :P
Nu trek ik dat niet meer , komt wel vaak voor dat ik een snekkie neem , maar op het moment meet sos dan x .
K
KxtelLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re:

DreamWeaver zei:
Ik ben begonnen met eens in de 2 maanden 1 pilletje. Dat was fantastisch, maar die tijd krijg ik nooit meer terug. Een half jaar nadat ik mijn eerste keer had beleeft deed ik het 1 of 2 keer per maand, en dan meerdere pillen.
Op een gegeven moment was het zo erg (rond augustus 2007) dat er in een week een pilletje of 30 doorheen gingen.

Het enige wat ik nu nog voel als ik xtc neem is een druk, warm en opgefokt gevoel. Liefde kan ik echt wel vergeten en ik doe het dus ook bijna nooit meer.
Klik om te vergroten...


idem.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#14
te vaak :( ...moet echt minderen

gister wel Thunderdome nuchter doorgekomen dus moet lukken :)
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#15
+- om de maand, maar als er meer feestjes zijn meer :wink:
daarentegen, als er geen feestjes zijn ook geen pillen voor mij.
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heb het nu zo'n 7 keer gedaan ofzo, en dan om de maand ofzo. Maar ik doe 't liever om de 2 maanden ofzo, want de laatste keer merkte ik dat ik bijna niks meer herrinerde de volgende dag, en de space was ook een stuk minder chill. Ik zat in een rare space dat ik elke keer alles kwijt was.. Ik denk hoe langer je wacht, hoe chiller het is. Nu ist zo'n 3/4 weken geleden en ik denk datk nog wel een paar weken wacht, ergens in de zomervakantie ofzo. Zo blijft de magic erin :xtc: :hearteyes:
T
Trippy-TLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sinds vorig week me eerste, sinds toen elke dag wel eentje.. me vriende wete dat geeneens :openmouth:
T
Trippy-TLid
01-01-2024, 00:00
#18
033Amnesia zei:
Heb het nu zo'n 7 keer gedaan ofzo, en dan om de maand ofzo. Maar ik doe 't liever om de 2 maanden ofzo, want de laatste keer merkte ik dat ik bijna niks meer herrinerde de volgende dag, en de space was ook een stuk minder chill. Ik zat in een rare space dat ik elke keer alles kwijt was.. Ik denk hoe langer je wacht, hoe chiller het is. Nu ist zo'n 3/4 weken geleden en ik denk datk nog wel een paar weken wacht, ergens in de zomervakantie ofzo. Zo blijft de magic erin :xtc: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Jah ik denk ook dat ik het maar om de maand of 2 maande ga doen.. merk ook dat het telkes minder word
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Trippy-T zei:
Sinds vorig week me eerste, sinds toen elke dag wel eentje.. me vriende wete dat geeneens :openmouth:
Klik om te vergroten...

ongelofelijk wat een sukkels er op deze wereld rondlopen
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#20
niet meer gedaan sinds nieuwjaar, al 5 maand clean dus :grin:
bij de start van de vakantie wordt het wel nog eens tijd! :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."