Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe vaak neem jij xtc?

Hoe vaak neem jij xtc?

54 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
s
sinfonyLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik schaam me om te zeggen dat ik de afgelopen 2 / 3 maanden elk weekend pilletjes gegooid heb, maar ik stop er nu een tijdje mee
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik hou pauze's aan van 2/3 maanden.
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een half jaar lang elk weekend gedaan, nu 3 maand gestopt!
s
sinfonyLid
01-01-2024, 00:00
#4
nu 3 maand gestopt
Klik om te vergroten...
en het is weer bijna weekend :grin: ?

of ben je van plan nog langer te wachten
M
Marten!Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Eerste keer is denk ik anderhalve maand geleden geweest. Heb het nu 4 keer gedaan. Veel te snel achter elkaar dus, maar ze hebben het xtc-gevoel ook veel te lekker gemaakt :tongueout:
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#6
sinfony zei:
nu 3 maand gestopt
Klik om te vergroten...
en het is weer bijna weekend :grin: ?

of ben je van plan nog langer te wachten
Klik om te vergroten...

haha ik dacht al dat de vraag zou komen.
Maar het heeft in dat eerste half jaar best wat schade aangericht dus ik weet niet of het zo slim is om weer te beginnen.
Stiekum heb ik er wel weer zin in... :P
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#7
ben nou gestopt, maar in de periode dat ik deed deed ik elk weekend.
ben er niet trots op ofso wil niet stoer doen maar jah met mijn '' vrienden'' groep deden we dat toen.

was ook te erg afgevallen in die tijd
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nooit meer. Ik ben erg zuinig op mijn serotonine.
M
MaikelkLid
01-01-2024, 00:00
#9
mwa verschilt, meestal wacht ik 2 tot 3 maanden
maar dan heb ik zoiets van het hele weekend door (gelijk goed doen he:wink: )
en dan soms 2 weekenden achter elkaar als het toch al in een dieptepunt zit he :wink: , maar daarna zeker weer 2-3 maanden wachten.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#10
ongetwijfeld vaker dan goed voor je is :grin:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#11
2 keer per jaar ofzo :grin:
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#12
viewtopic.php?f=10&t=8795
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#13
Trippy-T zei:
Sinds vorig week me eerste, sinds toen elke dag wel eentje.. me vriende wete dat geeneens :openmouth:
Klik om te vergroten...

:openmouth: WAUWW stoerr joh....

ga een eind fietsen malloot. =_="

----------------------------------------------------------------------------------------------------
aantwoord op de topic vraag:
ik neem ongeveer 1x in de 2 maand,,
vind het ook niet erg om te wachten tot ik het weer neem,, zo blijft het gevoel ook wat lekkerder en leuker. :)
S
SisaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Soms elk weekend, soms 2 weken niet. Maar ik hou er geen pazues tussen van 3 maanden, dat hou ik niet vol..
:mrgreen:
r
richelleLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gemiddeld1x per maand, .al een jaar of 6/7, soms zit er 2 maanden tussen, maar drie maanden , is me maar 1x gelukt en dat vond ik erggg lang..
Heb geen last van vergeetachtigheid, merk wel t verschil tussen de ene pil of de andere dat de kater erger kan zijn .
Vant weekend chineesjes gehad, 2 stuks, top nachtje, zelf weer love gevoel..stond erzelf van te kijken ..Heerlijk gezweefd, gedanst en lekker naar de klote :wink:
en geen zware hangover !! Yesss :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."