Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsraar lopen

raar lopen

20 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
k
kaboutertjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
lang leven de XTC!!! :tearsofjoy:
S
SoSSoSLid
01-01-2024, 00:00
#2
kaboutertje zei:
lang leven de XTC!!! :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
haha idd :hearteyes:
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik voel me altijd best "waterig" als ik in de warre ben van mdma , neem ook altijd wel veel zodat ik lekker aan het "spacen" ben, soms ook wel met stevige hallicunaties :hearteyes:
S
SoSSoSLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja hallicunaties heb ik ook wel eens met mdma.
maar vooral dat lopen vink zo vaag.
en heb ook weleens dan ben ik een verhaal aant vertellen.
en dat word ik een soort van wakker zegmaar.
en dan denk ik. wtf ben ik nou weer aant lulle.
en weet ik totaal niet meer waar ik het over had.
altijd zo luek als mensen dat de volgende dag tegen je zeggen :hearteyes: :hearteyes:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
huh!? ik loop altijd raar! :confused:
J
JohancoreLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik loop vooral relaxter, ik loop veel makkelijker tussen mensen massa's door als ik aan de X zit. En als je van een afstapje af loopt terwijl je het niet door hebt lijkt het afstapje veel hoger, dan schrik echt van het meest lullige afstapje :tearsofjoy:
S
SoSSoSLid
01-01-2024, 00:00
#7
-spaceman- zei:
huh!? ik loop altijd raar! :confused:
Klik om te vergroten...
haha :xtc:
X
XtCliffixLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik wandel precies heel zat terwijl ik me neit zat voel :d
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#9
als je zat bent strompel je meer,. onder de x loop ik kaarsrecht en inplaats van dronken en sloom/wazig loop ik onder de x als een sneltrein :hearteyes: dat geeft dat zweef/lopende band gevoel :hearteyes:
is na mijn idee egt nie met alcohol te vergelijken,, ik weet niet wat voor n pille je slikt,, maargoed :smoke:
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ervaar wel dat als je stapt je denkt in jezelf dat je erg vreemd loopt maar als iemand anders nuchter je ziet lopen ziet diegene je normaal lopen.
S
SloebertjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
SoSSoS zei:
ja hallicunaties heb ik ook wel eens met mdma.
maar vooral dat lopen vink zo vaag.
en heb ook weleens dan ben ik een verhaal aant vertellen.
en dat word ik een soort van wakker zegmaar.
en dan denk ik. wtf ben ik nou weer aant lulle.
en weet ik totaal niet meer waar ik het over had.
altijd zo luek als mensen dat de volgende dag tegen je zeggen :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Hahahaha, dat heb ik ook dikwijls. Zit je op je gemakje een verhaal te vertellen, schiet je plotseling terug naar de realiteit en weet je totaaaaal niet meer waarover je het had :grin:
X
XtCliffixLid
01-01-2024, 00:00
#12
psychopsychedelic zei:
als je zat bent strompel je meer,. onder de x loop ik kaarsrecht en inplaats van dronken en sloom/wazig loop ik onder de x als een sneltrein :hearteyes: dat geeft dat zweef/lopende band gevoel :hearteyes:
is na mijn idee egt nie met alcohol te vergelijken,, ik weet niet wat voor n pille je slikt,, maargoed :smoke:
Klik om te vergroten...
Ik heb wel wat gedronken , ma niet gezopen alsof dat het enige is wat ik zou doen op die avond !
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#13
:hearteyes: lopen op xtc :hearteyes:
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#14
ja hoor, dit gevoel is normaal. Vooral de eerste keren dat je XTC gebruikt.
Het gaat net trager, je benen volgen niet.

Als je tolerantie hoger wordt voel je dit eigenlijk niet meer.
Geen zorgen maken dus.
S
SoSSoSLid
01-01-2024, 00:00
#15
heej ik heb hier nog nooit iemand anders over gehoord ofzo.
maar elke keer als ik xtc/mdma gebruik heb ik het gevoel dat ik de grond niet aanraak met lopen.
een soort van schaatsen :P
dus ik vraag me af zijn er meer mensen die dit weleens meemaken:P

mvg SoSSoS
k
kaboutertjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Tsjaaa met XTC ist meestal.. soms zelf nog ben ik bang dat ik door de grond zak dus heeel zachtjes er op moet lopen omdat de tegels kapot gaan.. :grin:

Maar aan de andere kant moet bij mij soms ook echt de vloer er uitgestampt worden op een goei feestjuh!!! :grin:
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#17
:sunglasses:
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#18
Oh hell yeah dit heerlijke gevoel ken ik ook je loopt niet meer je zweeft gewoon. Alsof je op lucht loopt. Maar dat doe ik zowieso al op men maxies :tongueout:.
Trap lopen is dan helemaal geniaal lekker zweven :grin::grin::grin:.
S
SoSSoSLid
01-01-2024, 00:00
#19
bedankt voor de reacties.
maakte me neit echt zorgen.
maar ik vroeg het aan een mede xtc gebruiker en die zei zoiets nooit te voelen.
het is idd wel heerlijk :hearteyes:
mvg sossos
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik loop altijd lekker op de wolkjes.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."