#1

haha iddkaboutertje zei:lang leven de XTC!!!![]()
haha-spaceman- zei:huh!? ik loop altijd raar!![]()


SoSSoS zei:ja hallicunaties heb ik ook wel eens met mdma.
maar vooral dat lopen vink zo vaag.
en heb ook weleens dan ben ik een verhaal aant vertellen.
en dat word ik een soort van wakker zegmaar.
en dan denk ik. wtf ben ik nou weer aant lulle.
en weet ik totaal niet meer waar ik het over had.
altijd zo luek als mensen dat de volgende dag tegen je zeggen![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."