#1
Pillen kan je volgens mij jaren bewaren . Denkt niet dat mdma vlug slecht gaat worden

Addick zei:Vuilniszak past atlijd te weinig in he![]()
tomz0r zei:Kan je die wietzakjes eigenlijk ergens los kopen legaal?
Gewoon schoon, dus niet uit de coffeeshop :P

Zorg er wel voor dat je computer vanbinnen niet te warm is.takedown84 zei:ik bewaar ze in 'n luchtdicht zakje en stop ze in mijn computer zodat ouders ze niet vinden![]()
riflexz zei:Gewoon in een zakje, van wiet bv, soms liggen ze gewoon los op tafel
Drientje zei:riflexz zei:Gewoon in een zakje, van wiet bv, soms liggen ze gewoon los op tafel
Daar liggen ze waarschijnlijk niet lang dan....
Ik koop altijd prcies genoeg xtc voor een avond, dus nooit meer dan 2. Eigen veiligheid, zo kan ik thuis niet snoepen...
X
Yes hier hetzelfde. Coke in huis, 70 pillen... En echt geen moeite om het niet te vaak te doen hoor.DonnieDark0 zei:Ik snap niet dat sommigen hier zo weinig zelfcontrole hebben als ze drugs in huis hebben. Op het moment heb ik hier nog een gram mdma een gram of 5 speed en een paar losse pillen en ik gebruik echt niet vaak. Max 2x in de maand soms maanden nauwelijks.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."