Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe bewaar je je pillen?

Hoe bewaar je je pillen?

34 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#1
evil_kermit zei:
pilletjes blijven echt wel héél lang goed hoor,ik heb eens nog een pil gevonden die zeker al 3 jaar ergens tussen lag en het weekend nadien heb ik ze genomen en was niks op aan te merken.de zelfcontrole das soms een probleem bij de meesten,ikzelf koop altijd in grote hoeveelheden om een mooie prijs te hebben.heb er totaal geen probleem mee om daar niet aan te zitten. :grin:
Klik om te vergroten...

mdma heeft geen houdbaarheids datum...het is meer dat de pillen niet uit elkaar vallen enzo
p
pumbumLid
01-01-2024, 00:00
#2
zo'n afsluitbaar zakje, wat je moet klikken met die blauwe en groene randjes, krijg zo zo altijd van me dealer al mee, maar als ik erges na toe ga neem ik neit het risico gepakt te worden met veel troep op zak dus bewaar de zakjes altijd om ze dan zo weer mee te nemen.[/quote]
D
DemolisherLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb hier nog een wat pillen van 2,5 jaar oud . Zijn zacht gedrukt . En er is nog niks aan verandert . Vallen niet uit elkaar , en werken nog prima . Bewaar ze in zon knijp zakje . En steekt ze dan in een dubbel cd doosje .
T
Tsjechie TsjechLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoe lang denken jullie dat het duurt voordat pill uit elkaar gaat vallen? Bewaar ze nooit ze zijn altijd meteen op :tearsofjoy:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bewaar ze altijd verschillend, op dit moment zitten ze in een fotorolbuisje.
D
DemolisherLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pillen kan je volgens mij jaren bewaren . Denkt niet dat mdma vlug slecht gaat worden
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#7
in mijn kluisje maar ze ligegn er meestal niet langer dan een week of 2
G
GHABCLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoe wordt XTC het best bewaard voor een zo lang mogelijke levensduur?

Ik bewaar ze altijd ingepakt in aluminiumfolie in een baggy (in een nachtkastje), het langste dat ik ze ooit al zo bewaard heb was een maand of 5. Die pillen waren vrij goed maar ik had ze nog niet eerder uitgestest dus weet niet of de sterkte erop achteruit gegaan was gedurende die 5 eenzame maandjes.

:wave:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Zolang je ze droog luchtdicht en donker bewaard merk je volgens mij na 2 jaar nog geen verschil.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
koel & droog bewaren...

als er uit het oude egypte een urn met mdma word gevonden zou het nog werken... mdma is een sterk molecuul...
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik bewaar ze in men maag ! :grin:

Nenee, afsluitbaar zakje is het best/handigst ! :wave:
t
takedown84Lid
01-01-2024, 00:00
#12
ik bewaar ze in 'n luchtdicht zakje en stop ze in mijn computer zodat ouders ze niet vinden :)
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#13
wiet zakjes zijn idd wel handig.. :)
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#14
gripbag/wietzakje/sluitzak/vuilniszak whatever :mrgreen:
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vuilniszak past atlijd te weinig in he :cry:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kan je die wietzakjes eigenlijk ergens los kopen legaal?
Gewoon schoon, dus niet uit de coffeeshop :P
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Addick zei:
Vuilniszak past atlijd te weinig in he :cry:
Klik om te vergroten...

daar laat ik ook regelmatig een traantje om :(
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik heb van die grote blauwe 'bedrijfs'- of 'evenementen'vuilniszakken. :grin:

t gaat nèèt.
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#19
geen idee..
ff vragen bij de shop ofzo :)
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#20
tomz0r zei:
Kan je die wietzakjes eigenlijk ergens los kopen legaal?
Gewoon schoon, dus niet uit de coffeeshop :P
Klik om te vergroten...

tadaaaaaa: http://azarius.nl/headshop/smoking_acce ... g/?lang=nl

:mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."