Beste ubettawalk
Klote dat je dat hebt moeten meemaken, het zijn klote momenten. Ik heb ze ook wel eens meegemaakt maar niet zooo heftig, gelukkig. Ik neem de laatste tijd vrij veel pillen (alleen in het weekeind), ook gewoon met drank op. Wanneer ik uit ga gaan we altijd gezellig drinken en inderdaad ook baco's. Bier is af te raden, daar wordt je misselijk van omdat die pil ook al niet echt lekker voor je maag is. Maar de pillen die ik nu heb zijn echte XTC tabletten, alleen MDMA. Space pillen inderdaad, niet agressief maar wel fris.
Mijn ervaring met veel alcohol en XTC is prima, een frisse en ontspannende opkikker, en onbegrijpelijk de volgende dag geen hoofdpijn
![:confused:]()
. De eerste keer had je een goede pil te pakken. Prima geen probleem met alcohol, maar de 2e keer had je echt een slechte, denk met veel speed erin.
XTC is toch het lekkerst in combinatie met water en af en toe een colatje. Dan beleef je hem veel lekkerder, intenser omdat alcohol je juist weer duf maakt. En na een lekkere nachtrust de volgende dag er geen last van.
Kortom zorg gewoon dat je een goede pil hebt die je bevallen, met jou levensstijl, dank consumpsie erbij. Die vieze bruine zou ik gaan vergeten, zoek goed spul!
succes, en gebruik met maten
![:wink:]()