Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"he vaag, ik kom uit etten-leur. sonde altijd.. De gene uit etten-leur kunnen die zich even melden in dit topic waar je ong woond"
"yellowmoon zei: 510 kilo onversneden shit is gelijk aan 1000 kilo straat coke en ja etten leur is van mij huis 5 minuten rijden en weet eigenlijk om welke personen het gaat maar zegt het lekker niett Klik om te vergroten... haha rrr"
"nee niks, heeft wel zwaardere hoeveelheden gehad, van 1.5 tot miss wel 2. en vaak gecombineerd met andere dingen d8 ik.."
"Shroomie zei: Dzy zei: qinn zei: Frisko zei: idd,gewoon in een luchtdicht zakje bewaren... Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Klik om te vergroten..."
"jep 4 uur lang gekke praat, en slap gelachen om stomme dingen. totaal niet gehallicuneerd. hadden met zn 3en 2 porties en ik had express het minste gepakt uit beginners angst. beste keer ooit trouwens ook"
"de titel zegt het al, heb gesearcht, niks gevonden. is het mogelijk om op de zelfde manier als paddo's er thee van te zetten? het is een hele andere structuur, meer een nootje.."
"oke bedankt, close maar"
"hallo was vanmiddag in de polder een kijkje gaan nemen en kwam wel wat tegen hij lijkt erg veel op het kaal kopje.. alleen is wat donkerder dan de plaatjes, maar dit kan komen door de regen van vanochtend. en ik mis het tepeltje op de kop. bij 1 als ik heel goed kijk zie ik een piepklein bultje maar geen tepeltje zoals op plaatjes is te zien { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } hij lijkt op deze middelste, mijn camera is leeg vanaaf maak ik een fototje heb ik de goeie of een foute. heb er 3, 2 grotere 1 kleintje EDIT: dit is wat ik vond.. jullie meningen?"
"ze missen het tepeltje, dalijk is het een andere soort"
"offtopic: hoe moet je die in het wild planten, klinkt wel vet. dan staat mn tuintje zo vol hoor"