Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWord ik gek!

Word ik gek!

44 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
J
JohancoreLid
01-01-2024, 00:00
#1
15 pillen jezus dat vind ik echt ziek.
Ik vind voor mezelf 4 al te veel.
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey,

Ik gebruik nu sinds een paar jaar al elk weekend wel drugs
vaak doordeweekd blow ik elke dag 5 joint-jes en ik het weekend wel 10 per dag.

nu ben ik de laaste maanden elke week wel uitgegaan naar groote hardcore feesten enzow
dan gebruik ik wel wat meer meestal rond de 15 pillen en 1/ 2 gram sos

nu ben ik vorig weeknd naar 2 feesten geweest op een dag en dus ook 3 dagen waker geweest
heb nu last van stemmen en een soort raar gevoel dat er iemand naar me kijkt

kan dit te maken hebben met het druggebruik of komt dit door het weinig slaapen (4uurtjes per dag )

:confused: word hier een beetje gek van want heb nu al paar keer gehad op me werk dat ik vanuit het niets met een heel erhaalt terug ga lullen tegen mijn colega's terwijl zij niks zeiden maar ik dacht dat hij het over iets had .

hebben meer mensen hier last van...? :(
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik zou als ik jou was, voorlopig maar ff van de drugs afblijven

anders ben je straks permanent paranoia
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ellesdee zei:
ik zou als ik jou was, voorlopig maar ff van de drugs afblijven

anders ben je straks permanent paranoia
Klik om te vergroten...
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#5
jaa dat komt zeker door de drugs,, ik heb er alleen last van onder de pep,, gister heb ik ook lekker gehalucineerd/getript in mn kamer,, khad net een uber dikke joint gerookt, en ik zag buiten allemaal doorzichtige mensen lopen achter autos langs enzo,, en je ziet af en toe iets vliegen, maar t gekste was nog wel dat ik naar bosjes keek(het was midden in de nacht en dus donker) maar door die bosjes heen zag je nog een stukje straat en voorde rest alleen licht,, maar ik zag dat helemaal veranderen en het ging licht geven en t kwam naar voren en toen ging het meer licht geven en alles er omheen werd zwart,, ineens een hele andere wereld ofzo,, maargoed, deze nacht is dus voorlopig echt te laatste nacht wakker, nu nog nergens last van gehad, maar heb ook nog niet geblowd en heb vorge nacht gelukkig wel geslapen,, 9uurtjes maar, maargoed de rest haal ik nog wel in,, tis tenslotte vakantie,, verder ga ik niet offtopic want het gaat nu meer over speed dan over xtc, alhoewel het allebij amfetamine soorten zijn,, maakt niet uit:wink: ik ga lekker verder met reacties plaatsen en verhalen lezen!!! kheb tog de hele nacht nog :tearsofjoy:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Drugs...
Ik kan iemand die er eerst schizofreem van geworden... (Xtc)
Dus take it easy
M
MirrorballLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mooi voorbeeld van onverantwoord drugsgebruik.
Ga maar lekker door, dan zie ik je volgend jaar in de goot liggen. :wave:

(je weet zelf ook heel goed wat het probleem is)
t
takedown84Lid
01-01-2024, 00:00
#8
als je zoveel pillen neemt... voel je jezelf dan niet kut heel de tijd?
ben je niet drek pissed?... normaal vind ik het toch niet 15 pillen per feest.. :rolleyes:
het gevoel blijft toch ook niet lekker? :hearteyes:
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#9
RosettA_StoneD zei:
Mooi voorbeeld van onverantwoord drugsgebruik.
Ga maar lekker door, dan zie ik je volgend jaar in de goot liggen. :wave:

(je weet zelf ook heel goed wat het probleem is)
Klik om te vergroten...


Ja wou het zeker weeten want heb ook veel stress dus dacht dat het meschien hier door zou kommen.
heb beslotten tijdje van de drugs afteblijven en wat gezonder te gaan leven

drink geen drank en rook ook niet dus dus dan ben ik van allegenotsmidellen af.
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#10
gewoon 2 weken niks gebruiken dan zijn de stemmen weer verdwenen.
dat para gevoel weet ik niet, dat heb ik ook al best lang en het gaat ook niet weg. :(
en verder zoveel pillen is niet echt top voor je.
M
MirrorballLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hellraiser_[NL] zei:
RosettA_StoneD zei:
Mooi voorbeeld van onverantwoord drugsgebruik.
Ga maar lekker door, dan zie ik je volgend jaar in de goot liggen. :wave:

(je weet zelf ook heel goed wat het probleem is)
Klik om te vergroten...


Ja wou het zeker weeten want heb ook veel stress dus dacht dat het meschien hier door zou kommen.
heb beslotten tijdje van de drugs afteblijven en wat gezonder te gaan leven

drink geen drank en rook ook niet dus dus dan ben ik van allegenotsmidellen af.
Klik om te vergroten...

Van de drugs afblijven gaat toch een moeilijkere opgave voor je worden dan je denkt.
Aan je naam te zien kom je uit het Hardcore milieu en daar wordt er altijd door iedereen drugs gebruikt op alle feesten. Je gaat heel sterk moeten zijn om daar nee tegen te kunnen zeggen.
Als je echt van de drugs af wilt blijven zou ik toch op zoek gaan naar een andere vriendengroep..
Succes hiermee, don't get any further in than you already are
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja. Zoek hulp.
C
ComplicityLid
01-01-2024, 00:00
#13
Worstenjongen zei:
Drugs...
Ik kan iemand die er eerst schizofreem van geworden... (Xtc)
Dus take it easy
Klik om te vergroten...
Fucking bullshit, alsof je dat meteen kunt toeschrijven aan XTC.


On-topic: het verbaast me nog dat dit het enige is waar je last van hebt als je zoveel gebruikt en zo weinig slaapt. Je bent wel hard op weg om jezelf onomkeerbaar naar de klote te helpen. Ik zou als ik jou was sowieso eerst een tijdje stoppen en als je dat toch weer wilt gebruiken, lagere hoeveelheden!
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Complicity zei:
Worstenjongen zei:
Drugs...
Ik kan iemand die er eerst schizofreem van geworden... (Xtc)
Dus take it easy
Klik om te vergroten...
Fucking bullshit, alsof je dat meteen kunt toeschrijven aan XTC.


On-topic: het verbaast me nog dat dit het enige is waar je last van hebt als je zoveel gebruikt en zo weinig slaapt. Je bent wel hard op weg om jezelf onomkeerbaar naar de klote te helpen. Ik zou als ik jou was sowieso eerst een tijdje stoppen en als je dat toch weer wilt gebruiken, lagere hoeveelheden!
Klik om te vergroten...


Ik wil niet de xtc zwart maken ofzo maar als jij veel xtc neemt krijg je ook wel eens de ged8e dat je kop ergens anders leeft

ik gebruik het zelf ook maar met mate

Hij deed dat niet

Maar Het kan idd ook door andere drugs
Wat hij niet vertelt zou kunnen hebben wat hij had gebruikt
C
ComplicityLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ben er niet om de naam van XTC te verdedigen. Ondanks het feit dat ik het zelf gebruik probeer ik wel objectief te blijven ten opzichte van de positieve en negatieve kanten van de drug. Dat lijkt me ook in ieders eigen belang als je een bepaalde stof gebruikt.

Het ging mij er meer om dat het veel te simpel is om het ontwikkelen van schizofrenie aan XTC (of aan drugs in het algemeen) toe te schrijven. Ten eerste heeft schizofrenie een sterke erfelijke component, dat wil zeggen dat je er over het algemeen al aanleg voor hebt of niet. Daarnaast speelt een complex samenspel van ontzettend veel factoren (opvoeding, major life events etc) een rol bij het al dan niet triggeren van de ziekte. Het zou best kunnen dat drugs een van die factoren is, ik heb er nooit een onderzoek over gelezen dus ik durf het niet zo te zeggen.
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#16
drugs aint bad, only the people who use them... raar maar waar.. zuivere uitspraak blijf ik het vinden..

adios
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#17
jaa inderdaad, ik heb elke x na 1 pilletje genoeg hoor, dan spacede ik em heerlijk voor 3 uurtjes of 4,, en dan had ik ook niet de behoefte om meer te nemen.. :wave:
E
ExpressoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sommige mensen die willen gewoon niet inzien dat ze naar de klote gaan. Ze zien het wel, maar gaan simpelweg door en maken op deze manier XTC tot een schande voor de media en dus voor ons. Alleen maar omdat mensen niet naar hun lichaam of anderen willen luisteren!
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#19
Expresso zei:
Sommige mensen die willen gewoon niet inzien dat ze naar de klote gaan. Ze zien het wel, maar gaan simpelweg door en maken op deze manier XTC tot een schande voor de media en dus voor ons. Alleen maar omdat mensen niet naar hun lichaam of anderen willen luisteren!
Klik om te vergroten...

+1 :stoned:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#20
15pillen? dan heb je wel achterlijke goeie pillen dan tering :tearsofjoy:

de stemmetjes horen etc...is van een combi van alles lijkt me...te weinig slaap, teveel drugs en te weinig Vitamine en gezonde dingen....verander is wat in leven en zie/hoor het verschil

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."