Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik join de club iemand nog goede xtc bij zich ??"
"klopt maar sowieso weet ik niet of ik deze van lage kwaliteit post serieus moet nemen"
"shizofrenie is veel meer dan stemmetjes horen en paranoia zijn... tis veel gecompliceerder dus deze term is in dit geval denkin niet juist om te gebruiken"
"hallo, ik ben 16 jaar en wil binnekort graag xtc gaan doen. maar ik weet niet of het goed spul is en wil het laten testen. waar kan dat en kan het ook gewoon als je 16 bent? Gr. Sam"
"haha ja wieweet btje onorgineel ofzo... weed xtc en paddo trips in overmate... dan nog wat ayoeshajalalablabla je weet wel k heb niet egt het gevoel dat ik wat toevoeg ofzo dan :P maar ik woon in rotterdam waar kan ik het het beste doen?"
"ok haha wat fijn van de snelle reacties. lekker dat het bij eendrachtsplein zit! eerst zou een gozer via wie ik het haal 1 pil testen al sik hem zou betalen maar als hij dalijk dood neervalt heb ik alsnog een schuldgevoel :P ik heb ook 2 maanden geleden voor het eerst paddos gedaan... daar ga ik met een gozer met wie ik het gedaan heb mss nog een leuk reportje van maken als het een btje lukt"
"handelingen onder de gordel ongeveer overal waar je kan bedenken maar mijn meest gedenkwaardige plekken het neuken zelf zijn denkik in een kamer met 15 man (die lagen te slapen) in een pashokje (zowel v&d als h&m) en de metro (leeg)"
"ice-thee"