#1
shizofrenie is veel meer dan stemmetjes horen en paranoia zijn... tis veel gecompliceerder dus deze term is in dit geval denkin niet juist om te gebruiken
Ellesdee zei:ik zou als ik jou was, voorlopig maar ff van de drugs afblijven
anders ben je straks permanent paranoia
RosettA_StoneD zei:Mooi voorbeeld van onverantwoord drugsgebruik.
Ga maar lekker door, dan zie ik je volgend jaar in de goot liggen.![]()
(je weet zelf ook heel goed wat het probleem is)
Hellraiser_[NL] zei:RosettA_StoneD zei:Mooi voorbeeld van onverantwoord drugsgebruik.
Ga maar lekker door, dan zie ik je volgend jaar in de goot liggen.![]()
(je weet zelf ook heel goed wat het probleem is)
Ja wou het zeker weeten want heb ook veel stress dus dacht dat het meschien hier door zou kommen.
heb beslotten tijdje van de drugs afteblijven en wat gezonder te gaan leven
drink geen drank en rook ook niet dus dus dan ben ik van allegenotsmidellen af.
Fucking bullshit, alsof je dat meteen kunt toeschrijven aan XTC.Worstenjongen zei:Drugs...
Ik kan iemand die er eerst schizofreem van geworden... (Xtc)
Dus take it easy
Complicity zei:Fucking bullshit, alsof je dat meteen kunt toeschrijven aan XTC.Worstenjongen zei:Drugs...
Ik kan iemand die er eerst schizofreem van geworden... (Xtc)
Dus take it easy
On-topic: het verbaast me nog dat dit het enige is waar je last van hebt als je zoveel gebruikt en zo weinig slaapt. Je bent wel hard op weg om jezelf onomkeerbaar naar de klote te helpen. Ik zou als ik jou was sowieso eerst een tijdje stoppen en als je dat toch weer wilt gebruiken, lagere hoeveelheden!

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."