#1
ik heb wel 1 keer xtc gedaan dat ik veel gelachen heb, maar het lachen ging nooit echt diep

Sloebertje zei:Ik heb altijd de grootste smile van het feest![]()
![]()
maar idd net als bij pepi en cokie geen lagkicks ofzo "AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."