Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNiet kunnen lachen onder invloed van XTC

Niet kunnen lachen onder invloed van XTC

29 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
m
mellowWwLid
01-01-2024, 00:00
#1
:grin: Gruwelijke bigsmile.. en ook wel wat lachjes wat een beetje zenuwachtig overkomt vaak (ook al voelt dat niet zo).. Verder krijg ik ook geen kippenvel of trane in me ogen van de muziek.. Maargoed, door mijn zeldzame gebruik ervan voele dingen dan zooo ontzettend goed, dat ik eigenlijk gewoon helemaal de weg kwijt ben en niet eens meer weet of ik nu moet zwijgen, schreeuwen van geluk, moet lachen of huilen.. Kom dan vaak niet eens meer uit m'n woorden.

Het voelt dan gewoon té goed :grin:
W
WindhoosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ligt eraan hoe sterk het is, ook wel eens in een deuk gelegen hoor. Alleen Als het erg sterk is dan lach ik niet
P
ParanoidAndroidLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zo'n ondeugende grijns, that's it :tearsofjoy:

Ik zelf maak wel altijd iedereen aan het lachen als ik het op heb, ik leg de meest rare verbanden door van hak op de tak te springen en dat met een serieus gezicht, vrienden kunnen dat erg waarderen haha!
S
SnoepautomaatLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben onder invloed van XTC naar Toomler (Stand up comedy) in Amsterdam geweest. Heb de hele avond alleen maar gespaced, niet één keer gelachen. Al werd ik in het begin zelfs bij het optreden betrokken.. "Jij kan niet stil zitten hé".
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
De hoofdreden waarom ik geen mdma meer doe..

echt lachkiks krijg je daar niet van.. op speed en coke heb ik dat niet echt.. dan krijg ik nu ook geen lachkiks maar kan ik wel nog lachen.. heb een tijdje geleden toen een lijn coke was uitgewerkt wel eens een lachkik gehad omdat iemand met te veel alcohol en mdma op een bal ging gaan halen in een beekje (en het water was nog een beetje bevroren :grin:)

van lsd, paddo's, alcohol en wiet daarintegen daar lig je soms echt urenlang strike van..
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Geen last van, ik heb vaak al helemaal plat gelegen :grin:
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Onder XTC lach ik me ofwel kapot of voer ik serieuze (diepgaande) of belachelijke gesprekken.
Ofwel wordt ik er een beetje chill van en ben ik iets meer aan de stillere/afwezige kant.

Nja maakt ni uit zolang je je maar goed voelt :hearteyes:
w
wcpapierLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik lach dan altijd een beetje als een boer met kiespijn
merendeels omdat ik het ook helemaal niet volg :beer:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#9
LAchen gaat idd kut ik probeer het nu maar t lukt niet:tongueout:
s
simonvrLid
01-01-2024, 00:00
#10
pbwebmaster zei:
ja dat herken ik helemaal. Ik kan eigelijk helemaal geen emoties meer tonen voor m'n gevoel. Mij viel het laatst ook al op, ik zat de film white chicks te kijken en iedereen die nuchter/bezopen was lag wel krom, maar ik liet niks merken. Was wel leuke film trouwens :)
Klik om te vergroten...
kijk jij tijdens xtc een film N :openmouth: da kan ik niet hoor veel te veel energie

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."