Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNiet kunnen lachen onder invloed van XTC

Niet kunnen lachen onder invloed van XTC

29 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
I
IkWilGeenGebruikersNaamLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb meestal een grote glimlach op mijn gezicht, maar lachen doe ik ook nooit.
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik merk altijd als ik onder invloed ben van XTC?MDMA dat ik helemaal niet meer kan lachen om iets grappigs, ik voel me verder echt geweldig enzo :hearteyes: , maar mijn gevoel voor humor is helemaal weg. Zijn er meer mensen die dit herkennen?
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#3
wow, nee dat heb ik totaal niet. Kga vaak helemaal stuk. :grin:
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja dat herken ik helemaal. Ik kan eigelijk helemaal geen emoties meer tonen voor m'n gevoel. Mij viel het laatst ook al op, ik zat de film white chicks te kijken en iedereen die nuchter/bezopen was lag wel krom, maar ik liet niks merken. Was wel leuke film trouwens :)
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Niet herkenbaar voor mij. Wat ik wel erg vind, mensen die verdrietig worden op het moment dat je lekker gaat. grrrr
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#6
Herkenbaar. Zelfde op sos en pep.
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb dit ook. Ik lijk altij zo strak. Er kan geen lach af. Als ik dan een joint rook , staat er steeds een glimlach..

Ik heb dit ook bij coke, speed. Ik kan nooit lachen onder hard drugs..
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik deel dit, als ik mdma op heb kan ik niet echt lachen om iets, ik zie de grap wel, maar voel het niet :P
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik lach meestal zowiezo niet, niet omdat ik zo'n humorloze zak ben maar omdat ik gewoon heel achterlijk lach als ik lach :tearsofjoy:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#10
veel mensen hebben hier last van hoor. van binnen heb je het echt gruwelijk naar je zin, alleen is het heel moeilijk om je emoties fysiek te tonen.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik heb wel 1 keer xtc gedaan dat ik veel gelachen heb, maar het lachen ging nooit echt diep
S
SloebertjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb altijd de grootste smile van het feest :grin: :xtc:
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sloebertje zei:
Ik heb altijd de grootste smile van het feest :grin: :xtc:
Klik om te vergroten...

weet je dat heel zeker? dat dacht ik namelijk ook, maar de foto's vertelde toch wat anders..
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik herken het helemaal: ik voel me lekker met xtc op, kan ook glimlachen en grijnzen van geluk op zo'n moment, maar een dikke vette lachkick heb ik inderdaad nog NOOIT gehad onder invloed van mdma! Ook niet bij speed en coke trouwens.

Met lsd, paddo's, wiet of alcohol daarentegen! :grin: :grin: :grin:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik herken dit ook, ik loop altijd met een enorme big smile rond, lach niet echt... Ik denk dat dit komt doordat je continue de emotie Love krijgt, en humor komt daar moeilijk doorheen :grin:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#16
onder mdma biggie big smile :grin: :rock: maar idd net als bij pepi en cokie geen lagkicks ofzo :confused: :tearsofjoy:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#17
HAHA dit heb ik ook altijd :P Ik vind iets opzich nog wel grappig maar ik kan er niet om lachen ofzo. Meestal een kleine grijns ofzo maar niks bijzonders.
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja als ik mdma op heb dan wordt er altijd een foto gemaakt en dan denk ik te lachen maar dan kijk ik naar de foto en lach ik niet

En gelachen onder mdma weet ik eigenlijk niet denk het niet als ik hier de reacties lees
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik kijk altijd superdepressief op mdma door mijn strakke kop, moet moeite doen om een lach op mijn gezicht te toveren.
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb dit door misbruik van xtc.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."