#1
Ik heb meestal een grote glimlach op mijn gezicht, maar lachen doe ik ook nooit.

Sloebertje zei:Ik heb altijd de grootste smile van het feest![]()
![]()
maar idd net als bij pepi en cokie geen lagkicks ofzo "AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."