Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je hoort iedereen altijd over overgeven bij het inslaan van de pil maar bij mij is het altijd zodra het aan het uitwerken/uitgewerkt is. Iemand die weet hoe dit komt en wat je er eventueel aan kunt doen? (Nee, niet slikken is geen optie )"
"Pluggen gaat 'm ook niet worden, maar toch bedankt"
"Ik drink nooit alcohol gecombineerd met pillen dus daar kan het niet aan liggen... misschien wel te veel water? Het is namelijk alleen maar water wat er uit komt, maar ik heb dan ook de hele avond een droge bek dus ik drink best veel. Andere dranken dan dat kan ik trouwens ook niet verdragen dan is het ook meteen"
"Ik snap echt niet dat sommige genieten van de inslag, ik vind het echt vre-se-lijk en ik ben altijd blij als het over is :P Ik laat me dus ook niet gaan maar ik wacht rustig tot ie goed ingeslagen is..."