Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe lang gebruik je al XTC?

Hoe lang gebruik je al XTC?

41 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#1
1 jaar zoiets weet het niet precies meer
i
ilovextcLid
01-01-2024, 00:00
#2
ongeveer een jaar nu :grin:
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je mist een optie= moet ik nog doen
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sinds maart 2008 ongeveer :hearteyes: . En ik probeer er dan minimaal een maand tussen te houden.
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nu ongeveer 10 jaar, ben begonnen op Terschelling toen ik 15 was, en ondertussen 25 jaar jong! Blijft ook echt mijn favoriete drugs, al is daar wel LSD aan toegevoegd de laatste maanden. Moet ook zeggen dat ik nog steeds scherp ben, mijn studie heb afgemaakt en een zeer goede baan heb. BLijkbaar is het toch een relatief veilige drugs om nog een normaal leven te blijven leiden.
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#6
en hoe vaak per jaar gebruik je Spaceface?
r
richelleLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vanaf 2001
Zo 1x in de 2 maanden,, blijft t leuk,
Wat ik wel ervaar is dat als ik nu gebruik , er minder energie van krijg als de eerste jaren , dus sneller inkak en t lekker vind om op een bankje te spacen , terwijl ik int begin niet van de dansvloer af was te krijgen..
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#8
honingolie zei:
en hoe vaak per jaar gebruik je Spaceface?
Klik om te vergroten...

Heel afwisselend, soms veel, soms weinig :P ! Toen ik net begon heb ik het wel een jaar of drie bijna wekelijks gedaan... Toen ging ik studeren en heb ik het een aantal jaar rustig aan gedaan, tegenwoordig toch wel weer eens per maand :tearsofjoy:
W
WindhoosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bijna 6 jaar maar al een dikke 2 jaar geleden gestopt aangezien ze hier pillen verkochten waarbij je als je er 10 innam nog niets vernam
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Al heel lang, maar ik ben dan ook al heel oud. :wink:
S
SnoepautomaatLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sinds 22 Maart 2007.. Dag erna half strak, half met een kater me Playstation 3 ophalen.. :grin:
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#12
vanaf het nieuwe jaar :grin:
M
Mr-XLid
01-01-2024, 00:00
#13
dzN zei:
vanaf het nieuwe jaar :grin:
Klik om te vergroten...

Om maar ff te spreken van goede voornemens. :tearsofjoy:

Mijn 1e keer was 2 februari dit jaar. Waren kristallen, echt te lekker gewoon. :hearteyes:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb vanaf Januari 2008 ongeveer 9 keer pillen gehad, gemiddeld 3 per keer!
s
ssnorlaxLid
01-01-2024, 00:00
#15
4 maanden :grin:
b
bo2Lid
01-01-2024, 00:00
#16
14 jaar, in het begin wekelijks nu enkele keren per jaar. Ik ga niet meer uit dus het kost moeite goede mdma op de kop te tikken :(
X
X-TenzoLid
01-01-2024, 00:00
#17
16 jaartjes alweer! Al is het de laatste tijd zelden omdat er vaak alleen rotzooi wordt verkocht voor een euro. In mijn tienerjaren koste het wel 25/30 gulden, maar dan had je ook wat.
I
IllySillyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb t ongeveer 7 jaar geleden wekelijks en ook dagelijks gebruikt.
Daarna af en toe een keertje. En daarna helemaal niet meer.
k Denk dat k t nu 5 jaar niet gebruikt hebt.
Af en toe moet nog wel kunnen vind k.
Maar dat dagelijkse gebruik sloeg gewoon nergens op.
:wave:
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#19
riflexz zei:
tis definitief gedaan nu, paar weken geleden zware problemen gehad met gerecht, ben wel verplicht om te stoppen de komende maanden... is misschien wel beter zo
Klik om te vergroten...
:xtc: :xtc: :xtc: :tearsofjoy:
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#20
riflexz zei:
tis definitief gedaan nu, paar weken geleden zware problemen gehad met gerecht, ben wel verplicht om te stoppen de komende maanden... is misschien wel beter zo
Klik om te vergroten...
Je begon toch een junkie te worden, getuige je posts, dus oke.

Maar leg eens uit wat er plaats heeft gevonden?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."