Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe lang gebruik je al XTC?

Hoe lang gebruik je al XTC?

41 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#1
tis definitief gedaan nu, paar weken geleden zware problemen gehad met gerecht, ben wel verplicht om te stoppen de komende maanden... is misschien wel beter zo
M
Mr-XLid
01-01-2024, 00:00
#2
dzN zei:
vanaf het nieuwe jaar :grin:
Klik om te vergroten...

Om maar ff te spreken van goede voornemens. :tearsofjoy:

Mijn 1e keer was 2 februari dit jaar. Waren kristallen, echt te lekker gewoon. :hearteyes:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb vanaf Januari 2008 ongeveer 9 keer pillen gehad, gemiddeld 3 per keer!
s
ssnorlaxLid
01-01-2024, 00:00
#4
4 maanden :grin:
b
bo2Lid
01-01-2024, 00:00
#5
14 jaar, in het begin wekelijks nu enkele keren per jaar. Ik ga niet meer uit dus het kost moeite goede mdma op de kop te tikken :(
X
X-TenzoLid
01-01-2024, 00:00
#6
16 jaartjes alweer! Al is het de laatste tijd zelden omdat er vaak alleen rotzooi wordt verkocht voor een euro. In mijn tienerjaren koste het wel 25/30 gulden, maar dan had je ook wat.
I
IllySillyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb t ongeveer 7 jaar geleden wekelijks en ook dagelijks gebruikt.
Daarna af en toe een keertje. En daarna helemaal niet meer.
k Denk dat k t nu 5 jaar niet gebruikt hebt.
Af en toe moet nog wel kunnen vind k.
Maar dat dagelijkse gebruik sloeg gewoon nergens op.
:wave:
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#8
riflexz zei:
tis definitief gedaan nu, paar weken geleden zware problemen gehad met gerecht, ben wel verplicht om te stoppen de komende maanden... is misschien wel beter zo
Klik om te vergroten...
:xtc: :xtc: :xtc: :tearsofjoy:
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#9
riflexz zei:
tis definitief gedaan nu, paar weken geleden zware problemen gehad met gerecht, ben wel verplicht om te stoppen de komende maanden... is misschien wel beter zo
Klik om te vergroten...
Je begon toch een junkie te worden, getuige je posts, dus oke.

Maar leg eens uit wat er plaats heeft gevonden?
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#10
kiekert zei:
riflexz zei:
tis definitief gedaan nu, paar weken geleden zware problemen gehad met gerecht, ben wel verplicht om te stoppen de komende maanden... is misschien wel beter zo
Klik om te vergroten...
Je begon toch een junkie te worden, getuige je posts, dus oke.

Maar leg eens uit wat er plaats heeft gevonden?
Klik om te vergroten...

Serieus? Ja kan wel zijn, ben er nu van af. Wil wel nog eens met gelegenheden gewoon enkel & alleen xtc gebruiken

In me maat z'n auto lagen er 600 xtc pillen..... :( ben dus medeplichtig, en was ook onder invloed toen
a
avicedLid
01-01-2024, 00:00
#11
begin 2006 alweer
tog alweer n tijdje heurrr
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#12
iets meer dan een jaar...en te vaak dus ga ik stoppen vanaf september na Q-base :)
B
BscwLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bijna 2 jaar.
Vanaf December 2006.

:smoke:
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vanaf oud en nieuw dit jaar. :)
0
040_EindhovenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Maart 2007
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#16
koninginnedag dit jaar, was serieus de leukste dag van dit jaar :hearteyes: doe het nu wel elke week, maar achwat 't is zomer. ben niet van plan 's winters elk weekend te gaan gebruiken :wave:
A
AntigoneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mijn eerste pilletje was op de allereerste editie van Mysteryland in 1993.

Time flies when you're having fun :grin:
o
onderbroekLid
01-01-2024, 00:00
#18
geeft deze poll dus een klein beetje aan dat de lol er na 12 maanden ongeveer wel af begint te raken? ik heb het gevoel wel degelijk een beetje, nou is het dan ook niet ''normaal'' ( 3 maanden rust )gebruik maar toch.... wou dat ik weer terugkon naar zomer 2007...
iemand die mijn mening deelt :grin: :wave: ?
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Halfjaartje gebruikt.
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#20
2 jaar, maar heus niet elke week.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."