Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"crystal in poederform ?"
"net even mn nieuwe load pep opgehaald, dus ik kom thuis, en ik bedoel het is tochzaterdag ik pak even een sleutelpuntje om te proberen of het goede poep is ik heb redelijk vele pep gesnoven maar bij deze, van 1sleutelpuntje, de tranen schoten echt in mn ooghoeken en het brande alsof ik voor het eerst weer snoof, maar dan erger, en heb nu al 2 uur lang van dat ene sleutelpuntje gewoon een halfe rush... like wtf, heb ik dan altijd gewoon crapy pep gehaddat ik eerst 1 lijn moest nemen voor deze feeling of ben ik gewoon gay ?"
"fucksakes..."
"i am just not normal"
"goedenavond, vanavond had ik weer een lekker avondje xtc in gedachte, heb 2 lekkere snoepjes aangeschaft maar had even een vraagje heb al een tijdje (2.5) maand geen x meer gebruikt, en in die tijd, heb ik soms keren gehad dat ik zo van de kaart ging dat ik soms wel 7/9 pillen gebruikte op een avond, toen ben ik ook een tijdje gestopt, nu ben ik weer even van plan 2 te droppen en het daar ook bijte houden, heb toch niet meer in huis, maar van die 7 pillen had ik altijd 3 dagen een kuthoofd, en kreeg mn lul 2 dagen amper omhoog, maar aangezien ik morgenavond een afspraakje heb, vroeg ik me af, ben ik morgen tegen het begin van de avond weer normaal(A)? mn penis enzo ? vraag mew dit af omdat ik me de 2 xtc pillen op een avondkater me neit meer kan herrineren"
"geeft deze poll dus een klein beetje aan dat de lol er na 12 maanden ongeveer wel af begint te raken? ik heb het gevoel wel degelijk een beetje, nou is het dan ook niet ''normaal'' ( 3 maanden rust )gebruik maar toch.... wou dat ik weer terugkon naar zomer 2007... iemand die mijn mening deelt ?"
"oke situatie is alsvolgt vanacht in total 4 pillen gebruikt was een fantastische nacht etc maar nu ik ben net wakker en kom er achter dat meneer pielemans beneden voor 70% weg is ofzxo en nu komt mijn vriendin vanmiddag, oke zijn er eventueel stofjes die in gewone producten zoals chocolade ofzo zitten die dit wat tegen gaan, of zal een flink sauna bezoek ook helpen? alvast bedankt"
"goedendag, ik kom even voor advies aangezien jullie meer weten dan mn herzenloze hoofd, ik heb de laatste tijd (2 a 3) maanden veel drugs gebruikt, party drugs voor al xtc maar ook psychidelica zoals paddo's etc. nu heb ik een beetje het idee gekregen dat ik in deze maanden mijn school en thuis situatie erg verwaarloosd heb, ik ben 17 en ben dan nog een het puberen maar voor mijn gevoel heb ik alle ''problemen'' zoals ruzie hebben met ouders over van alles, bijv. geld en uitgaan op het ''puberen'' gewezen, ook mijn school heb ik hellemaal verneukt, naja nog niet hellemaal ik heb nog 1 kans en die kans ga ik grijpen ook, maar nu is mijn vraag, heb ik dit allemaal te danken aan de drugs? ben zelfs bijna het huis uit geschopt, maar aan de andere kant, mijn laatste xtc trip heeft mij dit laten inzien heb ik het gevoel, nu is de vraag want het is voor mij allemaal heel vaag, is dit door de drugs gekomen en of een combinatie hier van ? en heeft de xtc mij mischien wel geholpen mij hier ook weer uit te helpen? en moet ik nu ook een tijde van de drugs aflblijfen en eerst dingen doen zoals school of kan het wel gewoon 1 a 2 keer in de maand? ik hoop dat jullie kunnen helpen groeten"
"geen eppelepsi, zit niet in de familie ook geen ervaring mee, nee geen kutpillen nooit laten testen but always ging ik er lekker op maar dit keer nam ik er 2.... weet niet wat me overkwam"
"ja ja ik weet het kleur en opdruk zeggen niks, maar iemand ervering met groene pillen met kleine witte stukjes met 3 maal de letter x er op ? groeten"