Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC the day after, genot of dip?

XTC the day after, genot of dip?

121 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
S
Shana_PLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb er eigenlijk altijd goed mee kunnen leven...
Het enige waarvoor je moet zorgen is dat je de dag erna niks belangrijk te doen hebt anders kan het wel eens minder leuk worden.
Gewoon lekker thuis op je gemak zitten en dan valt het echt nog wel mee.
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik had nog 1 pil over... en ik denk echt dat ik het nu defintief zal stoppen voor X-aantal tijd... maar ik twijfel er sterk aan, als ik tegen zaterdag er nog zo zal over denken..
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#3
Snap niet waarom iedereen het altijd zo erg vindt, ik heb dan nog steeds extra energie altijd, sta makkelijk op zonder moe te zijn en ben de hele dag vrolijk :mrgreen:
m
minamoLid
01-01-2024, 00:00
#4
helemaal mee eens! depri... tss, ik ben juist blij dat ik zon tof feest achter de rug heb :grin:
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#5
Meestal ben ik echt kapot en haat ik iedereen in mn omgeving :grin:

Ook heb ik totaal geen energie. Bij mn volgende trip wil ik eerst van te voren bv een goeie pan soep maken, en dat tijdens de trip opeten... Ben zeer benieuwd of ik het:
1 naar binnen krijg
2 me de volgende dag(en) beter voel
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#6
:)
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#7
1ste dag erna, voel ik mij eigenlijk redelijk fit! maar dinsdag.... :kots: insaine in the brain
M
Marten!Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Nooit erge last gehad van de suicide tuesday gelukkig :)
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#9
zaterdagnacht, heleboel pille binnen, pas zondag-avond gaan slapen, heb 3 uur geslapen, was plots klaarwakker & voelde me fit... enja.. dit is een vals gevoel!! want morgen o jeeh, ik ga me zo rot voelen :xtc: :xtc:
M
Marten!Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Morgen of overmorgen gaat zwaar kut worden jongen :sunglasses:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hele dag in mn nest willen blijven liggen en niet eten ( vaak).
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Laatste tijd valt het steeds meer mee. In het begin had ik altijd een kapot gebeten mond (aan de binnenkant) en liep ik 1 a 2 dagen rond met een soort 'griepsmaak' in mijn mond, niet erg aangenaam.
P
PetricovLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kei harde dip, ik kan er echt niet tegen dus geen HD meer voor mij :grin:
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#14
riflexz zei:
zaterdagnacht, heleboel pille binnen, pas zondag-avond gaan slapen, heb 3 uur geslapen, was plots klaarwakker & voelde me fit... enja.. dit is een vals gevoel!! want morgen o jeeh, ik ga me zo rot voelen :xtc: :xtc:
Klik om te vergroten...

Ik vraag me af, als ik nu vanavond 1 pil pak? Heeft die dan nog effect? Want ik heb besloten om er mee te stoppen dusja!
P
PetricovLid
01-01-2024, 00:00
#15
Denk dat je weer heel wakker gaat voelen, het xtc gevoel zal er waarschijnlijk (Denk ik) Niet zijn... Dit omdat al je seratonine zaterdag is gebruikt.
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dip,

niet heel erg maar wel een lichte dip.
Gewoon erg slecht m'n bed uit kunnen komen,
hele dag beetje suf zijn en iets minder vrolijk dan normaal.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik amuzeer me echt hard de dag na XTC.
namelijk wel geprakt maar een paar jointen doet wonderen.
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zaterdag gebruikt = zondag lichamelijk naar de klote, maandag en dinsdag geestelijk naar de klote. Maar het valt best mee..
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#19
Petricov zei:
Denk dat je weer heel wakker gaat voelen, het xtc gevoel zal er waarschijnlijk (Denk ik) Niet zijn... Dit omdat al je seratonine zaterdag is gebruikt.
Klik om te vergroten...

1u30 geleden die pil dus gepakt, had dus niks van effect :confused: en dan gebeurde er daarnet iets waar ik totaal geen rekening mee had gehouden, en ben ik eht gewoon RAZEND geworden, en nu voel ik me rot, kut xtc, tis gedaan, nu
X
XpresLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wat vinden jullie?

Ik vind dat het genot is. Zo een zachte wazigheid die heel ontspannen aanvoelt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."