Zaterdag gebruikt = zondag lichamelijk naar de klote, maandag en dinsdag geestelijk naar de klote. Maar het valt best mee..
Petricov zei:Denk dat je weer heel wakker gaat voelen, het xtc gevoel zal er waarschijnlijk (Denk ik) Niet zijn... Dit omdat al je seratonine zaterdag is gebruikt.

kiekert zei:Meestal ben ik echt kapot en haat ik iedereen in mn omgeving![]()
Waarom neem je er dan ook 1 NU? Op de maandagavond, terwijl je zaterdag hebt lopen spacen?riflexz zei:Raar, ik voelde vanavond niks van die pil, maar ik voelde me enorm ellendig, waarom? gewoon... ik dacht dat e goeie vriendin vanmij, niet meer van mij moest weten...
Terwijl dat echt TOTAAL niet zo is!!
XTC in the brain, makes people gone insane!!!!
Nu, ga ik slapen, en staat mij morgen e enorme rotdag tegenmoet![]()
kiekert zei:Waarom neem je er dan ook 1 NU? Op de maandagavond, terwijl je zaterdag hebt lopen spacen?riflexz zei:Raar, ik voelde vanavond niks van die pil, maar ik voelde me enorm ellendig, waarom? gewoon... ik dacht dat e goeie vriendin vanmij, niet meer van mij moest weten...
Terwijl dat echt TOTAAL niet zo is!!
XTC in the brain, makes people gone insane!!!!
Nu, ga ik slapen, en staat mij morgen e enorme rotdag tegenmoet![]()
Ik snap dat niet hoor...
Xpres zei:Als je weet dat je iets lekkers in huis hebt liggen wil je daar toch van genieten. Alé, dat lijkt mij toch logisch. De beste manier om van iets lekkers af te blijven is trouwens dat lekkers niet in huis halen.
Xpres zei:Als je weet dat je iets lekkers in huis hebt liggen wil je daar toch van genieten. Alé, dat lijkt mij toch logisch. De beste manier om van iets lekkers af te blijven is trouwens dat lekkers niet in huis halen.
kiekert zei:Xpres zei:Als je weet dat je iets lekkers in huis hebt liggen wil je daar toch van genieten. Alé, dat lijkt mij toch logisch. De beste manier om van iets lekkers af te blijven is trouwens dat lekkers niet in huis halen.
Neehoor. Dan ben je gewoon een slappe zak.
Ik heb hier 150 pillen in huis en 1.5 gram coke. Totaal geen behoefte om dat te nemen op dit moment. En ik doe het ook niet.
Dus jouw excuus is pure zwakheid
tomz0r zei:Snap niet waarom iedereen het altijd zo erg vindt, ik heb dan nog steeds extra energie altijd, sta makkelijk op zonder moe te zijn en ben de hele dag vrolijk![]()
Je bent gewoon een slappe zak dus. Ga dan óf niet uit, óf zonder X uit....riflexz zei:Heb vanacht 9 uur geslapen, en voel me wel redelijk ok nu, wel een beetje mottig. en voel me emotioneel wat laag.. het enigste wat ik enorm rot vind, is dat m'n voet enorm zeer doet, omdat ik zaterdag in een jump/hardstyle club was, en als je URENLANG zo zwaar staat te dansen.. terwijl xtc de pijn verdooft.. pft lol
kheb eigenlijk totaal geen zin meer om in het vervolg nog xtc te nemen, maar ik weet als ik zaterdag ga uitgaan, ik me toch weer zal laten verleiden..![]()
riflexz zei:fuck, fuck fuck, ik ga me morgen weer rot voelen! zwaar weekend
ja, dat welLauu zei:riflexz zei:fuck, fuck fuck, ik ga me morgen weer rot voelen! zwaar weekend
maar wel gezellig?

riflexz zei:ja, dat welLauu zei:riflexz zei:fuck, fuck fuck, ik ga me morgen weer rot voelen! zwaar weekend
maar wel gezellig?![]()
Wel kut dat je door xtc vergeetachtig bent, want terwijl ik aan het spacen was, ben ik beginnen vrijen(zoenen) met een meisje in een club, maar ik ben haar naam/gsm vergeten
heb vanacht 6u geslapen fzo, ik voel me redelijk ok.. morgen komt de dinsdagdip![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."