#1
Heb er eigenlijk altijd goed mee kunnen leven...
Het enige waarvoor je moet zorgen is dat je de dag erna niks belangrijk te doen hebt anders kan het wel eens minder leuk worden.
Gewoon lekker thuis op je gemak zitten en dan valt het echt nog wel mee.
Het enige waarvoor je moet zorgen is dat je de dag erna niks belangrijk te doen hebt anders kan het wel eens minder leuk worden.
Gewoon lekker thuis op je gemak zitten en dan valt het echt nog wel mee.

insaine in the brain