#1
ga gewoon even naar de dokter die zegt je wel of het ernstig is of niet, kans is klein dat het van de X komt.
steelpad zei:Aan de hand van jouw uitleg kan ik alleen maar afleiden dat je een IQ <50 hebtspecdavor zei:K denk niet dat die gast het nog leest hoor hahahaahahahahahaaaha
Nog zo'n dombo... het stikt hier van de dombos!!![]()
![]()
![]()
![]()

Obsessed zei:Ik ben nu niet zeker dat dit van x is , maar sinds het begin dat ik gebruik , merk ik van deze witte stippen op mijn borstkas , die verschillen van grote.
IK wou gewoon eens vragen heeft iemand dit ook , of is dit een of andere allergische aanval van iets ? Heb geen zin voor naar dokter te stappen...
Bal0n zei:Obsessed zei:Ik ben nu niet zeker dat dit van x is , maar sinds het begin dat ik gebruik , merk ik van deze witte stippen op mijn borstkas , die verschillen van grote.
IK wou gewoon eens vragen heeft iemand dit ook , of is dit een of andere allergische aanval van iets ? Heb geen zin voor naar dokter te stappen...
Heel verstandig! Als je denkt dat je iets heb, wat slecht voor je lichaam is, vooral geen arts informeren!
unk ik zou juist wel een arts informeren, je weet nooit wat het is,Bal0n zei:Obsessed zei:Ik ben nu niet zeker dat dit van x is , maar sinds het begin dat ik gebruik , merk ik van deze witte stippen op mijn borstkas , die verschillen van grote.
IK wou gewoon eens vragen heeft iemand dit ook , of is dit een of andere allergische aanval van iets ? Heb geen zin voor naar dokter te stappen...
Heel verstandig! Als je denkt dat je iets heb, wat slecht voor je lichaam is, vooral geen arts informeren!
wurmpy zei:unk ik zou juist wel een arts informeren, je weet nooit wat het is,Bal0n zei:Obsessed zei:Ik ben nu niet zeker dat dit van x is , maar sinds het begin dat ik gebruik , merk ik van deze witte stippen op mijn borstkas , die verschillen van grote.
IK wou gewoon eens vragen heeft iemand dit ook , of is dit een of andere allergische aanval van iets ? Heb geen zin voor naar dokter te stappen...
Heel verstandig! Als je denkt dat je iets heb, wat slecht voor je lichaam is, vooral geen arts informeren!
wrm geen arts informeren? die man hebben zwijgplicht hoor, tenzei je minderjarig bent dan kunnen ze je ouders inlichten, dan hebde pech :P
wurmpy zei:unk ik zou juist wel een arts informeren, je weet nooit wat het is,Bal0n zei:Obsessed zei:Ik ben nu niet zeker dat dit van x is , maar sinds het begin dat ik gebruik , merk ik van deze witte stippen op mijn borstkas , die verschillen van grote.
IK wou gewoon eens vragen heeft iemand dit ook , of is dit een of andere allergische aanval van iets ? Heb geen zin voor naar dokter te stappen...
Heel verstandig! Als je denkt dat je iets heb, wat slecht voor je lichaam is, vooral geen arts informeren!
wrm geen arts informeren? die man hebben zwijgplicht hoor, tenzei je minderjarig bent dan kunnen ze je ouders inlichten, dan hebde pech :P
specdavor zei:Ik weet dat deze topic er niet meer toedoet maar mensen wat is die wurmpy dom zeg. DE TERING
Die gozer snapt echt het leven niet. hahahaaha![]()
![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."