Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRare uitslag op borstkas

Rare uitslag op borstkas

25 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
s
steelpadLid
01-01-2024, 00:00
#1
ga gewoon even naar de dokter die zegt je wel of het ernstig is of niet, kans is klein dat het van de X komt.
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#2
xD te mooi
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#3
Veel te mooi
P
Psycheledic_ceetnLid
01-01-2024, 00:00
#4
steelpad zei:
specdavor zei:
K denk niet dat die gast het nog leest hoor hahahaahahahahahaaaha
Nog zo'n dombo... het stikt hier van de dombos!! :grin: :grin: :grin:
Klik om te vergroten...
Aan de hand van jouw uitleg kan ik alleen maar afleiden dat je een IQ <50 hebt :)
Klik om te vergroten...

das owned :angry: :P :mrgreen:
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hahaha, leuk om te zien dat een stok-oud topic zo weer te activeren is.....
i
icftheycallmeLid
01-01-2024, 00:00
#6
stop ff met gebruiken en zie of ze verdwijnen...
dan weet je teminste of het aan de x is,

verdwijnen ze niet dan tog eens lang de docktoooor
O
ObsessedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben nu niet zeker dat dit van x is , maar sinds het begin dat ik gebruik , merk ik van deze witte stippen op mijn borstkas , die verschillen van grote.

IK wou gewoon eens vragen heeft iemand dit ook , of is dit een of andere allergische aanval van iets ? Heb geen zin voor naar dokter te stappen...
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#8
Obsessed zei:
Ik ben nu niet zeker dat dit van x is , maar sinds het begin dat ik gebruik , merk ik van deze witte stippen op mijn borstkas , die verschillen van grote.

IK wou gewoon eens vragen heeft iemand dit ook , of is dit een of andere allergische aanval van iets ? Heb geen zin voor naar dokter te stappen...
Klik om te vergroten...

Heel verstandig! Als je denkt dat je iets heb, wat slecht voor je lichaam is, vooral geen arts informeren!
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bal0n zei:
Obsessed zei:
Ik ben nu niet zeker dat dit van x is , maar sinds het begin dat ik gebruik , merk ik van deze witte stippen op mijn borstkas , die verschillen van grote.

IK wou gewoon eens vragen heeft iemand dit ook , of is dit een of andere allergische aanval van iets ? Heb geen zin voor naar dokter te stappen...
Klik om te vergroten...

Heel verstandig! Als je denkt dat je iets heb, wat slecht voor je lichaam is, vooral geen arts informeren!
Klik om te vergroten...

witte stippen..watvoor?jeuken ze?
ik kijk t ook altijd eerst ff aan hoor,voordat ik naar de dokter ga.
O
ObsessedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nee ze jeuken niet of niets , geen enkele last van. Gewoon een uitslag , maar dan wat grotere stippen =)
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#11
dan zou ik idd ff stoppen en kijken wat er dan gebeurd..
w
wurmpyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bal0n zei:
Obsessed zei:
Ik ben nu niet zeker dat dit van x is , maar sinds het begin dat ik gebruik , merk ik van deze witte stippen op mijn borstkas , die verschillen van grote.

IK wou gewoon eens vragen heeft iemand dit ook , of is dit een of andere allergische aanval van iets ? Heb geen zin voor naar dokter te stappen...
Klik om te vergroten...

Heel verstandig! Als je denkt dat je iets heb, wat slecht voor je lichaam is, vooral geen arts informeren!
Klik om te vergroten...
unk ik zou juist wel een arts informeren, je weet nooit wat het is,
wrm geen arts informeren? die man hebben zwijgplicht hoor, tenzei je minderjarig bent dan kunnen ze je ouders inlichten, dan hebde pech :P
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#13
wurmpy zei:
Bal0n zei:
Obsessed zei:
Ik ben nu niet zeker dat dit van x is , maar sinds het begin dat ik gebruik , merk ik van deze witte stippen op mijn borstkas , die verschillen van grote.

IK wou gewoon eens vragen heeft iemand dit ook , of is dit een of andere allergische aanval van iets ? Heb geen zin voor naar dokter te stappen...
Klik om te vergroten...

Heel verstandig! Als je denkt dat je iets heb, wat slecht voor je lichaam is, vooral geen arts informeren!
Klik om te vergroten...
unk ik zou juist wel een arts informeren, je weet nooit wat het is,
wrm geen arts informeren? die man hebben zwijgplicht hoor, tenzei je minderjarig bent dan kunnen ze je ouders inlichten, dan hebde pech :P
Klik om te vergroten...

ik denk niet dat het serieus bedoelt was...
overigens mag de arts ook als je minderjarig bent je ouders niet inlichten
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#14
wurmpy zei:
Bal0n zei:
Obsessed zei:
Ik ben nu niet zeker dat dit van x is , maar sinds het begin dat ik gebruik , merk ik van deze witte stippen op mijn borstkas , die verschillen van grote.

IK wou gewoon eens vragen heeft iemand dit ook , of is dit een of andere allergische aanval van iets ? Heb geen zin voor naar dokter te stappen...
Klik om te vergroten...

Heel verstandig! Als je denkt dat je iets heb, wat slecht voor je lichaam is, vooral geen arts informeren!
Klik om te vergroten...
unk ik zou juist wel een arts informeren, je weet nooit wat het is,
wrm geen arts informeren? die man hebben zwijgplicht hoor, tenzei je minderjarig bent dan kunnen ze je ouders inlichten, dan hebde pech :P
Klik om te vergroten...

Haha, nog nooit van sarcasme gehoord, ofzo?
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Aah, je leert Bal0n's manier van reageren nog wel eens kennen.
o
opdonderonderLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik weet dat deze topic er niet meer toedoet maar mensen wat is die wurmpy dom zeg. DE TERING
Die gozer snapt echt het leven niet. hahahaaha :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
w
wurmpyLid
01-01-2024, 00:00
#17
haha ik nam dit forum iets te serieus denk ik :flushed:
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#18
specdavor zei:
Ik weet dat deze topic er niet meer toedoet maar mensen wat is die wurmpy dom zeg. DE TERING
Die gozer snapt echt het leven niet. hahahaaha :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Achja, lekker belangrijk, hij post toch niet meer op het forum dusja.. :wink:
o
opdonderonderLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik las het toevallig en vond het zo meesterlijk grappig. Dat mensen zo dom kunnen zijn vind ik echt geniaal!
o
opdonderonderLid
01-01-2024, 00:00
#20
K denk niet dat die gast het nog leest hoor hahahaahahahahahaaaha
Nog zo'n dombo... het stikt hier van de dombos!! :grin: :grin: :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."