Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"vanavond ga ik met paar vrienden naar een Hardtek feestje en ik twijfel of dat ik mijn motorola's ga nemen dit zou min eerste keer zijn ,, neem ik er 2 in 1 keer binne maar ik vraag me af waneer zal ik weer op de wereld zijn ? kan je ook agressief worde van dat soort ? wil echt niet terug met ambulance naar huis want ben nog maar 16 jaar :P tusse manne van 20 + dank voor reacties"
"Sjeik el wa-tur-pijp zei: neem ik er 2 in 1 keer binne Klik om te vergroten... Waarom zou je dit in godsnaam doen?? Geloof me, als het een beetje goede pillen zijn, en het is je eerste keer heb echt wel genoeg aan 1tje hoor Waarom gelijk zo veel, dan ben van af het begin van de avond al een met dr ogen rollende zombie, leuk hoor. Doe t rustig aan. Klik om te vergroten... hmmm ,, ok maar toch ,, is er kans in dat ik aggrie word enzo ? waneer zal ik weer nuchter zijn achter 1 ongeveer ?"
"ik ken dus totaal niets van dat soort ik rook al 2 jaar iedere dag ganja heb nog nooit iets anders geprobeerd dus hoe waren julie in het begin ? mijn eerste join was ook een 5ve derin ><"
"dzN zei: Oi, Begin rustig met 1 pil, wanneer je na een uur en half niets voelt steek je gewoon de andere bij. Als je je eerste keer goeie pillen hebt, heb je genoeg met 1 pil hoor. Men eerste keer was ik niet agressief, maar zeer liefdevol. Je word er zeer gevoelig van, zeg maar pussy. have fun Klik om te vergroten... hah kk nice danku voor de meest informeele antwoord"
"BigBadWeirdo zei: Agressief worden bij je 1e keer XTC lijkt me eigenlijk onmogelijk. Waarschijnlijk ga je juist iedereen knuffelen en heb je heel veel liefde voor alles. Klik om te vergroten... heb ik gehoort van me vriend maar het rare is ik heb nog dat nog nooit genomen XTC maar als ik toch al 3 goeie jointje gerookt heb ben ik al erg emotioneel aan het worde en zeker bij hash omhelz ik mijn vriende en begin ik te ' zagen ' van we zijn beste mate enzo :P bij mij is het wel extreem vorm dan x)"
"steelpad zei: specdavor zei: K denk niet dat die gast het nog leest hoor hahahaahahahahahaaaha Nog zo'n dombo... het stikt hier van de dombos!! Klik om te vergroten... Aan de hand van jouw uitleg kan ik alleen maar afleiden dat je een IQ <50 hebt Klik om te vergroten... das owned :P"