#1
unk ik zou juist wel een arts informeren, je weet nooit wat het is,Bal0n zei:Obsessed zei:Ik ben nu niet zeker dat dit van x is , maar sinds het begin dat ik gebruik , merk ik van deze witte stippen op mijn borstkas , die verschillen van grote.
IK wou gewoon eens vragen heeft iemand dit ook , of is dit een of andere allergische aanval van iets ? Heb geen zin voor naar dokter te stappen...
Heel verstandig! Als je denkt dat je iets heb, wat slecht voor je lichaam is, vooral geen arts informeren!
wrm geen arts informeren? die man hebben zwijgplicht hoor, tenzei je minderjarig bent dan kunnen ze je ouders inlichten, dan hebde pech :P