#1
Lauu zei:caatje zei:Ik eet altijd goed en niet te vet voordat ik slik. Een maaltijdsalade doet het voor mij altijd goed. Waar ik wel van kots is van mezelf....ik heb in mijn hoofd dat dat dan moet en het zal gebeuren ook! Ik dwing mezelf. Het zit ook vaak tussen de oren wil ik daar mee zeggen.
voor welke reden moet je kotsen?
Omdat het een keer is gebeurd dan moet dat de volgende keer weer. "Dwang neurose", "controle freak". Het liefst ben ik altijd in dezelfde setting... Ga nooit naar feesten onder invloed. Het stopt als ik op tijd bedenk dat het een drug is die dit met me doet. Het zelve heb ik met slapen...ik ga slapen als ik dat wil.

