#1
Heb ik ook. Vroeger nooit last van, nu de laatste tijd heb ik eerst last van mijn maag, braakneigingen, en ik moet vaak gapen alsof ik super moe ben. Dan slaat ie in en zijn alle problemen weg. Gelukkig heb ik nog nooit moeten kotsen, maar aangezien ik nu al braakneigingen krijg ga ik binnenkort ook de kots tour op denk ik. Niks aan te doen denk ik ![:)]()