Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmIsselijkheid en overgeven na xtc inname

mIsselijkheid en overgeven na xtc inname

21 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#1
goed eten voordat je neemt...eetlust verdwijnt tijdens xtc trip... :)
K
KatatoniaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bij mij ook altijd raak. Zelfs met 78% zuivere mdma, 95mg. (dus 75% actieve stof)

't Is het lot... *zucht*

Maar daarna: whoeiiiiiii!
L
LoveliefLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi Hoi,

Ik had even een vraag. iK ga zaterdag weer lekker een pilletje nemen met vrienden, maa
de vorige keer moest ik ongeveer 1 uur na innemen van de xtc ontzettend overgeven, zo uit het niets. Heeft iemand ook tips zodat ik niet over hoef te geven, of is het normaal??

greetz...
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#4
hier hebben wel meerdere mensen last van na inname van xtc, ikzelf ook. dus zal het wel vrij normaal zijn bij xtc gebruik.
ik laat het altijd maar gaan,,als ik klaar ben met kotsen voel ik me heerlijk :grin:
mischien zou een goeie bodem in de maag werken, weet het zelf verder ook niet.
heb al verschillende manieren geprobeerd om het te voorkomen maar niks werkt.

veel plezier zaterdag :wink:

:wave:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Een vriend van mij heeft ook altijd last van misselijkheid na inname van MDMA.
Het is even vervelend, maar eenmaal gebraakt dan gaat het meestal wel de hele avond goed.
Tip: Neem je pil niet na het eten :)
S
SoSSoSLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik had het ook nog nooit gehad tot gister.
had 1,5 blauwe driehoek in een keer weg geslikt en ongeveer een uur daarna moest ik helemaal uit het niets kotsen.
gewoon terwijl ik met iemand aant praten was :P
maar daarna nerges last van gehad.
hoe komt dat dan dat ik het nog nooit eerder gehad heb en nu opeens wel.
p
pixo207Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb ik ook. Vroeger nooit last van, nu de laatste tijd heb ik eerst last van mijn maag, braakneigingen, en ik moet vaak gapen alsof ik super moe ben. Dan slaat ie in en zijn alle problemen weg. Gelukkig heb ik nog nooit moeten kotsen, maar aangezien ik nu al braakneigingen krijg ga ik binnenkort ook de kots tour op denk ik. Niks aan te doen denk ik :)
J
JungleLid
01-01-2024, 00:00
#8
riflexz zei:
ik heb dit soms, ligt echt aan de pillen.. wat ik altijd doe vooraleer ik xtc pak, is gewoon een motillium slikken (tegen maagmisselijkheid & braken) :wink: :wink: heb je geen last van dan :):)
Klik om te vergroten...
dus gewoon een motilium kan het allemaal oplossen? :grin: ik zoek namelijk al een tijdje naar een goeie oplossing.. heb echt een hekel aan dat kotsen.. dan dwing ik mezelf gewoon om het niet te doen en er niet aan te denken maar voor je het weet verpest die gedachte toch je hele 'trip' :confused:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lauu zei:
caatje zei:
Ik eet altijd goed en niet te vet voordat ik slik. Een maaltijdsalade doet het voor mij altijd goed. Waar ik wel van kots is van mezelf....ik heb in mijn hoofd dat dat dan moet en het zal gebeuren ook! Ik dwing mezelf. Het zit ook vaak tussen de oren wil ik daar mee zeggen.
Klik om te vergroten...

voor welke reden moet je kotsen?
Klik om te vergroten...


Omdat het een keer is gebeurd dan moet dat de volgende keer weer. "Dwang neurose", "controle freak". Het liefst ben ik altijd in dezelfde setting... Ga nooit naar feesten onder invloed. Het stopt als ik op tijd bedenk dat het een drug is die dit met me doet. Het zelve heb ik met slapen...ik ga slapen als ik dat wil.
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#10
bersenka zei:
Ik word juist heel erg misselijk van het slikken van de pil zelf. Had hier eerder nooit last van maar kijk er nu heel erg tegen op om het ding door te slikken. Heeft iemand nog tips?
Klik om te vergroten...

Daar heb ik ook altijd last van. (Met alle pillen trouwens) Dan blijft hij of half in je keel hangen met kokhalzen als gevolg of je kunt hem maar niet doorslikken en dan smelt hij half in je mond zodat je eerst je tanden weer moet poetsen :P
S
SloebertjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hmmm, heb hier nog nooit last van gehad :grin: Ook nog maar 5 keer ofzo XTC gedaan.
En voor de pilletjes door te slikken heb ik evenmin moeite :) 'K ben het redelijk gewoon om redelijk grote pillen in te nemen, dusja... Een tip is om de pil in een beetje platte kaas (kwark) te doen en dan gewoon op een lepel en in te slikken :) Dat is wel niet altijd mogelijk, maar als je thuis bent is het toch wel handig. Zo deed ik het vroeger toch altijd:grin:
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik heb dit soms, ligt echt aan de pillen.. wat ik altijd doe vooraleer ik xtc pak, is gewoon een motillium slikken (tegen maagmisselijkheid & braken) :wink: :wink: heb je geen last van dan :):)
W
WindhoosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heb het 1 keer gehad, alleen had ik er zelf toen 4 op. Wel netjes in het zakje van een tourbus :flushed:
n
nevermindLid
01-01-2024, 00:00
#14
bersenka zei:
Ik word juist heel erg misselijk van het slikken van de pil zelf. Had hier eerder nooit last van maar kijk er nu heel erg tegen op om het ding door te slikken. Heeft iemand nog tips?
Klik om te vergroten...

Wellicht eens proberen om de pil op te lossen in water? Een vriend uit mijn vriendengroep krijgt die dingen ook niet doorgeslikt en lost ze ook altijd eerst op in water.
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik kots ook wel eens ervan hoort erbij :) de 1heeft het wel de ander niet
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik eet altijd goed en niet te vet voordat ik slik. Een maaltijdsalade doet het voor mij altijd goed. Waar ik wel van kots is van mezelf....ik heb in mijn hoofd dat dat dan moet en het zal gebeuren ook! Ik dwing mezelf. Het zit ook vaak tussen de oren wil ik daar mee zeggen.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#17
caatje zei:
Ik eet altijd goed en niet te vet voordat ik slik. Een maaltijdsalade doet het voor mij altijd goed. Waar ik wel van kots is van mezelf....ik heb in mijn hoofd dat dat dan moet en het zal gebeuren ook! Ik dwing mezelf. Het zit ook vaak tussen de oren wil ik daar mee zeggen.
Klik om te vergroten...

voor welke reden moet je kotsen?
A
AlliceDLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bij mij is het zo als je aan kotsen denk onder invloed van XTC dan ga je ook kotsen. Je moet je gewoon helemaal laten gaan en niet aan kotsen/misselijkheid denken. Ook voordat je gaat slikken moet je niet denken van ik ga overgeven ofzo. Laat de xtc je lichaam overnemen... Het zit allemaal tussen je oren..
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#19
nog nooit gekotst.. wel 2 x bijna, maar dat vond ik niet erg maar lief :rock:
J
JohnsonLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb hier ook heel erg veel last van!
Toevallig heb ik net weer wat geslikt en ja hoor
Tot 2x toe aan kotsen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."