goed eten voordat je neemt...eetlust verdwijnt tijdens xtc trip... ![:)]()

dus gewoon een motilium kan het allemaal oplossen?riflexz zei:ik heb dit soms, ligt echt aan de pillen.. wat ik altijd doe vooraleer ik xtc pak, is gewoon een motillium slikken (tegen maagmisselijkheid & braken)![]()
heb je geen last van dan
![]()
Lauu zei:caatje zei:Ik eet altijd goed en niet te vet voordat ik slik. Een maaltijdsalade doet het voor mij altijd goed. Waar ik wel van kots is van mezelf....ik heb in mijn hoofd dat dat dan moet en het zal gebeuren ook! Ik dwing mezelf. Het zit ook vaak tussen de oren wil ik daar mee zeggen.
voor welke reden moet je kotsen?
bersenka zei:Ik word juist heel erg misselijk van het slikken van de pil zelf. Had hier eerder nooit last van maar kijk er nu heel erg tegen op om het ding door te slikken. Heeft iemand nog tips?
bersenka zei:Ik word juist heel erg misselijk van het slikken van de pil zelf. Had hier eerder nooit last van maar kijk er nu heel erg tegen op om het ding door te slikken. Heeft iemand nog tips?
caatje zei:Ik eet altijd goed en niet te vet voordat ik slik. Een maaltijdsalade doet het voor mij altijd goed. Waar ik wel van kots is van mezelf....ik heb in mijn hoofd dat dat dan moet en het zal gebeuren ook! Ik dwing mezelf. Het zit ook vaak tussen de oren wil ik daar mee zeggen.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."