Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNiemand mag weten dat ik WAT op heb ??

Niemand mag weten dat ik WAT op heb ??

28 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sjeik el wa-tur-pijp zei:
Whaha nog meer drugs erbij nemen gaat echt niet helpen het te verbergen hoor :P Wat je kan proberen is magnesiumpillen, schijnt dat dat goed helpt tegen ongewenste kaakbeweging, maar dat heb ik nog nooit geprobeerd/van gehoord.
Klik om te vergroten...

Apart dat je ergens nog nooit van gehoord hebt, maar dat je wel aanbeveelt dat het toch schijnt te helpen...

OT: mijn tip is om lekker helemaal niks te nemen, of om speed/coke te gebruiken. Dit kan wel alleen als je al wat meer ervaring hebt met die middelen, want anders ga je misschien toch (onbewust) gek of para doen. Je kan je natuurlijk ook gewoon lekker klem zuipen, want dat is enigszins toch best goed te praten in onze maatschappij. Alleen kun je dan wel achteraf "verrast" worden met blackouts, ongewenst gedrag of een walgelijke kutkater...
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#2
Van gehoord dat iemand het heeft geprobeerd bedoelde ik, beetje verkeerde woordkeuze :P
R
RendeoLid
01-01-2024, 00:00
#3
als je het nog niet veel gedaan hebt zou je best niets nemen, doe het een keer waar je het rustig kan doen zonder uit te kijken of er niemand is die het niet mag zien, want daar is op dat feestje wel veel kans op, denk aan grote pupillen, je kaken die wel wat zullen bewegen, als je praat kunnen ze je soms moeilijk verstaan doordat je hard op je tanden kan bijten en nog een veel dingen waaraan je het kan merken :P
P
PopperLid
01-01-2024, 00:00
#4
De broer van king-joost van hier op het forum, heeft speciale lensen gekocht zodat je pupillen altijd natuurlijk normaal. Ik zoek ze zelf ook:tongueout:
t
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
DarCness zei:
Hallo allemaal ,,

Ik ga binnenkort naar een feest alleen niemand mag zien dat ik wat op heb ..
Bekenden komen .. Mijn vrienden weten het dat is geen probleem ..

Weet iemand hoe ik kan verbergen dat ik pillen op heb ?
Klik om te vergroten...


DE tip: Neem niks en ga je te buiten aan de cola.
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#6
DarCness zei:
Hallo allemaal ,,

Ik ga binnekort naar een feest alleen niemand mag zien dat ik wat op heb ..
Bekenden komen .. Mijn vrienden weten het dat is geen probleem ..
mijn zus en vrienden van mijn zus komen ..
En als die het zien hang ik zwaar .. :xtc:
en natuurlijk de fotos die door iedreen te bekijken zijn ..
Weet iemand hoe ik kan verbergen dat ik pillen op heb ?

Mischien combo's van drugs
k hoorde blowen en mdma :stoned:
K hoorde pep en mdma :openmouth:
Zelf denk ik lenzen kleur lenzen in te doen .. :wave:
Maar ik wil zekerheid voordta het wel mis gaat ..

Heeft er iemand tips of iets ??
Klik om te vergroten...

de combo pep en mdma ZEKER NIET!!!!!! :grin:

Ga voor de kleurlenzen dat doe ik ook altijd.De gekleurde rand van de lens camofleert perfect de grote pupillen.Zelf bij een controle door de politie waar ze dan met een licht in je ogen schijnen zien ze het niet (ervaring :P ).have fun
P
PopperLid
01-01-2024, 00:00
#7
evil_kermit zei:
DarCness zei:
de combo pep en mdma ZEKER NIET!!!!!! :grin:

Ga voor de kleurlenzen dat doe ik ook altijd.De gekleurde rand van de lens camofleert perfect de grote pupillen.Zelf bij een controle door de politie waar ze dan met een licht in je ogen schijnen zien ze het niet (ervaring :P ).have fun
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Hmmm ik hoop niet dat mijn reactie al te laat is, bijna een maand geleden deze post al...
Maar waar vind je zulke lenzen? Gewoon bij een huis-tuin-en-brillen-man?
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
SperSIZEboon zei:
neem gewoon niks, dan hoef je ook nergens bang voor te zijn
Klik om te vergroten...
Of het gewoon wel nemen en je zus ook aanbieden, misschien heeft ze dan wel genade met je en verteld ze niks door :hearteyes:
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Die kleuren lenzen gaan niet helpen heb dat al en keer geprobeert en dat is niks geworden :sunglasses: zonebril is de man koop een gekke en doe alsof dat je outfit is voor het feest :grin:
C
CytotoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
ga gewoon weer eens een avondje lekker drinken ofzo... Niets is zo vervelend als 't gevoel hebben dat je 't moet verbergen, en waarschijnlijk zien ze 't toch wel (als ze er wel eens mee te maken hebben gehad).
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#11
zet een zonnebril op :)
D
DarCnessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hallo allemaal ,,

Ik ga binnekort naar een feest alleen niemand mag zien dat ik wat op heb ..
Bekenden komen .. Mijn vrienden weten het dat is geen probleem ..
mijn zus en vrienden van mijn zus komen ..
En als die het zien hang ik zwaar .. :xtc:
en natuurlijk de fotos die door iedreen te bekijken zijn ..
Weet iemand hoe ik kan verbergen dat ik pillen op heb ?

Mischien combo's van drugs
k hoorde blowen en mdma :stoned:
K hoorde pep en mdma :openmouth:
Zelf denk ik lenzen kleur lenzen in te doen .. :wave:
Maar ik wil zekerheid voordta het wel mis gaat ..

Heeft er iemand tips of iets ??
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#13
Whaha nog meer drugs erbij nemen gaat echt niet helpen het te verbergen hoor :P Wat je kan proberen is magnesiumpillen, schijnt dat dat goed helpt tegen ongewenste kaakbeweging, maar dat heb ik nog nooit geprobeerd/van gehoord. Beste wat je kan doen is natuurlijk niets nemen, of in ieder geval minder dan normaal.

Good luck
s
stomme eendLid
01-01-2024, 00:00
#14
niks zo a-relaxed als een feestje waar je moet verbergen dat je drugs hebt genomen.
dus gewoon lekker niks nemen en wachten op een gelegenheid waar je wel lekker je gang kan gaan, dat wordt 90% zeker een veel fijnere ervaring dan dit feestje...
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#15
dzN zei:
zet een zonnebril op :)
Klik om te vergroten...
als ik een zonnebril opdoe weet meteen het hele dorp dat ik geslikt heb haha, maarja misschien werkt dat bij hem anders
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Geloof me, blowen bij MDMA gaat niet helpen :grin: .


Recent nog in de spiegel gekeken met die combo, en schoteltjes bleven schoteltjes.
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#17
pbwebmaster zei:
dzN zei:
zet een zonnebril op :)
Klik om te vergroten...
als ik een zonnebril opdoe weet meteen het hele dorp dat ik geslikt heb haha, maarja misschien werkt dat bij hem anders
Klik om te vergroten...

haha bij mij ook
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dude, xtc moet je bewaren voor iets goed. Ik heb het misbruikt en heb erg veel spijt dat het Love gevoel verdwenen is. Daarom moet je het verbergen, ga aan de Speed of Coke.

Maar bij xtc moet je je laten gaan, dus verneuk die keer niet met je in te houden etc.
MDMA kan goddelijk zijn, vergooi je keren niet en beperk je gebruik.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#19


Tadaaa! Do it is yourself! Uitprinten, je kunt zelfs je eigen kleurtjes kiezen(!), knippen, jat 2 elastiekjes van je zusje om hem achter je oren te doen en niemand heeft je door. Waterdicht, geloof me.

No thx. :)
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bij mij is blowen + Xtc normale pupillen

maarja wiet heeft bij mij een heel raar effect en ik denk bij jou niet :wink:

Als je toch wilt gaan snoepen raad ik je idd lenzen aan deed men zus ook altijd

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."