#1
stomme eend zei:niks zo a-relaxed als een feestje waar je moet verbergen dat je drugs hebt genomen.
dus gewoon lekker niks nemen en wachten op een gelegenheid waar je wel lekker je gang kan gaan, dat wordt 90% zeker een veel fijnere ervaring dan dit feestje...
Yep, als je zononodig dope moet gaan gebruiken en het moet verbergen heb je al een probleempje misschien ?
Jezus man moet ik niet aan denken. Alsof je ogen ook het enige zijn waar je het aan ziet. Weet niet hoe dat bij jullie is, maar als ik xtc op heb sta ik een hele nacht te springen en mensen te knuffelen.
niemand die er dan nog naar omkijkt.