#1
Zo van, ik heb vanavond Methylone gebruikt, ik zet het maar neer onder XTC omdat het bijna een analoog is.. MDMC. Ik had een geweldige avond etc, maar daar post ik niet over.. Ik heb 2 uur geslapen, en sinds 5 uur 's ochtends kan ik gewoon niet meer slapen. Bah.
Hebben jullie dat ook van XTC, dat je echt totaal niet kan slapen? 'k heb geen kater of serocrash, ik val. gewoon. niet. in. slaap.
Beetje alsof ik pep heb gehad... Dit is kloten.
Hebben jullie dat ook van XTC, dat je echt totaal niet kan slapen? 'k heb geen kater of serocrash, ik val. gewoon. niet. in. slaap.
Beetje alsof ik pep heb gehad... Dit is kloten.
