#1
Ik heb daar ook altijd last van, heeeel erg irritant. Je gaat ook van die spacende dingen zien als je je ogen dichtdoet, en dan denk je heel even dat je aan het slapen bent maar dan doe je je ogen weer open en er is nog geen minuut voorbij gegaan. Maar ik ken ook mensen die daar helemaal geen last van hebben. Die vallen als een blok in slaap na een paar pilletjes.
