Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk kan niet slapen godverdomme

Ik kan niet slapen godverdomme

45 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
g
go-hard-o-go homeLid
01-01-2024, 00:00
#1
kotssmurf zei:
azgaza zei:
TrippyShit zei:
Ja juist. Het haalt het wel terug maar je krijgt toch een soort van rust in je hoofd enzo waardoor je toch wel slaap kan pakken.
Klik om te vergroten...

Precies dat.
Klik om te vergroten...

Ik moet zeggen dat als ik al een hele trip joints heb zitten roken en achteraf niet kan slapen, dat één joint meer de doorslag niet zal geven.

Een glaasje sterke drank kan altijd helpen daarentegen.
(Ik drink dan ook niet echt veel alcohol.)
Klik om te vergroten...


och ja mijn persoonlijk ervaring met alcohol is dat mijn pille weer fel van op komen gelijk bij koffie maar ja je hebt wel gelijk op termijn val je wel sneller in slaap van +- 3 uur later :sunglasses:
P
PillenJunkLid
01-01-2024, 00:00
#2
ach ja het is nou half 8 in de ochtend en ik zit nog te trippen hiero :P
S
SelinaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb daar ook altijd last van, heeeel erg irritant. Je gaat ook van die spacende dingen zien als je je ogen dichtdoet, en dan denk je heel even dat je aan het slapen bent maar dan doe je je ogen weer open en er is nog geen minuut voorbij gegaan. Maar ik ken ook mensen die daar helemaal geen last van hebben. Die vallen als een blok in slaap na een paar pilletjes.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Selina zei:
Die vallen als een blok in slaap na een paar pilletjes.
Klik om te vergroten...

Ik ben daar 1 van. Hij moet wel uitgewerkt zijn natuurlijk hhahaa
P
ParanoidAndroidLid
01-01-2024, 00:00
#5
Met MDMA kristallen heb ik eigenlijk nooit last van slaapproblemen gehad, ik val gek genoeg nog sneller in slaap dan normaal, terwijl mn hartslag toch wel aardig hoog is :P Maar m'n bed voelt zo heerlijk warm en veilig op dat moment, alsof ik terugkruip in de baarmoeder :hearteyes: Dan sluit ik me ogen en zie ik van alles gebeuren, en voor ik t weet lig ik minstens een uur of 6/7 achtereen te dromen..

Met sos heb ik wel stress in bed gehad, uren wakkerliggen, draaien, denken, weg willen, geil zijn, tv aan, zappen, dvd erin, toch maar een andere dvd, tv uit, veel naar de wc, enz :P

Ditzelfde geldt voor de keren dat ik pillen geslikt had, wss toch door de toegevoegde zooi.

Geef mij maar MDMA :hearteyes: Morgen weer :)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik wordt er echt gek van dat ik steeds dingen zie als ik wilt gaan slapen :P
wordt ik alleen maar onrustig van.
ook ben ik na MDMA/pillen de volgende dag vroeg wakker.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."