Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk kan niet slapen godverdomme

Ik kan niet slapen godverdomme

45 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Selina zei:
Die vallen als een blok in slaap na een paar pilletjes.
Klik om te vergroten...

Ik ben daar 1 van. Hij moet wel uitgewerkt zijn natuurlijk hhahaa
P
ParanoidAndroidLid
01-01-2024, 00:00
#2
Met MDMA kristallen heb ik eigenlijk nooit last van slaapproblemen gehad, ik val gek genoeg nog sneller in slaap dan normaal, terwijl mn hartslag toch wel aardig hoog is :P Maar m'n bed voelt zo heerlijk warm en veilig op dat moment, alsof ik terugkruip in de baarmoeder :hearteyes: Dan sluit ik me ogen en zie ik van alles gebeuren, en voor ik t weet lig ik minstens een uur of 6/7 achtereen te dromen..

Met sos heb ik wel stress in bed gehad, uren wakkerliggen, draaien, denken, weg willen, geil zijn, tv aan, zappen, dvd erin, toch maar een andere dvd, tv uit, veel naar de wc, enz :P

Ditzelfde geldt voor de keren dat ik pillen geslikt had, wss toch door de toegevoegde zooi.

Geef mij maar MDMA :hearteyes: Morgen weer :)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik wordt er echt gek van dat ik steeds dingen zie als ik wilt gaan slapen :P
wordt ik alleen maar onrustig van.
ook ben ik na MDMA/pillen de volgende dag vroeg wakker.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zo van, ik heb vanavond Methylone gebruikt, ik zet het maar neer onder XTC omdat het bijna een analoog is.. MDMC. Ik had een geweldige avond etc, maar daar post ik niet over.. Ik heb 2 uur geslapen, en sinds 5 uur 's ochtends kan ik gewoon niet meer slapen. Bah.

Hebben jullie dat ook van XTC, dat je echt totaal niet kan slapen? 'k heb geen kater of serocrash, ik val. gewoon. niet. in. slaap.

Beetje alsof ik pep heb gehad... Dit is kloten.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het verschilt heel erg per persoon geloof ik. Ik heb geen methylone gebruikt maar neem aan dat daarvoor hetzelfde geldt als voor MDMA. En daarmee is mijn evaring dat de één als en roos in slaap valt, en de ander nog wakker zit te zijn. Ik slaap al na 2 minuten op mijn warme lekker zacht bedje.

Dus jij hebt gewoon pech denk ik :P
L
LiberLid
01-01-2024, 00:00
#6
Blijf vooral denken aan hoe kloten het is. Als je je nog slechter wil voelen.

Je kan ook iets warms drinken, eventueel een croissantje als je trek hebt, wat rustige muziek opzetten en met een warme deken op de bank voor de tv hangen, en kijken of je kan wegsoezen. Accepteer het vooral, misschien heb je zin om iets nuttigs te doen (te lezen, huiswerk, opruimen, muziek maken), als dat niet zo is, maak het jezelf zo gemakkelijk mogelijk en geniet van je zintuigen en herinneringen terwijl je jezelf in slaap probeert te soezen.

Mediteren kan helpen om je morgen uitgeruster te voelen, als je daar ervaring mee hebt. Ik vind het zelf vaak niet erg slaapbevorderend.

Acceptatie is prettig.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik rook meestal wat wiet/hasj en dan wordt ik relaxt en val ik zo in slaap meestal..
C
CytotoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tsja daar had ik dit weekend ook last van. Soms val ik in slaap als ik eerst een heel warm bad neem, maar dat is ook niet altijd. Het liefst ben ik een tijdje in de buitenlucht, wandelingetje maken oid. Daarna kan ik altijd wel redelijk slapen, maar dat is toch pas zo tegen etenstijd dan. Verder precies wat Liber zegt. En een beetje gezelschap kan ook geen kwaad dan.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
TrippyShit zei:
Ik rook meestal wat wiet/hasj en dan wordt ik relaxt en val ik zo in slaap meestal..
Klik om te vergroten...
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik ben dus zo'n pechvogel die ook nooit in slaap valt. het komt vooral omdat ik dan zit na te denken over van alles en dan ga ik denken ik moet niet denken ik moet slapen en dan ga ik denken hoe lang het nog gaat durenvoordat ik in slaap val.

Ik vind het ook zooo... niet chill liggen als ik na een gefreakte avond in m'n bed beland. Ik kan nooit de juiste positie vinden in m'n bed. Schijtirritant!! Meestal probeer ik het niet eens en ga ik de volgende middag rond 5 uur slapen. Dan wordt ik de volgende dag heerlijk uitgeslapen wakker, wel met een enorm depressief kut gevoel. Maar dat gaat gelukkig over :)
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik snuif altijd een lijntje keta voordat ik ga slapen met mdma op, is heel rustgevend, val je als een blok van in slaap :stoned:
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ga dingen doen waar je moe van wordt:
Ga door je huis heen rennen
ga je opdrukken
ga naar frans bauer luisteren.. daar wordt je heel moe van geloof me :wink:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heb ik gelukkig geen last van, ik was 9 uur thuis van Qlimax vanochtend en ik werd om 18 uur weer wakker. Verder moet je gewoon lekker gaan liggen, beetje tv kijken ofzo en dan word je vanzelf wel moe denk ik.
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tja als je echt niet kunt slapen na gebruik kun je een halfje/kwartje Oxazepam of een andere benzo nemen, is op zich wel handig na gebruik van pepmiddelen. Alhoewel het mij meestal wel lukt zonder.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Damn, nou ik ga zo weer slapen.. Ik kan na drugsgebruik echt totaal niet slapen helaas.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gooi je er een half uur voor je naar huis gaat nog wat bij ofzo? Deed dit vroeger wel is maar dan ging ik met een vriend van me verder chillen. Jointjes roken enzo, beetje hallucineren. Maar als je 1 of meerdere jointjes wegrookt zal je toch wel in slaap moeten vallen. OF je spaced em helemaal weg en schrikt wakker. Heb ik ook keer gehad. Met mn ogen dicht EN open zag ik van alles. Werd ik na tijdje wel gek van :P MAAAR toen had ik dus geen wiet/hasj gerookt.

Moraal van het verhaal. Rook wiet, anders slaap je niet.
Of! Rook wiet of hasj, dan slaap je pas.
OF! Rook een jointje geen zorgen, dan slaap je tot de volgende morgen.
OF! Rook wat cannabis, wakker blijven is dan geen kattenpis.
OF! nah, laat maar...
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Angramar Temenos zei:
Damn, nou ik ga zo weer slapen.. Ik kan na drugsgebruik echt totaal niet slapen helaas.
Klik om te vergroten...


Dan moet je keuzes gaan maken....en anders niet piepen.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#18
neem een kop warme melk met honing, rook een joint en pak een shot rum of wiskey of zo
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#19
cropp zei:
neem een kop warme melk met honing, rook een joint en pak een shot rum of wiskey of zo
Klik om te vergroten...

Je bent al 17 dagen te laat, hij is vast al wel in slaap gevallen :P
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
zorg gewoon dat je écht moe bent... ga densoods nog naar buiten en loop nog ene paar rondjes tot je niet meer wilt...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."