#1
Inhale zei:Extisi zei:Dan zijn de meeste mensen hier dus slecht![]()
Ja weet ik, daarom is het ook een beetje suf om (als gebruiker) te zeggen dat iemand geen drugs moet gebruiken omdat hij/zij te jong.
+ 1
Inhale zei:Extisi zei:Dan zijn de meeste mensen hier dus slecht![]()
Ja weet ik, daarom is het ook een beetje suf om (als gebruiker) te zeggen dat iemand geen drugs moet gebruiken omdat hij/zij te jong.
, 3 maanden tussen laat.Extisi zei:Waarom altijd maar twijfelen aan minderjarige mensen?
J86 zei:Extisi zei:Waarom altijd maar twijfelen aan minderjarige mensen?
Omdat als je verhalen gaat lezen over mensen die het verneukt hebben met XTC het bijna altijd begint op jonge leeftijd. En / of omdat ze niet goed wisten wat ze deden, wat de risico's waren en hoe ze de risico's konden verkleinen.
Maargoed ik denk dat je wel genoeg gewaarschuwd bent en er wel verstandig mee om gaat op het nemen voor je 18e na.
suc6 ermee iig
Extisi zei:Als jullie van plan zijn om xtc te nemen, waar doen jullie dat dan?
En wat zeggen jullie tegen je ouders, als jullie daar nog wonen?
Mijn probleem is namelijk, ik mag nog niet echt naar feesten, en heel laat thuis komen.
binnert zei:tja daar heb je wel een erg goed punt.
Ik sluit mij volledig hierbij aan:P,ik geloof zelfs dat je hersenen tot je 25 ste doorgroeien dus ik moet et ook niet te vaak doen hehehe
Extisi zei:Dat bedoel ik dus.
Ik vraag 1 keer waar ik een pilletje kan nemen, en meteen denken mensen dat er een verslaving komt?
Geef gewoon antwoord op mijn vragen o.i.d. en niet: "Pas wel op met wat je doet hoor!"
Ik vraag toch helemaal niet daarna? Ik open dit topic niet omdat ik wil horen dat ik moet uitkijken.
Flaffie zei:Volgens mij heeft ze nergens verteld dat ze een tripmiddel op heeft dus waarom zou ze in godsnaam dan een bad trip kunnen krijgen.
lysergine25 zei:Extisi,
ik ben ook een oude lul, net zoals Caatje bijna aan het vergaan.
In mijn tijd was er geen trance techno of Dance Valley.
Wij zaten ook thuis, onze ouders snapten er maar weinig van.
Uit respect voor je ouders ga ik je niet aanmoedigen om de harddrugs te nemen.
Een paar tips als je het toch niet kan laten:
Laat je shit altijd eerst testen .... koop dus nooit 1 pil maar 10 ofzo.
Neem het dan maar overdag tot je 18+ bent en blijf op je kamer met een vriendin als je ouders naar de Ikea zijn en daarna naar de parenclub gaan.
Als je 18 bent zijn je rechten en plichten flink verschoven praat is met je ouders over hun bezorgdheid( die natuurlijk uit pure liefde wordt voortgedreven)en leg hun uit dat zo'n vip behandeling uiteindelijk averechts werkt.
Wees dan ook wel zo stoer en flink om eerlijk te zijn over je XTC craving .....
Want als je het nu niet openbaar maakt hebben zij gelijk ... en zullen ze je tot je 21 ste overdreven gaan observeren.
Roken je ouders peuken of zuipen ze drank dan kun je ze daar op afrekenen ( ik vrees dat je ouders CDA achtige cleanheid bereiken).
Succes Bonie

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."