Extisi zei:
Dat bedoel ik dus.
Ik vraag 1 keer waar ik een pilletje kan nemen, en meteen denken mensen dat er een verslaving komt?
Geef gewoon antwoord op mijn vragen o.i.d. en niet: "Pas wel op met wat je doet hoor!"
Ik vraag toch helemaal niet daarna? Ik open dit topic niet omdat ik wil horen dat ik moet uitkijken.
Dat je ouders er niet op vertrouwen dat jij je verstand zult gebruiken, zal wel komen doordat ze je nu onderhand wel zo'n beetje kennen.
Iedere volwassene hoeft namelijk maar 3 zinnen van je posts te lezen, om zo door je heen te kijken.
Je denkt mischien jullie kennen mij helemaal niet, maar geloof mij "het is zo verschrikkelijk herkenbaar".
Van jouw 10 in een dozijn.
Als je niet van dit soort reacties wilt, moet je op een site posten, waar alleen maar leeftijdsgenoten van jouw komen.
Krijg je alleen maar aanmoedegingen over hoe tof het wel niet is, om zo snel mogelijk de volwassene uit te gaan lopen hangen.
Lees eens wat verder op dit forum.
Waarom denk je dat het zou komen dat je hier zo weinig mensen hoort zeggen, dat ze op jouw leeftijd regelmatig XTC gebruikten en daar nu achteraf trots of blij mee zijn?
Terwijl er toch genoeg volwassen mensen hier posten zoals je gemerkt hebt.
Heel veel hebben namelijk zoiets van "ach ja, ik wist niet beter"
Als je nu heel verstandig en volwassen voor je leeftijd over was gekomen, had het wel mee gevallen.
Maar bij jouw hebben gewoon heel veel mensen gedacht "shit, die weet me een partij niet beter zeg"
Vandaar die reacties.