Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie wel eens opgepakt met XTC op?

Wie wel eens opgepakt met XTC op?

44 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
M
MemmûmLid
01-01-2024, 00:00
#1
Haha, een vriend van me is in de sneekweek ooit opgepakt terwijl hij net een portie paddo's had opgegeten. Ik zal nog eens vragen hoe dat mooie verhaal ook al weer ging
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#2
Intoxication zei:
LSDmathXtc zei:
normaal doen.
is moeilijk voor beginnende drugsgebruikers,
maar ik heb het eigelijk ''getraind'' door bijna altijd gaar in de klas te zitten.
daar moet je normaal doen, want je wilt natuurlijk niet gepakt worden op school.
op den duur konden vrienden waar ik vaak mee blowde en tripte, niet meer
onderscheiden of ik gaar of niet was.
ik zat soms doodleuk onder invloed van paddo's,speed,... bij mijn ma tv,... te kijken.
je moet wel weten of er niks zichtbaars is natuurlijk (grote pupillen,...)
bij de politie lijkt me het gevaarlijk, maar als ik in een gevaarlijke situatie kom ivm met gesnapt worden, verdwijnt precies de drugs in mijn lichaam, ik word weer zo normaal als gaat, spychologisch dan. en als de netelige situatie voorbij is komt het zowat rustig trug op gang, hangt wel van de drugs af.
Klik om te vergroten...
paddo jupla speed xtc trippeuh kan allemaal niet op bij jou in de les
erg geloofwaardig ..
wat ben je idioot even
Klik om te vergroten...


euhm lees eens tegoei !! ik zat gaar ( delta 9 tetra hydrocannabinol, voor jou thc ) in de les, er staat nergens iets van dat ik onder invloed vn paddo's,... in de les zat. enkel bij mijn ma, en voor jou is dat zo ongeloofwaardig omdat je nog een NOOB bent op vlak van drugs.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik kan overal wel trippen, je merkt veel eerder aan me dat ik xtc op heb dan een tripje..
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Las laatst hard-drugs gebruiken in het openbaar is 160,00 boete.
Actueel!!
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zat een keer in een weiland erg hard te gaan op X. Had iemand de politie gebeld om even te gaan kijken, want het zag er blijkbaar nogal verdacht uit.

Vroegen die wouten of alles goed met me ging. Ja hoor, zei ik, met mega pupillen en een tas vol X. Ik zit hier gewoon van de natuur te genieten. Gingen ze weer weg. Goed vanaf gekomen dus. :grin:
S
SpacyKLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het gevaarlijke is alleen dat je pupillen groot zijn, en je ogen wijd openstaan.
Verder als je écht normaal moet doen, dan kún je dat, het gaat eigenlijk automatisch.
Niet al te veel praten, en gewoon normaal antwoorden, gewoon chill doen, dan is er weinig aan de hand.
b
bertenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Had eens huiszoeking gehad toen ik aan het spacen was
Was 2 weken alleen thuis, deurbel ging om 9u s'ochtends, zat daar met paar vrienden te spacen. Waren 3 flikken in burger met een huiszoekingsbevel. Iedereen moest buiten en ik mocht mee naar het bureau. Direct het einde van een heerlijke paasvakantie :(
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Memmûm zei:
Haha, een vriend van me is in de sneekweek ooit opgepakt terwijl hij net een portie paddo's had opgegeten. Ik zal nog eens vragen hoe dat mooie verhaal ook al weer ging
Klik om te vergroten...

lijkt mij de hell, ik zou dit echt niet trekken.
leuk om achteraf op een forum weg te lachen maar echt... :openmouth:
of op LSD in een cel belanden...
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Had je zoveel in huis dan ?
Stuk of 100 pillen zit je ook al voor he,maar het is zo simpel om er meteen altijd ff 100 te halen.
Had je nog boete of iets..?
b
bertenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mja had er nog 600 in huis liggen die ze vrijwel meteen gevonden hebben. Moet nog voorkomen hiervoor, was vorig jaar gebeurd.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#11
DreamerOfDreams zei:
of op LSD in een cel belanden...
Klik om te vergroten...
heb je wel genoeg te zien in je cel :P
berten zei:
Had eens huiszoeking gehad toen ik aan het spacen was
Was 2 weken alleen thuis, deurbel ging om 9u s'ochtends, zat daar met paar vrienden te spacen. Waren 3 flikken in burger met een huiszoekingsbevel. Iedereen moest buiten en ik mocht mee naar het bureau. Direct het einde van een heerlijke paasvakantie :(
Klik om te vergroten...
hoe kwamen ze dan bij jou terecht met huiszoekingsbevel?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
600 pillen in een klein dorp lekt best snel naar de politie heb ik gemerkt,
als er onvoorzichtig mee word om gegaan.
s
sjelepopiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Carlitos zei:
Las laatst hard-drugs gebruiken in het openbaar is 160,00 boete.
Actueel!!
Klik om te vergroten...


Dit lijkt mij erg sterk, want het gebruiken ervan mag gewoon. Je mag het niet in bezit hebben.

Dus als je een pil bij je hebt en de politie ziet dat je hem gooit en je hebt daarna niks meer mogen ze je meenemen om je te controleren etc, maar je zult geen staf of boete krijgen.
S
Spees174Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Oom Klaas zei:
Carlitos schreef:
Las laatst hard-drugs gebruiken in het openbaar is 160,00 boete.
Actueel!!


Dit lijkt mij erg sterk, want het gebruiken ervan mag gewoon. Je mag het niet in bezit hebben.

Dus als je een pil bij je hebt en de politie ziet dat je hem gooit en je hebt daarna niks meer mogen ze je meenemen om je te controleren etc, maar je zult geen staf of boete krijgen.
Klik om te vergroten...

Ja blijkbaar mogen ze je wel een boete geven, vriend van mij was laatst gezien toen hij in een steegje stond te snuiven, moest ook 160 euro betalen en zn sos inleveren. Als ze hem niet hadden zien snuiven was er wrs niets aan de hand geweest...
b
bertenLid
01-01-2024, 00:00
#15
underworld zei:
DreamerOfDreams zei:
of op LSD in een cel belanden...
Klik om te vergroten...
heb je wel genoeg te zien in je cel :P
berten zei:
Had eens huiszoeking gehad toen ik aan het spacen was
Was 2 weken alleen thuis, deurbel ging om 9u s'ochtends, zat daar met paar vrienden te spacen. Waren 3 flikken in burger met een huiszoekingsbevel. Iedereen moest buiten en ik mocht mee naar het bureau. Direct het einde van een heerlijke paasvakantie :(
Klik om te vergroten...
hoe kwamen ze dan bij jou terecht met huiszoekingsbevel?
Klik om te vergroten...

Ik verkocht aan stuk of 4 vaste klanten, maar er zat ene bij die ik niet goed kende en die was gepakt met mijn pillen en had mijn nummer enzo doorgegeven aan de politie. Ik wist niet dat dit gebeurd was maar omdat ik die gast niet meer kon bereiken heb ik uit voorzorg 5 maanden niets meer verkocht. Toen kwam de paasvakantie eraan en vertrokken mijn ouders op reis en heb ik in volle extase terug een nieuwe lading gehaald en toen stonden ze aan mijn deur.
balen :(
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik had vroeger een vriendje dat dealde. Ik wilde er nooit wat mee te maken hebben verder (maar ondertussen profiteerde ik wel lekker van de gratis pillen, die ik daardoor altijd van hem kreeg :rolleyes: ).

Toen we een keertje op Dance Valley waren met z'n tweetjes, liep hij bij daglicht heel open en bloot te dealen. Ik waarschuwde hem al, dat ie stom aan het doen was, maar hij leek zich er weinig van aan te trekken.

Toen we even later - lekker wappie en helemaal verliefd - ergens in het gras, al knuffelend, van de zon lagen te genieten, werd ons prille geluk plotseling bruut verstoord. Twee undercover agenten hadden hem dus bezig gezien, en of we nu even met ze mee wilden komen...

Nou, wij allebei mee naar zo'n politiebusje. We moesten alles uittrekken daarachter, echt heel genant. Natuurlijk vonden ze daarbij ook die zak met nog iets van 150 pillen. Ik deed ondertussen alsof ik hem pas die dag op het feest had ontmoet en dat ik van niets wist. Ik had uiteraard ook niks van zijn drugs op zak, dus uiteindelijk werd alleen hij gearresteerd en werd ik in mijn eentje op dat grote, massale feest achtergelaten.

Ik had echt geen idee wat ze verder met hem gingen doen en was ook met niemand anders, dan met hem daar naar toe gekomen. Ik was zo waus als een deur en wist me voor een tijdje echt geen raad. Ik kwam later een vriendin tegen - een heel raar gefreakt wijf, waar ik al tijden niet meer mee omga - en ben de rest van de dag noodgedwongen met haar opgescheept geweest. Zij was zonder drugs al echt een heel raar meisje, maar onder invloed wilde je haar al helemaal niet de hele dag bij je hebben. Totaal debiel dat kind! Ik moest die dag wel, want ik kwam ook geen andere bekenden meer tegen, waar ik me bij aan kon sluiten.

Je begrijpt wel wat een ontiegelijk kutfeest dit voor mij geweest is!! Ik dacht echt dat ik in de hel terecht was gekomen. Mijn vriendje kwam de volgende midddag pas weer opdagen, moest een nacht in de cel overnachten. Ik was zo ongerust geweest, maar ook razend! Gelukkig waren mijn ouders toen op vakantie, want zij hadden toch al een hekel aan hem en als ze hier achter gekomen waren.... Oei!

Hahahahaha! Ik kan er nu wel om lachen, maar vergeten doe ik het echt nooit meer!

( Dance Valley '9:sunglasses:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
underworld zei:
of op LSD in een cel belanden...
Klik om te vergroten...

me 2e LSD trip, liep verkeerd af.
werd rond 3 uur snachts opgepakt en zat tot rond 11uur sochtends in de cel...
b
bertenLid
01-01-2024, 00:00
#18
balen voor je Marla !

Had laatst Fight Club gezien voor het eerst en zag dat die dame Marla Singer heette in de film, moest gelijk direct aan een lid van drugsforum denken :d
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#19
plantenbak zei:
underworld zei:
of op LSD in een cel belanden...
Klik om te vergroten...

me 2e LSD trip, liep verkeerd af.
werd rond 3 uur snachts opgepakt en zat tot rond 11uur sochtends in de cel...
Klik om te vergroten...
en hoe verliep de trip in de cel?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
underworld zei:
plantenbak zei:
underworld zei:
of op LSD in een cel belanden...
Klik om te vergroten...

me 2e LSD trip, liep verkeerd af.
werd rond 3 uur snachts opgepakt en zat tot rond 11uur sochtends in de cel...
Klik om te vergroten...
en hoe verliep de trip in de cel?
Klik om te vergroten...

Ik ben ook benieuwd :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."