Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMensen die hun pillen niet testen...

Mensen die hun pillen niet testen...

82 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind mensen die hun pillen niet laten testen, vreselijk achterlijke mensen.

Zeker in deze tijd van MDMA schaarste/crisis is er zoveel rotzooi op de markt. Ik spreek alleen nog maar mensen met mcPP rotzooi, of pillen waar helemaal niets inzit.

Waarom nemen mensen ongeteste pillen in?
Waarom neem je het risico om je eventuele feestje te vergallen?
Waarom neem je ongeteste rommel in, zonder te weten wat er echt inzit?

Ik ben zeer benieuwd waarom mensen hun pillen niet laten testen... Laat ze zelf altijd testen bij een testcentrum. Zou ook echt niet anders willen. Moet er niet aan denken om mn vriendin/vrienden mcPP rommel te voeren.

Voor Belgen snap ik dat t iets gecompliceerder ligt.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat is niet zo moeilijk aangezien 'hij' een 'zij' is. :openmouth:
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#3
Uitzending van Editie NL over rommelpillen, met mongolendealer
T
T-ShortyLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik ben van kut belgie die zo hyprocriet is dat het denk dat het niet nodig is maar hoe kan ik nou mijn pillen laten testen zonder ervoor naar nederland te rijden?
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Na 3 keer tegen de lamp gelopen te zijn (2 maal niets gevoeld, 1 maal enkel licht speedy effect) heb ik EINDELIJK terug geteste pillen.(ben belg, dus laten testen is niet zo vanzelfsprekend)
Witte Smileys, getest op 70 mg. Veel is het niet, maar ik heb er 3 per persoon voorzien, dus die avond zou in orde moeten komen! :)

Volgens mij gaat het om deze:
http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=17850

Visueel zien ze er exact hetzelfde uit. Ben benieuwd, 14 years Kozzmozz, here we come!!!! :grin: :grin:

:rock:
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#6
enige keren dat ik ongeteste pillen nam was als vrienden van me al ervaring met die pillen hadden en ik dus ook wist dat ze goed waren.

verder is het toch vaak de verleiding voor mensen die niet meer kunnen wachten, of ze zijn gewoon niet zo slim
T
TostiniLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik zou mijn pillen wel willen testen..
maar dat zou betekenen dat ik heel veel van 1 soort zou moeten kopen en altijd gepland me pillen neem.
uit principe heb ikk geen pillen op zak als ik niet ga trippen, of in mijn huis of whatever, te lage drempel om er een te nemen als ik me een avondje verveel..
en elke keer dat ik dus een pil ga nemen is het ongepland en regelen we die dag zelf nog voor iedereen een pil. geen tijd om te testen dus..
en verder vind ik de verassing wel leuk, als ik wilde weten wat ik nam dan kocht ik wel een zakje mdma.
G
Gabber39Lid
01-01-2024, 00:00
#8
In zeeland geen testservice dus dan word het al stukken moeilijker :( :(
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Extisi zei:
Ik ben 16. En ik kan er dus niet heen rijden. Mijn ouders kan ik niet vragen, want wat moet ik zeggen dan :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Op je 16e zou je nog helemaal geen pillen moeten eten..
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#10
honingolie zei:
Extisi zei:
Ik ben 16. En ik kan er dus niet heen rijden. Mijn ouders kan ik niet vragen, want wat moet ik zeggen dan :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Op je 16e zou je nog helemaal geen pillen moeten eten..
Klik om te vergroten...
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#11
Extisi zei:
Ik ben 16. En ik kan er dus niet heen rijden. Mijn ouders kan ik niet vragen, want wat moet ik zeggen dan :rolleyes:
Bovendien..................................................
heb ik een goede dealer, die vaak wel weet wat er inzit, ik heb nog maar 1 x een kutpil gehad, en die was niet eens bij hem gekocht :wink: Die was van de buurjongen :)
Klik om te vergroten...

Je kan met de trein gaan. En als 16-jarige is je dealer waarschijnlijk ook een 16-jarig ventje of iets dergelijks bij wie je ook kans aanwezig is dat hij gewoon rotzooi heeft zoals bij al die 16-jarige opscheppertjes.
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#12
tjha,,
eerlijk gezegt heb ik ze ook nog nooit laten testen. als ik pillen haal doe ik dat bij een vertrouwde dealer waar ik regelmatig mee om ga..
voordat het ingekocht is zijn ze getest.
heb er altijd lekker op lopen spacen,,,zelden zat er speed in. voorderest geen ervaring met graf-pillen.
stel dat ik ze bij een onbekend iemand haal, laat ik ze wel testen.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik heb altijd het zelfde pilletje.. van dezelfde dealer die ik ken, nooit wat fout gegaan dus ik zie geen rede om telkens te teste :sunglasses:
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#14
Alstu, 1. Dat heb ik later gelezen ja 2. Dat is moooi :) en 3. Die gedachte is inderdaad zeer irritant, zelfde als je veel geld op zak hebt en loopt tussen allemaal hele mooie leuke spulletjes.
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tostini zei:
ik zou mijn pillen wel willen testen..
maar dat zou betekenen dat ik heel veel van 1 soort zou moeten kopen en altijd gepland me pillen neem.
uit principe heb ikk geen pillen op zak als ik niet ga trippen, of in mijn huis of whatever, te lage drempel om er een te nemen als ik me een avondje verveel..
en elke keer dat ik dus een pil ga nemen is het ongepland en regelen we die dag zelf nog voor iedereen een pil. geen tijd om te testen dus..
en verder vind ik de verassing wel leuk, als ik wilde weten wat ik nam dan kocht ik wel een zakje mdma.
Klik om te vergroten...
Als je jezelf al niet tegen kunt houden met xtc, dan ben je echt een slappe zak imho. Groot inslaan ruled. Geen gezeik meer met ronselen, altijd constante (geteste) kwaliteit.
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#16
kiekert zei:
Tostini zei:
ik zou mijn pillen wel willen testen..
maar dat zou betekenen dat ik heel veel van 1 soort zou moeten kopen en altijd gepland me pillen neem.
uit principe heb ikk geen pillen op zak als ik niet ga trippen, of in mijn huis of whatever, te lage drempel om er een te nemen als ik me een avondje verveel..
en elke keer dat ik dus een pil ga nemen is het ongepland en regelen we die dag zelf nog voor iedereen een pil. geen tijd om te testen dus..
en verder vind ik de verassing wel leuk, als ik wilde weten wat ik nam dan kocht ik wel een zakje mdma.
Klik om te vergroten...
Als je jezelf al niet tegen kunt houden met xtc, dan ben je echt een slappe zak imho. Groot inslaan ruled. Geen gezeik meer met ronselen, altijd constante (geteste) kwaliteit.
Klik om te vergroten...

zoals ze dat hier zeggen: Geen ruggengraat oftewel geen haar op zn zak.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#17
tomz0r zei:
Extisi zei:
Ik ben 16. En ik kan er dus niet heen rijden. Mijn ouders kan ik niet vragen, want wat moet ik zeggen dan :rolleyes:
Bovendien..................................................
heb ik een goede dealer, die vaak wel weet wat er inzit, ik heb nog maar 1 x een kutpil gehad, en die was niet eens bij hem gekocht :wink: Die was van de buurjongen :)
Klik om te vergroten...

Je kan met de trein gaan. En als 16-jarige is je dealer waarschijnlijk ook een 16-jarig ventje of iets dergelijks bij wie je ook kans aanwezig is dat hij gewoon rotzooi heeft zoals bij al die 16-jarige opscheppertjes.
Klik om te vergroten...

Nounounou. Love and peace he? Don't forget!
Maar nee, ik heb geen kutpillen. Ik heb goede pillen, altijd gehad bij hem. Hij is geen 16, hij is 24...
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#18
kan het niet gewoon zo zijn dat de producent die die pillen maakt, ook aan ketamine doet...

dat er perongeluk wat tussen zit, want 7mg zit volgens mij onder de treshold van ketamine als we de literatuur moeten geloven (heb er zelf geen ervaring mee)
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#19
Pikachu zei:
Dat is niet zo moeilijk aangezien 'hij' een 'zij' is. :openmouth:
Klik om te vergroten...

dan laten we het maar bij de ruggengraat :wink:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#20
kiekert zei:
Ik vind mensen die hun pillen niet laten testen, vreselijk achterlijke mensen.

Zeker in deze tijd van MDMA schaarste/crisis is er zoveel rotzooi op de markt. Ik spreek alleen nog maar mensen met mcPP rotzooi, of pillen waar helemaal niets inzit.

Waarom nemen mensen ongeteste pillen in?
Waarom neem je het risico om je eventuele feestje te vergallen?
Waarom neem je ongeteste rommel in, zonder te weten wat er echt inzit?

Ik ben zeer benieuwd waarom mensen hun pillen niet laten testen... Laat ze zelf altijd testen bij een testcentrum. Zou ook echt niet anders willen. Moet er niet aan denken om mn vriendin/vrienden mcPP rommel te voeren.

Voor Belgen snap ik dat t iets gecompliceerder ligt.
Klik om te vergroten...

1 ik ben zo`n iemand die uitgaat en dan sporadisch toevallig een pilletje pakt. ik plan het niet van te voren, dus daarom.
2 ik laat me feestje niet vergallen door een pilletje dat slecht valt...je bent er te veel mee bezig als je dat wel doet.
3 ik neem een pilletje om een leuk moment te versterken en niet om een leuk moment te creeeren. dus het boeit me niet wat erin zit, laat het lekker op me af komen en ik zie wel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."